We krijgen een hondje!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

We krijgen een hondje!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 22:36

Zo lang als ik me kan herinneren, wil mijn moeder een hond.
Zo lang als ik me kan herinneren, wil mijn vader GEEN hond.

Mijn mams geeft les op een basisschool en bij een van de kinderen uit haar klas kregen ze thuis een tijdje geleden een nestje Jack Russels. Stiekem had dat meisje er al eentje voor haar juf gereserveerd, omdat ze wist hoe gek juf met hondjes is. Maar helaas, de man van juf wilde absoluut geen hond in huis... Verdrietig

Eergisteren ging het een na laatste hondje naar zijn nieuwe baas. 'Hondje van de juf' bleef over, zonder broertjes en zusjes. Er was al iemand anders geïnteresseerd, maar het bleef voorlopig 'hondje van de juf', want wie weet zou de man van de juf toch nog van gedachten veranderen.

Gisteravond ging het er verhit aan toe bij ons thuis. Mijn moeder, mijn zusje en ik aan de ene kant met allerlei argumenten voor (mijn moeder werkt drie dagen per week, is tussen de middag thuis, we hebben een grote tuin etc. etc.) en mijn vader met allerlei argumenten tegen (die ga ik hier niet eens opnoemen want sommigen raakten kant noch wal Tong uitsteken). Conclusie: jammer maar helaas, hondje zou er niet komen...

Vanmorgen liet mijn vader weten dat hij de hele nacht had wakker gelegen van 'het hondje', en we zouden het er vanavond 'nog even over hebben'. Ben verder de hele dag weggeweest, heb het gesprek dus niet meegekregen, maar vanavond kwam ik mijn zusje tegen op stal en zij liep bijna te stuiteren: 'Morgen hebben we er een broertje bij!'. Dusss... Haha!

Morgenochtend tussen 10 en 11 komt het hondje. Roepnaam wordt hoogstwaarschijnlijk Sam(mie), aangezien de kat Moos heet. Ik kijk er al heel erg naar uit, ben tot nu toe nooit een echt hondenmens geweest maar dat is meer onwennigheid dan onwil. En Jacks heb ik altijd leuk gevonden. Ik heb 'm nog niet gezien, maar ik vertrouw op mijn moeder en zusje, die al helemaal weg zijn van hem. Lachen

De enige beperkende voorwaarde is dat hij overweg moet kunnen met de kat, dat stelde mijn vader als eis (en terecht). Gelukkig kan de kat over het algemeen goed met honden overweg, hopelijk ook met dit ukkie! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:37

Heej wat leuk zeg!!! Wist helemaal niet dat jullie er mee bezig waren Haha!

Jackies zijn cool Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:39

Gefeliciteerd dan maar met de gezinsuitbreiding he!! Haha! Knipoog

Enne....wel foto's plaatsen hoor!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:40

Leuk voor je! Ach en die hond kan heus wel aan die kat wennen. Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:41

wat raar, meestal zijn het vrouwen die moeilijk doen over een hond omdat zij het meeste doen in huis. ons pa kon ook wel eens zeuren over een hond, maar ik snap niet waarom: hij hoefde er nooit iets voor te doen of te laten.

De hond is de betere mens

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 23:17

Wat gaaf zeg, dat je je vader over hebt gehaald! Hartstikke leuk dat je een hondje krijgt.

Mijn vader wilde eigenlijk ook geen hond meer, m'n moeder en ik wel. Wij hebben hem toen gewoon meegenomen naar de fokker, en een pup op z'n schoot geplant, toen was ie over Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 00:36

Gaaf!!!! Wel foto's plaatsen hè???? Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 07:55

gaaaf wat leuk!Mijn vader wilde ook geen hond meer maar nu we hier wonen heeft hij als eerste een hond (en idd hij doet er niets mee maar ik voer en laat 'm uit) en mijn jackrussel waar ik jaren om gezeurd heb is er nog niet Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 11:15

Leuk zeg, met Jackies verveel je je nooit Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 11:48

Hey wat leuk!
Heel erg veel plezier met je nieuwe hondje en kom maar op met de foto;s! Haha!

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 11:46

owkee... dat is een spontane gezinsuitbreiding Haha! Zo te lezen gaan jullie een drukke maar ook leuke tijd tegemoet met dat jonge grut *LOL* Goh... weer een nieuwe klant erbij Knipoog Tong uitsteken

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 11:51

Geweldig, een Jacksel!
Dat levert vast veel leuke verhalen op Haha!
Wat lief dat ze het hondje nog hadden vastgehouden, zodat "de man van de juf" even tijd had om aan het idee te wennen Knipoog

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 12:33

Leuk hoor!
En leuke naam ook Haha! ''Sammie kom es'' Haha!
Foto's Knipoog

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 16:53

Oh wat gaaf Karin!
Wel foto's maken he?!

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131843
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 17:28

Gefeliciteerd met "de overwinning" ! Knipoog
Leuk hoor, zo'n klein dotje.
Veel plezier ermee, en wel graag wat bewijsmateriaal hoor

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 18:09

Leuk hoor! Bij ons is het hetzelfde alleen mijn vader ligt er niet wakker van Knipoog
Jammer, want ik zou best een Golden Retriever of een Jack-Russel of een Berner Sennen of een New Found Lander willen (jaja Haha!)

Wel foto's ja want zo'n klein dotje willen we natuurlijk wel ff tsjekken hè? Haha!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 18:40

Vet cool!!!!!!!! Heel veel fun met je hondje, en wel foto's plaatsen he?!

Let love shine so bright

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 18:53

he wat gaaf!!!
alleen met die naam krijg je op stal nogal wat verwarring ben ik bang. Knipoog
en maarten foei zo mag je niet denken! (al klopt het vast)

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 18:56

Foto's zijn onderweg, zitten nog op de camera maar zodra ik ze op mijn server heb zal ik ze plaatsen! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:04

Nou, gister was het dus zover.
Mijn ouders hebben Sam opgehaald en zijn meteen even langs geweest bij mij op het werk om hem te showen.

Ik had pauze en ben met mijn ouders meegereden om de kennismaking met Moos te zien.
Mijn vader heeft het allemaal op video, zodat we het altijd nog weer terug kunnen zien.

Moos vond het in het begin een beetje vreemd, zo'n indringer in 'zijn' huis.

Maar nu gaat het hartstikke goed!
Vannacht heeft hij in totaal maar 5 minuten gejankt en Moos heeft hem al gered van een bijna verdrinking in onze vijver! Moos speelt nu de bezorgde vader. Lachen

Het leuke is dat een meisje bij mij op stal zijn zusje heeft gekocht en haar zus het andere zusje. Vandaag was Sam mee naar stal en zijn zusje (Noa) was er ook. Ze herkenden elkaar nog en waren lekker aan het spelen.

Er zit nog zoveel verschil tussen die twee. Noa is echt een meisje, heel iel en klein en rustig. Sam is het tegenovergestelde. Staat breed op z'n pootjes, heeft een dikke buik en een dik koppie. En superondeugend.
Hij wil alleen maar spelen en is helemaal door het dolle als ie wordt aangehaald. Nergens bang voor en toch maar door willen spelen, ook al gaapt ie alles bij elkaar Haha!.

Je kunt echt uren naar hem kijken en dan nog verveelt het niet!

Ik denk dat dit wel een blijvertje is, want Moos begint het steeds leuker te vinden!

Ik hoop dat de foto's snel klaar zijn, want dit schatje MOETEN jullie gewoon zien! Lovers

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:37

KEWL!!!! maar wij willen wel fotows he *LOL* Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 21:58

Wat gaaf zeg, ik ben helemaal jack-fan, ben benieuwd naar pics!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:01

Hé leuk zeg!
Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding Tong uitsteken

Ben benieuwd hoe het met de kat zal gaan. Laat je binnenkort nog wat foto's zien?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:11

Hey goed zeg!
Bij ons moest eerst papa het huis uit voordat er een hondje kwam, dat hebben jullie dan beter geregeld *LOL* Knipoog
Ben erg benieuwd naar de foto's en wanneer gaat hij kennismaken met Ret?
Als hij oud en sterk genoeg is moet hij natuurlijk samen met Ret wel wat ritjes op de hei kunnen lopen


Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:11

O, dat kan niet anders dan een snoepie zijn...
Fotos!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, cariena1, ComscoreBot, fnpetter1990, Indy_Mouse_9, JudithGigi, Malle_meid, Manou, Mrskiwi, Rooss_24, Tomboy0, xPabloBokt, Zebrastreep en 72 bezoekers