Clinic Mijdrecht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Clinic Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 13:24

Rond 10 uur arriveerden we bij Kievitshoeve, alwaar Casanova heerlijk in een paddock mocht wennen aan de omgeving, langzaamaan druppelden de rest van de deelnemers en kijkers binnen en ondertussen werden we voorzien van een lekker kopje koffie.
Katja arriveerde in stijl en precies op tijd, kon vanuit haar mooie bolide direct door de bak in voor de eerste les. Ondanks de hitte werd er hard gewerkt door iedereen, en aan de kant werd er vooral veel gekletst en gesmeerd om niet te verbranden.
Toen ik zelf aan de beurt was voor de clinic gedroeg Cas zich precies zoals ik al verwacht had, en wat ook de reden was om mee te doen met de clinic: draken op vreemd terrein Extreme duivel
Ik was blij dat hij dit deed, want nu kon Katja me gericht helpen. Thuis doet hij dit nl. niet en valt er weinig aan te werken duss.
Op een gegeven moment is Katja er zelf opgeklommen om te voelen wat hij nu deed en te zien of zij het in het zadel wel op kon lossen (foto's zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=124416). Na een tijdje liep hij bij Katja prima en ben ik er weer opgeklommen, bij mij probeerde hij het natuurlijk gelijk weer Schijnheilig , maar nu kon Katja precies zeggen wat ik moest doen, waarna hij super ging lopen, mijn dank is groot
Wil niet zeggen dat het probleem nu over zal zijn, maar weet in ieder geval hoe ik er mee aan de gang moet.
De uitleg van Katja tijdens het rijden van haar eigen paarden was heel erg leerzaam en erg leuk om naar te kijken. Vooral de uitleg bij het rijden van haar nieuwe jonge paard vond ik erg interessant.
Na het rijden kwamen er meer bokkers bij voor de bbq Vork , na een tijdje zeer slap gekletst te hebben, vonden de mannen het tijd om de bbq aan te steken (schijnt mannenwerk te zijn Verward ), en waarempel hij deed het in 1 keer. De pakketjes met vlees waren super voor elkaar, en ook de salades waren zeer smakelijk. Echt super georganiseerd door Vikki.
Al met al een dag die zeker in de herhaling mag, vooral het slappe geklets zal me nog lang bijblijven: vooral de reden om kinderen te krijgen Knipoog , er werd zelf een idee geopperd voor een boktvakantie, tja geloof dat ik daar nog even over moet nadenken....
Vikki dank voor de organisatie, en Katja dank voor het lesgeven!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 15:22

Oh jaaaah de Boktvakantie! *LOL* Ben benieuwd of Prima zijn plannen al uitgewerkt heeft Tong uitsteken.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 17:15

*proest* Boktkamp was het toch? *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 18:14

Als we een Boktkamp doen, ga ik mee Tong uitsteken. Kamperen in tentjes op de hei dan he! De mannen bouwen op *LOL*.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:08

Jurga schreef:
Als we een Boktkamp doen, ga ik mee Tong uitsteken. Kamperen in tentjes op de hei dan he! De mannen bouwen op *LOL*.


Dat barbequeën ging nog wel maar of ze ook tenten kunnen opbouwen???

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 20:43

Als je naderhand zag dat maar 1 deel van de BBQ was aangestoken vermoed ik dat ik liever niet in een tent slaap die door die groep is opgezet

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 21:52

De mannen bouwen op? de vrouwen sta caravan mee dan Knipoog
Het was erg gezellig en dat van die kinderen.... dan moet je er wel vroeg aan beginnen natuurlijk Knipoog

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 22:01

orri schreef:
De mannen bouwen op? de vrouwen sta caravan mee dan Knipoog
Het was erg gezellig en dat van die kinderen.... dan moet je er wel vroeg aan beginnen natuurlijk Knipoog


Zal verslag doen als 2 mannen onze voortent aan de caravan in Almelo hebben gemaakt Haha!
en tja, voor die kinderen....ben ik te laat, of ik moet voor die optie gaan met die dozen Verward