HAPPPPP in mijn moeders been

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-01 10:30

Gisteravond weer naar Aldira geweest om te rijden en mijn moeder was zo nieuwsgierig naar haar geworden dat ze met me meeging. Dus zo gezegd zo gedaan, Aldira uit de paddock gehaald (mijn moeder: "oooooh" en "aaaaah" Lovers ) en ze liep hartstikke braaf mee.
Mijn moeder was op slag verliefd op Dira en moest haar de hele tijd aanraken en knuffelen. Ze bleef maar zeggen hoe leuk ze was Kwijl Ze ging zelfs meehelpen poetsen Verward
Daarna opzadelen, en mijn moeder stond haar weer eens van dichtbij te bewonderen en over de hals te aaien (met de rug naar Dira toe) toen ik ging aansingelen...
En in 1 keer een SPRONG van mijn moeder naar voren met de kreet AUUUUU!!!, ik schrok me rot, Dira keek superonschuldig }> en mijn moeder greep naar haar been.
Ja hoor, mooie paarse tandjes in mijn moeders vel, had Dira haar gebeten toen ik aan het aansingelen was. Bloos

"Nou paard, dat had ik niet van JOU verwacht" Boos!

*LOL*
Later zat het wel weer goed met de liefde hoor en kon ik lekker gaan rijden.


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 11:58

hihihi Sorry, maar das wel grappig hoor.
Heb je die knol wel ff want anders gezegt, dat ze niet aan het mensenvlees moet beginnen Extreme duivel

na zeg gelukkig dat het met de Lovers weer oke is.

Gr Lara


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 12:07

Haha, ik vond het wel grappig om te lezen, maar ik hoop voor je moeder dat ze niet al te hard beet. Scheve mond\

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-01 12:19

Nou het is een mooie paarse bloeduitstorting geworden maar ze kan er nu zelf ook wel om lachen Schijnheilig

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 13:54

auwie dat doet pijn!! gelukkig kon ze het Aldira wel weer vergeven *LOL*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 14:45

Ik zou eerlijk gezegd nooit een paard zomaar aansingelen als er iemand naast staat. Nou doen die van mij niets, maar je weet nooit. Ik heb dat ook met poetsen, als ik Jur poets kan ze onvoorspelbaar reageren naar anderen toe, dus daamee kijk ik uit. Het blijven dieren. Het is nu goed afgelopen maar het had ook minder leuk kunnen aflopen.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-01 14:49

Klopt normaal let ik er ook wel op maar Aldira stond zo rustig en mijn moeder was haar aan het kriebelen.
Ik singelde ook nog niet eens echt aan trouwens, legde het zadel erop en deed de singel op het eerste gaatje, singel meestal in de bak pas aan, maar toen had mijn moeder dus al een hap te pakken.
Ja voorzichtig ben ik ook altijd wel maar er zijn altijd momenten dat je er absoluut niet op rekent.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 19:34

Die van mij heeft daar ook een handje van om te bijten als je haar aansingelt. En als ik haar kort vast zet, dan probeert ze je wel te schoppen met d'r achterbeen Scheve mond\ Ik vind het een vervelende gewoonte... Als ik haar even laat staan zonder aan te singelen en ik singel na 5 minuten aan, dan doet ze het niet Verward
Erg vervelend dat je moeder gebeten is... Ik weet hoe zeer dat kan doen.
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 20:44

hihi klikt zo inderdaad grappig! Maar toch heb ik medelijden met je mamzie Lachen
Moest vooral lachen om dat:
"nou paard dat had ik niet van jou verwacht"
Hahaha...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 21:31

ja om dat "nou paard dat had ik van JOU niet verwacht" moest ik wel lachen maar ik hoop dat het verder oke is met je moeder en gelukkig heeft ze vergeven zeg.
nou.. succes met aldira!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 21:48

oei oei
blij dat het niet mijn moeder was, die is nl bang voor paarden, en als ze dan nog gehapt zou worden, dan is de kans dat ze ze ooit leuk gaat vinden helemaal verkeken....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Christel1, Glenda, karin30, Kayley95, Lanoca, Paardennamen, Titsia, vilo en 155 bezoekers