Zo de weergoden laten hun knikkers vallen :)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Zo de weergoden laten hun knikkers vallen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 13:55

Er was regen, onweer, windstoten en hagel voorspelt, maar mijn god zeg!!! M'n tuin lijkt wel een ijs-knikkerbaan *LOL* Blij dat ik Kasje niet op het land heb staan. Haha!

Bij wie is het ook zulk raar weer???

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 13:57

Bij ons is nog niets gevallen.
Zo af en toe komt er een windje dat je denkt :"nou het zal zo wel gaan regenen, maar niks hoor...."

Nu is de lucht al helemaal bewolkt, maar nog geen spatje water.
Ik zit eigenlijk een beetje te hopen dat het snel komt, dan kan ik daarna gaan rijden en stoft de bak niet zo Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Mickey op 02-06-03 13:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 13:57

Apas ineens een flinke plensbui, nu ziet het er al weer droog uit. Ben benieuwd wat er nog komt...

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 13:58

Ik zit in Houten en heb nog niets gezien.........

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:00

In apeldoorn was er net een beetje regen en een beetje gerommel meer niet. En ik hoop dat het droog blijft ik moet nog naar huis fietsen.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:00

hier schijnt de zon en is het drukkend warm. Nog niets te zien qua wolken of zo...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 14:00

Nou Nieuwegein ligt niet ver van Houten vandaan en hier is het bagger, wees maar blij dat je dan in Houten zit. Hoewel toen ik vanmorgen in Houten was heeft het daar ook nog even flink geregend...

Oh ja, de regen, windstoten en het onweer is ook al de revue gepasseerd, gepaard met bliksem...
Laatst bijgewerkt door Mayo op 02-06-03 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:00

Leentje schreef:
paar drupjes regen, en ik was niet snel genoeg buiten om nat te worden (was toch ook niet genoeg regen om nat van te worden) Boos!
ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!


we hebben hier nu "meer": het regent nu gewoon, en net was er heel in de verte (lees: bijna niet te horen) een klein beetje gerommel te horen.
ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!




(en zometeen krijg ik een knoert van een onweer op mn kop en moet ik alle stekkers uit het stopcontact halen, is het ook weer niet goed Knipoog )
Laatst bijgewerkt door leentje op 02-06-03 14:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Karinnn

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:00

hier in Rotterdam ook nog niks bijzonders, denk dat het rond half 5 begint, natuurlijk precies als ik naar de paardjes gaat!! Huilen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:00

Ehm nou het is hier een graad of 30, de mussen vallen van het dak en er is geen wolkje te bekennen Scheve mond .

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:01

mzz:
vanmiddag: ik kom thuis, beetje gerommel, verder niks, mn kat sjeesd gelijk naar binnen, bang om zich heen kijkend.
later begon het erg te regenen, maar 8 minuten later weer helemaal droog.
net: ik was aan het leZen, toen ik opkeek was het kei donker!!
en toen ik dit aan het typen was begon het te waaien, dus liep ik naar mn kamer, en de wind rukte de deur uit mijn handen, en mijn dekbed waaide zelfs op!!! Lachen
dus ik snel naar boven rennen, alle ramen dichtdoen *LOL*
echt maf!
ik hoop dat het om 7 uur droog is, vast wel Lachen

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:01

Mayo schreef:
Nou Nieuwegein ligt niet ver van Houten vandaan en hier is het bagger, wees maar blij dat je dan in Houten zit. Hoewel toen ik vanmorgen in Houten was heeft het daar ook nog even flink geregend...

Oh ja, de regen, windstoten en het onweer is ook al de revue gepasseerd, gepaard met bliksem...


Ik was even te snel met mijn antwoord. wauw het gaat hier echt te keer nou!!! Een donderwolk! Extreme duivel

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:02

he?
dit is dus 2 min na jullie schreven dat het in houten niets is??

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 14:03

Geloof me, het gaat heel snel allemaal en heel hard ook Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:09

Hier wordt het wat koeler en wat 'heiïger' maar ik heb nog geen druppel gezien, waait wel lekker nu.
(overigens in Zoetermeer).

:evaw:

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:09

hahaha, ja dat merk ik ( is nu al superlicht, wel met regen)
enne..misschien dat het helpt : hier buiten ( voor mijn deur zowat) zijn een altal jochies een regendans ofzo aan het doen *LOL*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 14:11

De lucht doet nu pijn aan m'n ogen zo fel en het knettert allemaal heel hard, ook regent het nog flink.

Zeg maar tegen die jongens dat ze op mogen houden met dansen, vind het wel genoeg zo Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:13

Hmmm... het is hier zonnig, warm, slechts een enkel wolkje in de lucht en een heerlijk zacht briesje.
Ik ga me zo snel even omkleden en nog even van het mooie weer genieten, voor dat weer... door jullie allen deze kant op gestuurd wordt Lachen

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:13

15.15 ; bij Leeuwarden trekt de lucht donker, de eerste 'rommel' laat zich horen

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:14

Hier in A heeft t ook even flink geregend maar het is nu zo goed als droog. Nog wel wat gerommel en een grijze lucht dus er komt straks vast nog meer naar beneden zetten

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:14

Dees schreef:
15.15 ; bij Leeuwarden trekt de lucht donker, de eerste 'rommel' laat zich horen


Houdt die rommel daar!
Wil het hier graag zo houden zoals het is... Dus mooi, zonnig met een zacht briesje

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:14

15:15: De lucht in Veendam is nog steeds strak-blauw van kleur, hoewel ik moet zeggen dat er wat meer wind staat Lachen

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:20

15:20 : de lucht is super wit, alleen zitten er grijze wolken voor *LOL*
verder rommelt het af en toe, en regent het nogal.
de wind is nu rustig.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:22

het plenst hier enorm. die engeltjes moeten ook altijd tegelijkertijd plassen *LOL*


Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:23

15.20, Den Haag... : Licht bewolkt, beetje wind, maar nergens een spatje regen te bekennen.. van mij mag t, want t is 30 graden in mn appartementje... *zweet*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Benazir, djinnie, Ik_is_Ik, IndianSu, judith_irene, karinmanon, Lalidan, ManonGrr, Myrkvi, Reyndir, Solistar, Tessaaa, Tessabuddy, xSimonee en 62 bezoekers