Vogelpest in Vries (Drenthe)?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Vogelpest in Vries (Drenthe)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 09:57

Ik kan het nergens vinden...

Afgelopen zaterdag hadden ze het bij mijn vereniging erover dat de wedstrijd in Vries afgelast was in verband met een mogelijk geval van vogelpest.
De wedstrijd in Gieten ging wel door, maar daar moesten we over matrassen rijden met desinfectiemateriaal.

Wie weet hier meer van?

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 15:40

Ik hoorde ook dat er het geconstateerd was ergens in Friesland, maar ook niks van waar, zolang er niks op de site van ministerie staat maak ik mij geen zorgen Lachen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 15:54

Kitty schreef:
Ik kan het nergens vinden...

Afgelopen zaterdag hadden ze het bij mijn vereniging erover dat de wedstrijd in Vries afgelast was in verband met een mogelijk geval van vogelpest.
De wedstrijd in Gieten ging wel door, maar daar moesten we over matrassen rijden met desinfectiemateriaal.


Oh daarom was dat Scheve mond Lekker nuttig, ik heb een hoop mensen er langs zien rijden.
Geen idee, niks van gehoord eigenlijk.

Ik zag je trouwens nog op de startlijst staan, maar je moest om 15.00 ofzo, toen waren wij helaas al weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 00:47

Naz schreef:
Ik hoorde ook dat er het geconstateerd was ergens in Friesland, maar ook niks van waar, zolang er niks op de site van ministerie staat maak ik mij geen zorgen Lachen


Ja, ik wacht ook nog steeds op een up-date!
Maar niemand schijnt er iets vanaf te weten Verward

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 12:20

Op de site van het ministerie staat in de update van 3 juni dat er NERGENS meer ernstige verdenkingen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 12:52

Iboya schreef:
Op de site van het ministerie staat in de update van 3 juni dat er NERGENS meer ernstige verdenkingen zijn.


Gelukkig maar, vorige week deed er bij ons op stal wel een verhaal de ronde dat er ergens in Friesland een verdacht bedrijf zou zitten. Ik ben blij dat het dus alleen een "roddel" blijkt te zijn?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 13:11


Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 14:54

schrik me dood van dit berichtje
maar karin heeft gelijk, dan zouden er geen versoepelingen zijn