Helaas eerste dekking niet gelukt.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Helaas eerste dekking niet gelukt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 21:48

Vandaag de 18-dagen scan gemaakt en helaas was Ramony niet drachtig van Skydancer. Dus kon ik weer zonder haar naar huis. In principe was het ook wel vroeg om te dekken maar het valt toch tegen. Volgens de dierenarts was het ei erg mooi en werd ze op het meest ideale moment geinsemineerd. Nu maar hopen dat ze over een paar dagen weer aan de beurt is. Ik vind het toch een vreemd om haar achter te laten. Ook al weet ik dat ze er goed staat. Gelukkig mag ik haar morgen rijden. We gaan dan eerst naar vader en zijn kroost kijken in Abcoude en daarna even lekker met haar aan de gang.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst


marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:50

jammer zeg!
gelukkig nog een tijd genoeg om het nog eens te proberen.
succes!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 10:00

Ah wat jammer zeg. Pff, die van mij staat nu ook bij de hengst en ze is dinsdag voor het eerst gedekt. Ik moet ook wachten op de scan, zij was ook op het juiste moment gedekt en was mooi hengstig toen, ik wordt nu ook zenuwachtig. Op welke dag van de hengstigheid heb je haar gebracht? Hopelijk lukt de volgende keer wel met Ramony

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 20:17

Ik heb er vrijdags gebracht en ze toonde toen net de eerste verschijnselen. Ze is dinsdags geinsemineerd en volgens de dierenarts zag het er zo mooi uit dat het bijna niet kon missen. Na 18 dagen gescand en niet drachtig gezien, maar vanmorgen is ze weer gescand. De dierenarts vond dat haar baarmoeder gisteren wel drachtig aanvoelde terwijl ze vanmorgen toch hengstig werd. Nu blijkt ze wel drachtig maar waarschijnlijk klopt haar hormoonhuishouding niet. Ze krijgt nu extra toegediend en dan is er 40% kans dat ze de vrucht houdt.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:15

Balen,joh,dat het niet gelukt is. De eerste poging bij Kim is ook mislukt.Ze gaat nu maandag naar de hengst en wordt dan gewoon gedekt (1ste keer is ze geinsemineerd).Hopelijk lukt het bij allebei de tweede keer wel. *LOL* Succes.


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:27

Bij die van mij zag ik zondagmiddag al aankomen dat ze hengstig zou worden, en maandag werd ze het. Dinsdag hebben we haar gelijk weggebracht en 's avonds is ze meteen gedekt, en nu wordt ze om de dag gedekt tot ze niet meer wil Knipoog

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Celebi, maj0, Mutti, tienus63 en 156 bezoekers