Ik en Debbie allebij van Charmotte gevallen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-01 17:43

Hoe krijgen we het voor elkaar he!?!?
Zal maar bij het begin beginnen...

Ik had Charmotte gepakt en vast gezet, wou gaan poetsen, stopt er een auto komen 2 mannen uitstappen en gaan foto's maken!!!!! ik die stal in natuurlijk, anders kwam ik erop! Haha!
Debbie naar die mannen toe waarom ze foto's maakten, kregen we leuk verhaal te horen (NOT): De stallen moesten weg, want de eigenaar heeft geen bouwvergunning. En steeds als de eigenaar nisk weghaald krijgt hij een hogere boette Frusty
Hadden we dus 2 opties: Of de pony's komen zonder stal te staan, of de pony's moeten naar een andere plek Boos! Maar ja ik weet ook niet wat er nu gaat gebeuren hoor Verward

Eerst ik er even op, maar had niet zoveel zin, dus Debbie erop. Heb Debbie lesgegeven, eerst ging ze los, en toen heb ik Charmot maar even aan de longeerlijn gezet, zodat Debbie haar houding goed kon oefenen. Maar ziet er erg goed uit hoor!
Kwamen er 2 jongens die vroegen hoe het veulen heette, dus ik zeg: Bucephala.
Roepen hun: Boesjevaarraaa *LOL*
Ikkuh: BOESJEFAALA JOH! GEEN BOESJEVAARRAAA!!!
Begon een jongen over frikandellen Verward Of we die aten: Dus ik zeg: Ikuh niej!!!! Debbie: lekkur heb ik gisteren nog gegeten. Oke boeiend onderwerp.

Jongens gingen weg en wij zadel eraf gehaald en Debbie erop. Lekker gestapt en gedraaft. Na een tijdje ik erop, gestapt en gedraaft en natuurlijk ene galopje.
Rij helemaal naar achteren in de wei, om vervolgens lekker terug te racen, zit echt heeerrrlijkkk heel stevig! Ong. 2x ging het goed, ik nog een keer naar voren galloperen, Motje gaat op de stal af, gaat terug in draf (hobbel hobbel Haha! ) en knalt bijna tegen een paaltje dus ik..... yep glij eraf. Oepsssss maar goed, gelukkig stond ik gelijk dus niet gevallen *LOL*

Toen Debbie weer erop ook even in galop natuurlijk, maar gleed er ook af, maar stond net als mij gelijk op de grond.
Na een tijdje weer naar achteren in de wei, wil ze naar voren galloperen, staat Boesje daar, waar Debbie bijna tegenop knalt met Charmotte, en ja hoor..... BOEM Debbie op de grond *LOL* whahahahhaa ik kwam eg niet meer bij!!!! Ze lag helemaal languit met haar gezicht in het zand (ze viel gelukkig in de bak die gewoon los aan de wei zit). En net toen zij viel kwamen net die 2 jongens eraan dus lag ze dara lekkur hahahahahaha *LOL* *LOL* alleen haar arm deed een beetje pijn.

Toen ik er weer op, en ging effe melig doen: achterste voren rijden zonder zadel, glij glij glij. ben er geloof ik 3x afgegleden in draf (achterstevoren!!!) dus vond het opzich nog best meevallen, ga maar eens proberen achterste voren zittend zonder zadel te draven is echt lollig en moeilijk! Maar was dus wel lachen!!! Haha!

Debbie zei tegen 1 van die jongens dat ik heb leuk vond (NOT) dus ze vraagt ana die jongen hoe oud die was, die jongen zegt: 14. Zegt Debbie; en hoe hete je? Maar dat wou hij niet zeggen, zegt z'n vriend ernaast: hij is te oud voor haar, ik reed achterin de wei, dus roep: Hij is te lelijk voor mij!!!!!!! *LOL* toen zeiden ze lekkah niks meer. hahahaha had wel lol, was niet eigendunkerig bedoelt ofzo hoor, dat ik dat zei, maar moest het gewoon effe zeggen hihi Haha!

Toen nog even langs de stal waar mijn tante's paard staat gereden, daar effe gedronken en mijn fotoboek opgehaald en toen weer naar huis gegaan.


divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 21:11

hahaha, wat n lollig verhaaltje joh!

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 21:23

Ik vind het al lastig om achterstevoren op Escala te zitten als ze alleen maar stil staat... Haha! Dus ik vind het harstikke kanp van jullie... Knipoog

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 11:47

ik deed het vroeger heeel vaak met een shet(beetje honey look-o-like trouwens)en dan gingen we door een kuiltje, das echt grappig!!!het was gewoon een heel ondiep kuiltje, maar als je achterste voren zit is dat heeeel raar!!maar we leuk!

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 16:26

Lekker balen dat je daar dan wegmoet waarschijnlijk. Maar helaas was ik er niet bij om dit moment mee te maken.
Als ik het goed begrijp nu, gaat het galopperen wel goed???
Als ik weer een keer langs mag komen hoor ik het wel!!
Greets

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl


Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-01 21:41

galloperen gaat goed, zolang je vanuit achterin naar voren gallopeert, gewoon in de bak (oke wei, maar je begrijpt wat ik bedoel he) valt ze toch steeds terug


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Elegance_, Fleuribelle, OmgiliBot, Paardje02 en 155 bezoekers