N.a.v. de update nog even een mededeling

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

N.a.v. de update nog even een mededeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 09:27

Het lijkt mij meer dan genoeg om voorlopig 1 meeting te organiseren en dat dan op korte termijn. Er moet dus een keuze gemaakt worden of we een (korte) buitenrit organiseren óf iets anders. Dorine zelf kan niet lang rijden. Een middagje toeschouwer spelen zit er wél in. Lichamelijk trekt ze iets anders gewoon niet en van een middagje toeschouwertje spelen zal ze ook verschrikkelijk moe zijn!
Er is genoeg animo om een wedstrijd te organiseren of een buitenrit. Nu moet er nog even uitgevochten worden wát het gaat worden en daar dan de energie in steken. Wie weet wat er over een tijdje mogelijk is en kunnen we dan gerust nog een middagje tijd inpikken. Voorlopig denk ik dat het niet eerlijk is om meer dan 1 middag te claimen. Dus als we daar nu van uitgaan en daar alle zorg en aandacht aan besteden, dan hebben we dat iig geregeld.
Let wel, Dorine wordt voorlopig wél behandeld, de komende twee weken wordt ze dagelijks bestraald. Hier is ze moe van en dat put haar uit, maar daarna zal er opnieuw met een chemo begonnen worden waar ze lichamelijk erg ziek van zal zijn. Op korte termijn (tijdens de bestralingsperiode) een rit regelen geniet vooralsnog de voorkeur.

Zijn er nog vragen? Stel ze gerust! Reken er alleen niet op dat ik álles weet, ik doe mijn best! Lachen

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 09:35

Ik denk zelf dat hethet leukste is om een middagje te organiseren waarin zoveel mogelijk bokkers een leuke show gaan geven met hun iegen paarden ,met Dorine en Peter als eregasten. Misschien kunnen we haar ouders en schoonouders ook uitnodigen.
We zorgen voor een comfortable zitplaats voor Dorine en proberen om de middag voor haar zo ontspannen mogelijk te latenverlopen. Er kunnen bijv mensen zijn die haar en de rest van hapjes en drankjes voorzien.
Als we nou met zn allen wat leuke dingen plannen, bijv een kur, een pas de deux , een carrousel en wat western onderdelen ofzo?
Lijkt mij eerlijk gezegd wat rustiger voor haar dan een buiten rit in een kar oid.

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 10:15

Daar ben ik het helemaal mee eens obsession.
Dat is dat te combineren met die wedstrijd/paard-verkiezing.
Ik denk dat als het dagje 3 uur duurt het echt meer dan zat is.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 10:20

idd jessica een heel goed idee.
als ik hier in de buurt iets moet regelen dan hoor ik dat graag

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 10:39

Misschien leuk als we dan (zoals in dat andere topic ook vermeld stond) een Dorine-trofee uitreiken... Dus we maken er een soort wedstrijd van, iedereen rijdt op zijn eigen niveau, degene die de meeste punten heeft wint de Dorine trofee (moet dan alleen even omgerekend worden met het Z, vanwege de punten en ook iets voor de westernmensen bedacht worden).
Dorine kan dan toekijken, misschien punten toekennen voor de mooiste/beste combinatie? Op die maneir kan ze veel bokkers zien. Tussendoor kunnen dan shows gegeven worden

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:00

Citaat:
Misschien leuk als we dan (zoals in dat andere topic ook vermeld stond) een Dorine-trofee uitreiken

en die dan ieder jaar herhalen, dan is het iets wat verder gaat....

kan iemand dan Joris en mij mee vervoeren? Komt er een carpoollijst oid. Niet iedereen heeft een trailer(bewijs).

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 18:01

Dat was idd eerder voorgesteld, Pauline... Ik vind het een heel mooi idee om voor Dorine en daarna in nagedachtenis ieder jaar zoiets te organiseren.

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 00:10

ja, daar liep ik ook al mee in m´n hoofd, een soort jaarlijks terugkerende competitie, ter ere aan Dorine.

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:32

ik vind het ook een leuk idee, helaas kan ik niet meedoen, omdat ik niet kan paardrijden maar ik vind het wel een super idee, zeker omdat het elk jaar terug keert, zo blijft ze bij iedereen in gedachten

suziepe
Berichten: 17
Geregistreerd: 09-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 19:50

Is er dan ook niet de mogelijkheid dat iemand van haar naasten oid een kur op haar paardje rijd zodat die dan wint,klinkt misschien wat kinderachtig maar ze wou zelf toch ook eens met cherise starten maakt ze het ook mee dat ze een prijs wint.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 19:56

Suziepe: haar paardje is eigenlijk ongetraind. Er wordt wat mee gestapt, maar verder is het diertje niet getraind. Je kunt het zo'n beestje niet aan doen om opeens zwaar in de dressuur te lopen, áls ze dat al doet, want een ongetraind paard kán vaak niet eens uitvoeren wat je van hem vraagt.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:41

Mij lijkt het middagje toeschouwer spelen het leukste... en dan heel misschien zit er voor dorine, (moet ze op de dag zelf maar kijken of ze dat kan) een klein wedstrijdje in, misschien iets van wedstrijdje omgaan met je paard zoiets dergelijks misschien...

hoe dan ook dat lijkt me het leukst... Bovendien kunnen daar ook meer bokkers naar komen, met en buitenrit is het al snel, TE VEEL! terwijl er toch HEEL veel bokkers mee willen...

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 08:03

Volgens mij was het hier de bedoeling dat Dorine met een rijtuig van huis werd gehaald, naar het wedstrijd/show terrein en daarna weer terug naar huis?

Cerise is niet compleet ongetraind, maar heeft idd niet heel veel conditie, ze wordt af en toe geredendoor de bijrijdsters van Dorine...

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 12:01

Ik vind een wedstrijd ook leuker omdat ik toch eigenlijk heel graag erbij zou willen zijn maar dat door een buitenrit te organiseren nietmogelijk word (heb geen eigen pony)

Ik wil heel graag als toeschouwer komen en eigenlijk nog liever GEWOON ERGENS MEE KUNNEN HELPEN!!!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 20:53

Ik vind het idee van Jessica ook zeker erg leuk! Ik wil me dan iig aanmelden als kandidaat met mijn paard Racer. Wat we dan gaan doen weet ik nog niet, maar we willen iig komen Lachen .

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 20:58

Mij lijkt het ook een heel leuk idee! Denk niet dat ik met Ivanka kan komen, maar ik kom ook gewoon voor toeschouwer spelen!
Waar ergens zal het plaats vinden of is dat nog niet bekend?

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 20:59

Het is nog niet eens bekend of het gaat plaatsvinden Knipoog

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 21:22

dr_jacksel schreef:
Het is nog niet eens bekend of het gaat plaatsvinden Knipoog


Weet ik, maar dan sta ik er iig op voor áls Knipoog .