Wie weet er een westerninstructeur voor mij? :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
SillytheKid

Berichten: 551
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Nuenen

Wie weet er een westerninstructeur voor mij? :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 11:23

Ik rijd momenteel op een ranch in Sterksel maar aangezien ik eigenlijk op mijn eigen paardje les wil zoek ik
een instructeur die aan huis kan komen. Ik kan helaas ook niet elke week naar Sterksel met mijn paard aangezien
ik nog maar 16 ben en geen vervoer heb. Verdrietig Ik zit te denken aan Monique Mertens maar mijn computer
kan de website van haar niet openen Frusty
Misschien is het ook een idee om samen met iemand les te nemen (en zo de rijkosten te delen).
Dus als je iets weet voor me: alvast bedankt! Knipoog

Lovers War Paints Mariah Lovers


Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 13:37

Ik heb de site van Monique vroeger beheerd, maar nu heeft iemand anders het overgenomen dus die is tijdelijk even uit de lucht en zal straks waarschijnlijk op een ander adres weer op het net komen.
Ik zou zeggen stuur haar een mailtje:

mertensmonique@hotmail.com Haha!

SillytheKid

Berichten: 551
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 14:18

Haha! Bedankt! Pling

Lovers War Paints Mariah Lovers

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 16:59

Ja, Monique kan goed lesgeven Lachen Is ook een leuke gezellige meid trouwens!

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 12:57

De westernmeiden van onze stal in Stiphout, hebben les van Monique Mertens. dat bevalt al een hele lange tijd goed. Dus wil je iets meer weten, PB me even. Misschien kunnen we inderdaad iets samen doen....Monique geeft overigens ook iemand in Nuenen les, geloof ik. Staat je paard ook in nuenen?


MissPippin

Berichten: 2324
Geregistreerd: 21-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 15:24

waar ligt jouw woonplaats vlakbij?

Endurance klasse 2, 3 startgerechtigd.

SillytheKid

Berichten: 551
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 15:39

De bekendste stad in de omgeving is Eindhoven. Daar ligt Nuenen naast. Lachen

Lovers War Paints Mariah Lovers

cowgirl1
Berichten: 39
Geregistreerd: 07-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 13:36


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 13:43

Beste cowgirl, het mailadres stond hierboven al vermeld en dit topic is een maandje oud nu..

Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 12:57

Ga ook eens kijken bij Martina Weichert van de Easy Horse Ranch in Well. Ik heb al jaren les van haar en ben nog steeds enthousiast. Haar site kun je vinden op www.easyhorse.nl.
PS Zij komt ook bij mensen thuis.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 13:03


SillytheKid

Berichten: 551
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 14:46

Bedankt voor de link. Ik zal eens kijken. Monique Mertens heeft het helaas momenteel te druk (en heeft geloof ik zelfs een paar klanten afgezegd). Dus dat gaat eventjes niet door helaas . Maarja, misschien is Easy Horse inderdaad wat! Haha! Dromen *LOL*

Lovers War Paints Mariah Lovers

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 14:54

ik heb melody van monique gekocht kennen jullie haar??????

na regen komt echt altijd zonnenschijn, ik heb het nu zelf ondervonden!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 15:09

xxxmelody schreef:
ik heb melody van monique gekocht kennen jullie haar??????


Oh wow, meen je! Ik vond dat zo'n superprachtig paard en toen ik hoorde dat zij wegging, heb ik er zelfs ook nog even over gedacht haar over te nemen. Super zeg! Ik wil snel foto's zien! *LOL* Ontzettend veel plezier met dit prachtige paardje!

SillytheKid

Berichten: 551
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 16:20

Ik ken Melody niet, maar ben ook wel benieuwd naar foto's! Verkoopt Monique regelmatig paarden?

Lovers War Paints Mariah Lovers

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 16:21

Nee, dit was haar eigen paard. Ik denk niet dat ze daarnaast andere paarden verkoopt. Maar ook Jac hier op bokt heeft een paardje van haar. Ze had namelijk twee paarden..

SillytheKid

Berichten: 551
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 16:25

Ja ik had Jac er over gesproken. Ze is erg tevreden over die appaloosa van Monique. En nu las ik dat over Melody, dus vandaar dat ik me dat afvroeg. Heeft ze nou helemaal geen paard meer dan? Verward

Lovers War Paints Mariah Lovers

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:04

Geen idee of Monique nog een paardje heeft. Ik denk dat ze zich voornamelijk richt op het trainen van paarden van anderen. Maar ik weet het niet hoor. Kan me voorstellen dat twee eigen paarden wel flink wat tijd vreten als je eigenlijk trainer bent en je veel tijd aan andermans paarden moet besteden

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:43

hahaha nee monique heeft het veulentje van mel nog en dan nog een quarter.
die verkoopt ze echt niet.
mel wilde ze ook liever niet verkopen maar 3 paarden is erg veel he
toen belde ze mij of ik mel niet wilde kopen (ik ben goeie vriendin met monique)
en ik wilde toen wel tuurlijk!!!!!!
de foto van mel staat onder myn naam hadden jullie dat nog niet gezien???

ik zal es wat andere leuke maken!
Cheese!

SillytheKid

Berichten: 551
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 23:22

Aha, nou snap ik het! Ik dacht wel dat die foto van Melody was (je avatar) maar die is zo klein... Dus als je nog eens leuke foto's hebt: kom maar op! OK dan! Ze ziet er trouwens wel heel mooi uit (ook al is de foto een beetje klein)! Gaaf hoor, zo'n paardje!

Lovers War Paints Mariah Lovers

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:01

ik ga morgen foto's maken!!!!!!!!
maar kan me dan iemand vertellen of helpen hoe ik ze op myn profiel kan zetten!!!!!!
duurt wel nog ff moet nog ontwikkelen!

na regen komt echt altijd zonnenschijn, ik heb het nu zelf ondervonden!

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 12:03

Heee, wat leuk, nog iemand met een paard van Monique! Ik weet nog dat ze de zware beslissing genomen had Melody te verkopen. Een vriendin van me heeft haar toen nog willen kopen, maar na een keer proefrijden bleek het niet te klikken, helaas. Anders had ze bij mijn Dreamer op stal gestaan…Maar ik ben heel blij dat Mel goed terecht is gekomen, ze is zo’n leukerd! Proficiat xxxMelody! Ik weet hoe het is een paard van Mo te hebben, ik heb Dreamer gekocht 2 jaar geleden. Ik was meteen verkocht. Het is de beste koop ooit geweest! Het fijne van Moniques paarden is dat ze heel correct opgevoed zijn, en dat heeft alleen maar voordelen. Ik moet nog altijd afspreken met Mo om eens te rijden in de mooie omgeving van haar huisje….Kom je dan ook met Mel?
Overigens heeft Monique nog het veulentje van Mel (poepie) en haar Quarter dikbil (weet effe niet meer hoe ie heet, the Traveller geloof ik..)
Doe Mo de groetjes van me en ik bel haar snel!

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 13:35

het veulentje heet pikey en de quarter heet ronan.
ja ik ben echt heel blij met mel!
dreamer had ik toen ook wel willen kopen maar hy was me iets te duur en ik was niet echt in de gelegenheid een paard te onderhouden.
nu staat ze bij een man achterom in klimmen met super veel wei.
maar het leuke aan mel is dat ze zo super aanhankelijk is ze komt aangerend als ik fluit (de weiden zijn zo groot dat ik haar vaak niet kan zien)
en dan komt ze vrolijk aangerend (met de andere paarden erachteraan).
ook met rijden wil ze altijd zo haar best doen en dat merk je gewoon het is echt een paardje die 100% voor je klaarstaat.
laatst was ze aan het drammen en met opzadelen beet ze toen een tijdje lang monique zei dan moet je haar dat afleren en haar een tik geven.
ik heb dat toen gedaan en heb me meteen moeten omdraaien want ze keek zo zielig dat ikzelf begon te janken, hahaha ik monique meteen gebeld en die lag in een deuk!

MEL IS TROUWENS (DAT DACHTEN WE) DRACHTIG >!>!>!>!
ze heeft met een hengst op de weide gestaan want er waren wat paarden uitgebroken naar andere weiden en toen is alles door elkaar gelopen.
ze is gedekt maar toen de vorige week de diernarts kwam en haar had gescand bleek ze toch niet vol te zijn.
ik denk het eerlijk gezegd wel want ze is sindsdien niet meer hengstig geweest en ze kijkt niet meer naar hengsten (zoals jullie misschien weten) deed ze dat normaal dus echt wel!!!
ik stop nu ff met schrijven is wel leuk dat er hier een paar mensen zijn die mel en monique kennen word het toch nog gezellig her op het forum!!! OK dan!

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 14:10

Het was al best gezellig hoor Cool
Spannend, dus je weet niet of ze nu wel of niet drachtig is?
En als ze het nu wel is.... ben je dan blij, is het een goede hengst? Tong uitsteken

Paints & Quarters, western riding magazine
http://www.paintsandquarters.nl
Level Up, horsemanship magzine
http://www.level-upmagazine.nl

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 14:19

Het was hier sowieso al gezellig, maar ja, je hebt nu een aanknopingspunt natuurlijk. Super die Melody, zooo'n leuk paardje!! Ze is echt een knuffel, heel aanhankelijk. Hoe oud is ze nu trouwens? Ik heb haar een hele tijd geleden voor het laatst gezien.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers