Site waar je hengsten kan "matchen" met merrie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Site waar je hengsten kan "matchen" met merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 23:30

Ik heb wel eens van een site gehoord waar je al de gegevens van je merrie in kan voeren, en dan komt de site met een aantal mogelijke matches met hengsten.... ben alleen de naam kwijt!! Wie helpt?

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 01:07


Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 01:12

Nee dit lukt niet... helaas! Ik kan geen KWPN vinden (dus ook geen Dutch Warmblood)

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 12:28

Bij de site die Fabienne bedoelt moet je eerst hypomating aanklikken en dan kan je de vader en moeder invullen. Als de merrie er nog niet instaat moet je die eerst toevoegen (add a horse).

Ik weet wel welke site die jij bedoelt, was iets met dutchhorse... met search kan je misschien wel iets vinden.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 12:55

Ja maar het probleem is dat ik dus nog niet weet welke hengst, het was mijn bedoeling dat het systeem meerdere hengsten voor mij zocht aan de hand van Kore dr gegevens. Ik zal nog eens met Lycos gaan zoeken...

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 15:43

Tja, maar je krijgt gewoon al de hengsten aangeboden die op de site staan, en vooral van die eigenaren waarmee dutchhorses unlimited zakelijke belangen heeft, ... dus puur commercieel!!! Dan kan je beter het hengstenboekje van het KWPN kopen, daar is eens in de indexen neuzen, en zelf proberen een match te zoeken voor je merrie!!!