Wedstrijd Spijkerboor

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Wedstrijd Spijkerboor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 17:02

Vandaag had ik in de hitte weer een wedstrijd met Orri, zijn 4de keer in de L2. Het was in de buitenbak, geen gezeur met kalkoenen dus. Haha!
Toen we aankwamen (AMSAMSAMS en ik) was Orri drijfnat. Eerst even gewandeld en laten grazen en toen hij alweer redelijk was opgedroogd kon ik gaan opzadelen. Het losrijden was in de binnenbak. Het was rond 11 uur, maar al verschrikkelijk warm. Ik was aan de beurt en Orri lette op alles behalve op mij. Hij bleef om zich heen loeren waar de andere paarden waren. Op een groot grasveld heeft hij dit niet zo omdat hij dan alle paarden ziet, nu zag hij alleen paarden die ver weg in de wei stonden. Niet alles ging dus even netjes, het voelde erg rommelig aan. Ik moest pas weer 3 kwartier later. Dit keer was de jury degene waar ik vorige keer en de keer daarvoor goed gescoord had. Deze proef ging erg fijn, en toen ik afgroette bij G, zei de jury (zat aan tafeltje vanwege de warmte): netjes gereden! Ik was dus blij! Lachen

Het was ongelooflijk warm met zo'n jasje en heb ook meteen zoveel mogelijk uitgetrokken, Or goed uitgestapt en hem lekker afgespoten en laten drinken. Toen gingen AMSAMSAMS en ik met hem naar de trailer, en het wonder geschiedde...hij liep zo de trailer op!! AMSAMSAMS en ik waren helemaal verbaasd en stonden allebei even beduusd van: wat nu? Oja, bommeltje erachter en Orri vast maken. Haha!
Het was de overwinning van de dag! Cool

Toen de prijsuitreiking, we zaten net heerlijk buiten onder een parasolletje te genieten van verse jus en voedsel. In de eerste proef bleek ik 1e te zijn!!! Met 165 punten! In de tweede proef was ik 2de, met 169 punten. Drie punten rijker dus! Ik kan er nog steeds niet over uit dat de andere paarden, die erg goed waren, onder mij zijn geeindigd... Verward
Begint wel een beetje saai te worden eigenlijk, dit is al de 4de of 5de keer achter elkaar dat ik 1e en 2e word. *LOL*

Orri is nu L2 + 9, hopelijk nog 1 keertje L2 en dan door naar de M1. Heb er zin in, het is namelijk al weer een tijdje geleden dat ik M heb gereden. Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 18:24

zo dat gaat echt hard zeg...
het is het bloed wat hem zo goed makat he Knipoog

Love the life that you live, live the life that you love

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:29

Gefeliciteerd. Heb je met de andere paarden niet gereden?

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 20:23

En jij maar klagen dat je nu 10 winstpunten moet hebben om over te gaan naar de volgende klasse. Dat is voor jou dus absoluut geen probleem, doe je effe Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 20:27

Haha het is inderdaad wel snel gegaan! Lachen

Astridh, ik heb alleen met Or gereden. Het was nu ook wat verder dus is op en neer rijden geen doen. Bovendien had ik ook eigenlijk helemaal geen tijd, moet hard studeren want morgen tentamen. Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 21:12

Gaat lekker zo!!! Haha! gaat dus wel goed als je hem een dag vrij voor de wedstrijd geeft Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 22:21

Precies, dat houden we er in! Maar eigenlijk deed ie het net zo goed als ik hem wel gewoon reed. Makkelijk paard die Orri! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:33

Super Maartje, gefeliciteeeerd! Was dus niet voor niets in die hitte!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131946
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:55

Gefeliciteerd met je goede punten en prijzen !
Ik vind het al een hele prestatie om op zo'n warme dag als vandaag uberhaupt op een paardenrug te klimmen, daarom dubbel gefeliciteerd Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 08:41

Yeah! Lachen dat klinkt weer erg positief! Ontzettend lekker dat het zo goed liep die dag en dat in die hitte! Mijn complimenten! Party!! en wat helemaal prettig is is dat Orri zo de trailer opliep. Je kunt het er niet echt bij hebben op zo’n hete dag dat hij niet de trailer op wil. Hij dacht vast “kom… weg uit deze hitte en de schaduw in” Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 12:48

Ja wie weet! Haha!

Bedankt voor de reacties! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:44

Gefeliciteerd!
Dat gaat idd lekker, en die ene wp haal je dus met gemak de volgende keer. Ik hoop dat ik ook zo snel het L door ben!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 15:45

Gefeliciteerd met je punten! Ik ben alleen wel blij dat ik met die hitte lekker op het water dobberde.... Haha!

Bel straks ff terug mam, ik sta net de cake af te gieten - Loesje
** M2 +4 **

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 17:36

Gefeliciteerd!!!
Je vliegt zo de klassen wel door he?
Op naar de M. Lachen

Navragen is beter dan afvragen.

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 20:55

gweldig! gefeliciteerd! mooie punten hoor, en dat als het zo warm is..
al hoor je vaak wel dat paarden soepeler lopen als het heet is, maar deze temperaturen waren natuurlijk net iets te veel he...:p

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 00:43

Pava, jij had het slimmer bekeken! We reden terug en zagen al die bootjes... *jaloers* Haha!

Jasmijn, ja dat is ook de bedoeling! Hopelijk gaat het in de M ook nog zo goed!

SuperMilton, zou kunnen, maar ik heb daar eigenlijk weinig van gemerkt dat ze dan soepeler worden.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Binau, Lara_ en 44 bezoekers