Ik weet nu ook waar Onstwedde ligt

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Ik weet nu ook waar Onstwedde ligt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 21:33

Nou, zaterdag de DVT meeting, maar er was nog iemand die ik wilde meeten: Wilga, het veulen van Lisavivera. Ik ben dus eerst naar Hoog Soeren gereden, waar ik behoorlijk vroeg aankwam omdat ik me verrekend had. Ik dacht dat het 2 uur rijden was, maar ik was er binnen 1,5 uur, en ik heb niet eens te hard gereden
Nou ja, vlak voordat ik aankwam maar even gebeld dat ik vroeg was, en gevraagd of Albert gebak wilde halen Vork
Ik heb eerst de hondjes uitgelaten, en toen ik terugkwam stond Lia al voor het raam.
We hebben dus eerst ontbeten met aardbeiengebak, en hebben ff bijgekletst. Toen zijn we het veulen gaan kijken, een errug leuk ding is het. Ze heeft nog even een showtje weggegeven, en het wordt vast een erg goed springpaard.
Daarna weer terug naar Hoog Soeren, de hondjes uitgelaten. das altijd erg grappig, 5 van die schobbejakken bij elkaar Haha!
Mijn meiden hebben een nieuwe bijnaam gekregen van Albert, ik heb nl 2 blije mongolen.
Daarna zijn we onderweg gegaan naar Onstwedde. We hebben een tussenstop gemaakt bij de Mac, voor een Le Royal (erg vaag sausje) en een Mc Flurry. Vingers aflikken
Ik zat in de kattebak, en werd gevoederd over het hek heen.
eenmaal in Onstwedde, (mooooi wonen ) eerst iedereen begroet. Daarna zijn we ff het geiteweitje ingedoken, maar de geitjes wilden niet geaaid worden.
Toen zijn we naar het weiland gelopen, waar 2 merries stonden met het veulen van dit jaar. Hele mooie ponies, en het veulen is een plaatje Huilen
Daarna ff bijgekletst en lekker gegeten. Vork
Een paar mensen konden zich niet gedragen en begonnen een watergevecht metde supersoaker Schijnheilig
Yootha zat Amber op te stoken dat ze mij moest natspuiten, dus die heb ik ff teruggepakt Knipoog
We zijn ook nog naar de jaarlingen geweest, mooie ponies, en opa Sepp is een schatje. Tony vond het daar nodig omde plantjes water te geven.
Nadat we terug waren was het al best laat. Albert, Lia en ik hebben nog wat gedronken en zijn toen weer weggegaan. de bedoeling was, dat ik s nachts nog naar Rotterdam zou gaan, maar gezien de tijd en de afstand ben ik toch maar bij Ab en Lia blijven slapen.
Vanmorgen moesten zij een recordpoging doen met de Korando, en ben ik al vroeg weer naar Rotterdam gereden.
Albert, Lia en Marije en haar vader en moeder, ontzettend bedankt voor de gastvrijheid, ik heb een topdag gehad.
Heel erg bedankt

Goedgekeurd onderschrift :)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 21:57

Billy schreef:
Vanmorgen moesten zij een recordpoging doen met de Korando


En die is gelukt, vanochtend hebben we met 100 Korando´s een rit over de Veluwe gemaakt Haha!
Was er gaaf, er waren verkeerregelaars op de motor bij die alle kruisingen afzetten zodat we allemaal in 1x door konden rijden.
Is volgens mij wel balen als je op een kruising staat en haast hebt en er komen eerst 100 terreinwagens voorbij rijden Haha!


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 09:55

Idd weer een geweldige dag geweest. Iedereen weer even gezien en daar kunnen we weer een poosje op teren. Dus je bent maar niet in de auto gaan slapen Billy?

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 11:30

Naaah, het was al zo laat geworden en ik twijfelde heel erg of ik moest gaan rijden. Maar uiteindelijk toch maar niet gedaan.

Goedgekeurd onderschrift :)

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 16:37

Groot gelijk hoor.

Euh,...?? Tsjah,...

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 20:15

Nou zeg, dat heeft nog zin om zo'n topic na een week nog te verplaatsen
Er is toch niemand meer die erop antwoord geeft. Lekker slim zeg Scheve mond

Goedgekeurd onderschrift :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 4 bezoekers