Weer thuis...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-01 04:21

Brr... wat is het hier koud!!!

Boos! Boos! Boos!

Wat valt dat tegen als je eergisteren nog in je korte broek aan de andere kant van de wereld stond... Maar aan alles komt een eind, zo ook aan mijn Kiwi-tijd. De vliegreis (40 uur onderweg door veel wachttijd) heb ik overleefd, nu de rest nog.

De tijd boven dit berichtje is trouwens geen foutje, ik ben toch echt weer in Nederland. Kan alleen niet slapen want voor mij voelt het nog steeds als middag. En aangezien ik niet weet welke tas ik het eerst moet uitpakken (m'n post heb ik inmiddels al doorgenomen) ga ik maar ff het internet op.

Tot later!

_________________
<< < ...dreams are just goals without deadlines... > >>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-20 03:22 ]</font>


horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 08:35

Hoi Karin, welkom in ons koude kikkerlandje hoor!
Je zal heus nog wel even heimwee naar daar houden, vooral omdat het hier zo nat en koud is steeds...
Maar je hebt in ieder geval een geweldige vakantie gehad! Toch?

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 08:47

Foto's?

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 08:53

welkom thuis Lekker he die kou (bahbahbah) en dan te bedenken dat t alweer bijna lente is (YES) maar t is gewoon ons kikkerlandje misschien valt er vandaag ook nog ergens een sneeuwvlokje dusseh lekker weer (NOT)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-01 09:02

Foto's? Uhm... ga vandaag 8 filmpjes naar de Hema brengen, hoop ze snel te hebben. Tja, heb helaas geen digitale camera Boos!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 13:35

leuk dat je weer "onder ons" bent!! gezellie!!! ben heeeeel benieuwd naar foto's *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-01 14:18

Over foto's gesproken: het is echt mijn lucky day today! Hema doet deze maand aan gratis dubbelprint en Kruidvat doet ze er voor 4 cent per foto extra bij. En laat ik nou net 7 Hema-filmpjes (met bon voor gratis ontwikkelen) hebben en de overige naar het Kruidvat willen brengen? Heb ik meteen ruil-, inlijst-, scan-, knip- en wat voor materiaal nog meer.

Nog een verrassing: het pompoenzaadbrood is momenteel Brood van de Maand bij mijn bakkertje hier, ik was er in NZ helemaal verslaafd aan!

Nu nog even een paar uurtjes slapen (ben nog steeds niet moe) en dan kan mijn dag helemaal niet meer stuk. Oh nee, dan issie om... Knipoog ...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 14:23

Dank trouwens voor de mooie berichtgeving uit het verre land, dat maakt de achterblijver deelgenoot van alle avonturen, maar ook wel een beetje jaloers!
Welcome back en ik hoop dat je de zomer in je rugtas terugvindt!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 17:13

ah... Arme K.. Naja, welcome back natuurlijk. En Bokze!

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Flippertje, GrapeshotBot, hiphorse, rien10, Saaams, Suliko, Thjalfy, troi, Westhof, xYaartje en 194 bezoekers