Veet ontharingscreme ,Ervaringen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Veet ontharingscreme ,Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 09:29

Dat vind ik dus helemaal niks he
Het werkt bij mij echt gewoon helemaal niet en volg goed de instructies op hoor

Hebben jullie er wel goede ervaringen mee of kunnen jullie me een ander merk aanraden,want word betje gek van scheren en harsen is Huilen Haha!

Hoor het graag nathalie

Z1+4


Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:09

Bij mij heeft dat altijd goed gewerkt hoor, maar hoelang laat je het zitten?
Ik liet het altijd iets langer zitten dan wat op de verpakking staat, dikke dondere haartjes (BAH!) vragen iets meer tijd.
Als ik het met de gewone tijd deed, bleef ik een bosaapje Haha!.

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:17

Nou ik heb die creme gebruikt die je moet laten intrekken enzo maar dat werkte voor geen ene meter, nam maar een klein deel van de haren echt mee en de rest bleef zitten.

Daarnaast heb ik van veet ook nog dat harsspul gebruikt of hoe je dat ook mag noemen (Je moest heet water gebruiken dan moest het vloeibaarder worden en makkelijk te gebruiken zijn). Ik deed ook alles wat op de gebruiksaanwijzing stond maa toch ging het mis. Ik zat onder het plakspul wat helemaal niet makkelijk weg te halen was Lachen

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:42

Het stinkt! 1x gebruikt, ging op zich goed, maar die lucht vond ik echt niet te harden.

Nulla tenaci invia est via

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:44

Het stinkt idd verschrikkelijk, maar bij mij heeft het altijd prima gewerkt. Ik ben op een gegeven moment overgestapt op die blauwe gel van Veet, maar die kan ik gek genoeg nergens meer vinden. Overigens spoelde ik dat spul altijd onder de douche af met een ruwe washand, die spateltjes vond ik maar niets.

Je moet het overigens wel lang genoeg laten inwerken, maar ook weer niet zo lang dat het indroogt en je er huidirritatie van krijgt.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 13:40

yindey schreef:
Nou ik heb die creme gebruikt die je moet laten intrekken enzo maar dat werkte voor geen ene meter, nam maar een klein deel van de haren echt mee en de rest bleef zitten.

Daarnaast heb ik van veet ook nog dat harsspul gebruikt of hoe je dat ook mag noemen (Je moest heet water gebruiken dan moest het vloeibaarder worden en makkelijk te gebruiken zijn). Ik deed ook alles wat op de gebruiksaanwijzing stond maa toch ging het mis. Ik zat onder het plakspul wat helemaal niet makkelijk weg te halen was Lachen


Had ik ook toen.....pfff alles zat onder de plak...maar daar had je speciale doekjes voor

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:30

ik vind het helemaal niets, heb hier nog ouwe tubes liggen voor wie interesse heeft Tong uitsteken
zo'n gedoe,moet je het zoveel minuten in laten trekken, zit ik daar met m'n stopwatch Knipoog
nee geef mij maar de epilator en het scheermesje *LOL*


Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:55

ik vind het wel makkelijk, van scheren krijg ik enorm irritatie
laat het alleen heel lang inwerken, 20 minuten ofzo
en onder de douche afspoelen ja, niet met dat spateltje nee, dat wil niet

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:55

idd, er zit echt een vies chemisch luchtje aan en scheren gaat veel makkelijker en sneller.
En epileren is nog beter, maar daar moet je dan wel ffies de tijd ervoor nemen Haha!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 15:07

Ik gebruik wel eens de "roze" hars van Veet, dat gaat echt prima. Maar nou had it toevallig een keer de "blauwe" gekocht (volgens mij alleen een andere geur maar goed) en die gebruikt. Dat was dus eens maar nooit weer! Ik heb geen idee waarom maar ik ben echt overal grote stukken vel kwijtgeraakt en dus met hele vage vlekken rondgelopen in de zomer Frusty

Kerstmuts

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 15:12

Die geur van Veet is echt niet te harden.
Ik scheer altijd onder de douche met flink wat scheerschuim. Dat bevalt nog het allerbeste. Zeker nadat ik mijn been had verbrand door te hete was Haha!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 15:23

Veet stinkt idd. En ik het blijft gewoon vieze troep en het werkt lang niet altijd Boos! .

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 16:02

TIP??? Begin niet aan scheren!!!! Ik ben er nooit aan begonnen, en nogal wat vrouwen/meiden staan versteld van mijn "kale" benen. Eens je eraan begint kom je er nooit meer vanaf

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdagingā€¦ & een kans om te genieten.

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 17:12

Veet stinkt inderdaad ontzettend. Ik had het 1 x gebreukt voor m'n oksels voordat ik naar een gala ging maar ja kreeg de stank niet weg en het hielp niet

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 17:46

Bij mij werkt het echt supergoed, maar het stinkt idd heel erg. Ik heb van die groene veet, weet niet precies hoe het heet!

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 17:48

sonjabelgium schreef:
TIP??? Begin niet aan scheren!!!! Ik ben er nooit aan begonnen, en nogal wat vrouwen/meiden staan versteld van mijn "kale" benen. Eens je eraan begint kom je er nooit meer vanaf


Waar blijven jouw haren dan?

Ook al begin je er neit aan, dan zullen je haren toch blijven zitten of ben ik nu gek?

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 18:28

Een nicht van mij heeft ook nooit gescheert, die heeft blonde haartjes die je gewoon niet ziet. Als je scheert komen ze dikker en donkerder terug. Dus als je blonde haarjtes op je benen hebt moet je maar niet scheren

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 18:32

Dat had ik zowizo al niet dus ja

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 18:32

Missy schreef:
Als je scheert komen ze dikker en donkerder terug.


Dat lijkt maar zo, zie hier: [AM] Armharen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 18:38

ik scheer zelf ook altijd.... je kan tenminste kiezen hoe ja scheerschuim/gel ruikt Haha! Alleen een maar.... ik rag altijd wel ergens een stukje vel er vanaf Verward Harsen doe ik niet.... heb een keer tape van mijn been afgetrokken en da was niet voor herhaling vatbaar.....

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 18:48

Als ik hars dan gaan de haren onder de huid groeien. Gevolg: allemaal rode pukkels en haren die net onder het oppervlak zichtbaar zijn.
Zo'n laserbehandeling lijkt me wel wat. (daar gaat al mijn vakantiegeld...)
Heeft iemand daar ervaring mee?

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 18:53

Silvia schreef:
Zo'n laserbehandeling lijkt me wel wat. (daar gaat al mijn vakantiegeld...)
Heeft iemand daar ervaring mee?

Nog niet zoooooooo lang geleden een artikel (met foto) in de krant gezien van een vrouw die brandwonden voor de rest van haar leven had, op haar benen, door zo'n laserbehandeling. Prikte wat tijdens de behandeling zelf, er werd haar gezegd dat dat normaal was en geen kwaad kon, en wat later kreeg ze opeens enorme vlekken op haar benen, de foto zal ik nooit vergeten: het ganse been stond vol met vlekken ter grootte van een 2 euro-muntsuk, in een soort maas (dus rijtjes naast en onder elkaar)
Plastische chirurgie kon misschien de littekens wat minder maken, maar zeker niet doen verdwijnen.

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 21:08

denz"]
[quote="sonjabelgium schreef:
TIP??? Begin niet aan scheren!!!! Ik ben er nooit aan begonnen, en nogal wat vrouwen/meiden staan versteld van mijn "kale" benen. Eens je eraan begint kom je er nooit meer vanaf


Waar blijven jouw haren dan?

Ook al begin je er neit aan, dan zullen je haren toch blijven zitten of ben ik nu gek?
[/quote]

Als je van het begin af niet gaat scheren blijft de hoeveelheid haartjes miniem en bovendien "dons-achtig". Ik heb van nature licht gekleurde haren op m'n benen die niet erg opvallen (eigenlijk zie je het maar als je met je neus op m'n benen zit, en zo dicht heeft niemand geen zaken bij me Tong uitsteken ). Die haren hebben bij mensen net als bij dieren een functie en een nut ... al het gescheer en gepluk is voor weinig goed uitgezonderd voor de fabrikanten van de producten die ervoor nodig zijn. Maar weinig vrouwen hebben een echte "bos" haren op de benen en oksels tenzij .... je veelvuldig gaat scheren, ergens lijkt het op onkruid, hoe meer je plukt hoe meer er voor terugkomt, alleen bestaat het afdoend "gif" nog niet Haha!. Een jongen die weinig scheert krijgt ook minder snel grove baardgroei Knipoog

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 21:17

Laten we het er maar op houden dat het bij iedereen anders is. Ik scheer en smeer al sinds m'n 13e/14e en 't is in de afgelopen jaren alleen maar minder geworden. Bij mij geen stoppels, dikke zwarte haren etc., maar hele zachte donshaartjes, die me helaas nog wel net iets te veel opvallen om ze maar te laten zitten. Ik haal ze dus nog steeds weg (meestal met scheermesje tijdens het douchen) en heb geen bijverschijnselen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 21:48

veet stinkt idd nogal,op de verpakking stond 8 tot 10 minuten ik had z'on 12 min en je mocht absoluut niet meer dan 15,het hielp echt niet.
Ik scheer nu idd maar heb heel donker haar,en stug en groeit heel rap dan moet ik elke dag of iig om de dag scheren en eerst hadden we bad en dan ok maar nu onder de douche gaat niet echt makkelijk.
Als ik niet scheer heb ik eecht mannenbenen hoor,geen pannetje heb ik van mijn papsie geerfd ben ik bang.

Dat laseren lijkt me ook wel wat maar erg duur.

Z1+4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annika__, Anoukjuuuhh, Arjette15, Bowo, Eulogy, Everest, flooooo, GoogleAdsense, Hiraeth, Kloesje, lanouska, larissa96, LisaVH96, MarJon, Marocje, MissMarije, Nachocheese, noordje, Pauline2cv, Ruai, Solmyrkvi, speedfiets_2, Twilight, xdesix, YandexBot, zonnebloem18 en 58 bezoekers