Concours Vriezenveen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Concours Vriezenveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 13:44

Afgelopen vrijdag moest ik rijden in het M2. Ik had er veel zin in. Garfield liep donderdagavond goed dus dan ben ik al redelijk gerustgesteld.

Bij het losrijden was hij ook fijn al wou hij af en toe toch nog even proberen of hij onder mij vandaan kon lopen. Ik was er klaar voor. Ik moest een aantal keren om de baan heen rijden aangezien de jury er nog niet klaar voor was. Maakte mij niet uit, kon ik hem nog even door de kaak heen rijden, lengtebuiging vragen, etc. Op een gegeven moment liep hij super in de oprichting en fijn in de aanleuning. "nou wil ik wel beginnen" dacht ik bij mijzelf. Ik kom langs de jurywagen en ineens springt er een eend in de beek die achter die wagen ligt. Weg ontspanning! Toch blijven lachen en ik kon beginnen.

De proef ging super! Ik had fijn gereden, Garfield liep super, dus mijn dag kon niet meer stuk. Ik heb hem na de proef naar huis gebracht aangezien mijn trainster ook nog moest rijden en ik haar zou helpen.

Zij is in het Z2 twee keer eerste geworden met twee keer 203 punten. Zaterdagochtend moest zij de halve finale (1 proef) rijden (tegen alle winnaars van het Z2), zij werd wederom 1e met 205 + 201. En toen de finale tegen alle winnaars van de halve finale, van het B tot het Z2. Wordt ze weer eerste!!!! Mooie afsluiter van het Z2, het landelijke zit er nu op!