wie wil er ook zograag een verzorgpaard/pony enz..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
spookymuts
Berichten: 78
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: enkhuizen

wie wil er ook zograag een verzorgpaard/pony enz..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 22:10

hoi,

ik zoek nou al zolang een verzorgpoaard maar kan er maar geen vinden hebben jullie dat ook?
ik mag van mijn ouders geen paard omdat ze het te duur vinden.:@
maar heb jij ook z`n probleem typ dan ook ff wat terug okaj???????
nou gr.

----------- hayke-------------
I love hayke en rubble 4-ever ans always!!!!


Tancreda4

Berichten: 24009
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:16

Ik ben nu ook een beetje aan het rond kijken voor een nieuw verzorgpaard en voordat ik een verzorgpaard kreeg had ik hetzelfde probleem. Gewoon een briefje in de supermarkt ophangen, of op maneges en dergelijke. Op marktplaats.nl kan het ook (heb ik ook gedaan) en dan maar hopen dat iemand die een verzorgster nodig heeft het leest. Gelukkig heb ik hier al wat adresjes in mijn hoofd, en ben ik redelijk bekend in de buurt. Ga dan gewoon de boerdrijen af om te vragen fo ze nog iemand zoeken. Hopelijk MET succes Lachen

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:29

Hahaha nou het probleem kan ook anders om hoor Haha!
Ik heb tijden gezocht naar een verzorgster/bijrijder maar ik kreeg bijna geen reakties Verward
En als er al iemand reageerde waren het meestal meisjes van een jaar of 12 a 13,op zich geen probleem,maar mijn haf is net even een beetje te sterk voor zo'n jong meisje.
Vet balen dus voor hun en voor mij.
Laatst bijgewerkt door minkieboy op 31-05-03 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:53

minkieboy schreef:
Hahaha nou het probleem kan ook anders om hoor Haha!
Ik heb tijden gezocht naar een verzorgster/bijrijder maar ik kreeg bijna een reakties Verward
En als er al iemand reageerde waren het meestal meisjes van een jaar of 12 a 13,op zich geen probleem,maar mijn haf is net even een beetje te sterk voor zo'n jong meisje.
Vet balen dus voor hun en voor mij.


dat heb ik dus ook.......... kan er werkleijk NERGENS een vinden....

Dag lieve mama...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:54

Ja, mijn vriendin (hier in delft overigens *hinthint*) zit me helemaal gek te maken met het feit dat ze nergens wat kan vinden, terwijl ik niet meer weet waar ik ze laten moet

spookymuts
Berichten: 78
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 08:05

nou iok woon in enkhuizen en er staan vrij veel paarden maar nee hoor kan er geen 1 vinden. heb ook al op marktplaaats gekeken en brievies opgehangen maar geen reacties hoor.
nou ja ik ga maar door mety zoeken he.

gr.

----------- hayke-------------
I love hayke en rubble 4-ever ans always!!!!

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 08:38

Ik heb heel lang naar een verzorgpony gezocht,
maar kon er echt nergens een vinden.
Daarom hebben m'n ouders toch maar besloten om er een te kopen *LOL*.
(Heb em nog niet, maar wss in de zomervakantie)

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

spookymuts
Berichten: 78
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 08:41

o ja is wel leuk ik wil erook 1 maar mijn ouders vibnden het te duur hebben net een nieuw auto gekocht enzo.
nou elke keer als ik een oaard zie ga ik het zeggen en dan zeggen ze o jij kijkt ook allleen maar paarden he?
en dan zeg ik ja maar ik wil toch liever een eigenpaard/pony hebben. en dan beginnen we eeen heel gesprek en nou hopen dat mijn truuk maar werkt he?:P
maar wat voor ras krijg je?

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 08:43

spookymuts schreef:
o ja is wel leuk ik wil erook 1 maar mijn ouders vibnden het te duur hebben net een nieuw auto gekocht enzo.
nou elke keer als ik een oaard zie ga ik het zeggen en dan zeggen ze o jij kijkt ook allleen maar paarden he?
en dan zeg ik ja maar ik wil toch liever een eigenpaard/pony hebben. en dan beginnen we eeen heel gesprek en nou hopen dat mijn truuk maar werkt he?:P
maar wat voor ras krijg je?


Lang genoeg erover praten, werkt echt! (ik kan het weten Knipoog )
Ik weet nog niet welke pony we gaan kopen,
want ik moet dus eerst 1000 euro sparen (heb al 650 euro).
Maar ik denk dat we in de zomervakantie gaan beginnen zoeken.

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 09:01

Ik heb het probleem juist andersom...Knipoog
Ik ben op zoek naar iemand die mijn paard af en toe wat extra aandacht wil geven, maar er was geen mens te vinden (of ze wilden absoluut rijden en dat is niet echt de bedoeling )

Maar ik heb misschien iemand gevonden Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 20:55

Hoop het voor je Carina! Lachen
Hmm... nee ik red het zelf nog met m'n 2 pony's Lachen

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 21:55

Ik zoek juist een verzorgster, maar wel een ouder iemand. Mijn pony is pas net onder het zadel dus dan wil ik een iemand met ervaring en die kan aanpakken zonder op los te slaan. Is ook moeilijk om aan te komen....*zucht* hinthint

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:32

Ik heb ook lang gezocht naar een verzorgpony, maar nu heb ik er zelf een. dus ik heb geen verzorgpony's meer nodig. Ik heb gewoon bij iedereen aangebeld, die een pony hadden (maakt niet uit of het onbeleefd is, ik was ook nog maar 10) Toen heb ik wel een verzorgpony gevonden, maarja, ik heb er nu dus zelf een.

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 12:53

Hier in apeldoorn zijn ook helemaal geen verzorgpaarden te vinden, ik wil wel een eigen paard, maar ik wil eerst voor meer over de verzorging van een paard weten voor ik er 1 koop.

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 20:17

ik zoek er ook al een tijdje 1 maar iedereen die iemand zoekt woont in arhnem of drachten Tong uitsteken

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:29

Ik heb een verzorgster *LOL*
En ze blijkt nog op bokt te zitten ook sinds kort Knipoog
(heb alleen haar advertentie hier helemaal gemist omdat ik toen net een paar dagen niet online was door tentamens...Anders had ik wsl nog een paar dagen eerder een verzorgster gehad Haha! )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 23:45

Ik heb ook het omgekeerde voor. Twee pony's (straks drie) in de aanbieding voor verzorging (en later berijden), maar geen intresse ...

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 07:39

Hey Samantha,

Je hebt Roos toch gedaan, maar daar kan nu eenmaal niet meer op gereden worden nu, je wil toch graag rijden (begreep ik) misschien willen mensen wel verzorgers om te knuffelen, poetsen en evt mesten maar niet meteen om te rijden.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

renske
Berichten: 652
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 09:23

ik kan nu ook nergens meer een verzorgpaard vinden, eerst had ik er samen met een vriendin 3 om te rijden en nu helemaal niks meer. Huilen

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:26

twinkle1986 schreef:
ik zoek er ook al een tijdje 1 maar iedereen die iemand zoekt woont in arhnem of drachten Tong uitsteken

Ohwja, daar merk ik anders niks van, dat ze zoveel in Arnhem zitten. Ik heb nog zo'n 3 maanden moeten zoeken voordat ik eindelijk wat heb, heb er nu 2,echt super, maar nu heeft mijn vriendin er nog geen, en dus zoek ik wat voor haar, maar dat is in de omgeving van Arnhem ook heel moeilijk, of weet je soms iets voor mij (mijn vriendin dus, ze rijdt 7 jaar, veel ervaring, heeft ruiterbewijs, 16 jaar)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:38

ik heb niet gezocht, kreeg er 2 aangeboden Lachen Echt super ben er heel blij mee en leer er ontzettend veel van

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 19:53

Ik heb er ook (heel erg mazzel) twee aangeboden gekregen, en precies op tijd. Het is erg leuk. Hopen dat je er ook een vind.

Let love shine so bright

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 21:43

Ja, ik heb heel erg lang moeten zoeken, maar de aanhouder wint
Ik heb nu een superleuke verzorgpony en ken er meteen een hele hoop andere leuke ponys (en mensen Knipoog) bij Lachen
Volgens mij kun je het beste echt overal briefjes ophangen en berichten plaatsen, en hopen dat de goede personen het lezen Knipoog
Oja, via kennissen is het natuurlijk nog makkelijker, vraag je hele familie rond of ze nog mensen kennen Tong uitsteken

Romeo Lovers


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dees, IASCrawler en 139 bezoekers