Wel of geen wit shabrak tijdens training?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Wel of geen wit shabrak tijdens training?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 22:15

Ik vroeg me af wie er allemaal zomaar met een wit sjabrak rijdt..? Ik rij zelf (nog) geen concours (ivm vervoer e.d.) en heb dus ook geen echte reden om met een wit sjabrakje te gaan rijden. Ik vind het alleen wel supernetjes en mooi staan. Ik heb er vandaag twee keer een in mn handen gehad, en getwijfeld of ik die nu wel of niet zou kopen. Ik weet zeker dat het vast mooi staat (alhoewel mn peesbeschermers er niet bij passen, zijn groen en vanachter zwart Scheve mond ) maarja, het wordt natuurlijk wel heeeeeel snel vies! Maar aan de andere kant kan je met dit weer natuurlijk nooit teveel sjabrakjes hebben...!

Maargoed, wie heeft er dus nog meer gewoon tijdens de training een wit sjabrak op?


Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:17

Als ik op wedstijd zou gaan zou ik een aantal witte sjabrakken hebben en de 'oude'(die niet meer wit genoeg zijn) voor de training gebruiken.
Ik ga niet op wedstijd, heb ook maar 1 wit sjabrak(die dus in de kast ligt) en rijd lekker met vale verwassen sjabrakken.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:17

Ik alleen met wedstrijden. Maar niet met gewoon rijden...

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:18

ik niet,
ik heb 3 dekjes voor onder mijn dressurzadel, 1 voor mijn longeersingel en 1 onder mijn vz zadel... wissel gewoon wat met de dekjes onder mijn dres.
mijn gesponsorde witte dekje in moeten leveren toen ik bij de club weg ging, en rij voorlopig toch geen wedstrijden...
zolang het niet vloekt, trek ik alles bij elkaar... Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Tancreda4

Berichten: 24007
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:19

Ik wel. Ik rij geen wedstrijden by the way. Maar ik ben helemaal in to het wit en zwart Haha! Rij met zwart halster en wit vliegenetjes, zwart zadel met wit dekje en zwarte singel met wit bontje erom heen. Staat haar heel leuk Haha! Vind het niet erg dat ik wat vaker moet wassen.

Tancreda4

Berichten: 24007
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:20

Ik heb trouwens een zadelvormig shabrak, daar zie je minder snel dat het vies is (op de bovenkant)

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:25

Mijn mening: Als je dat nou mooi vindt en het wilt...waarom niet?
Ikzelf gebruik mijn witte alleen voor wedstrijden. Dan is het nog een beetje speciaal Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:28

Antoinette schreef:
Mijn mening: Als je dat nou mooi vindt en het wilt...waarom niet?
Ikzelf gebruik mijn witte alleen voor wedstrijden. Dan is het nog een beetje speciaal Haha!


Hier ben ik het half mee eens. Ik vind witte dekjes en setjes nu eenmaal erg leuk (jaja, ik begin steeds meer een dressuurmuts te worden) dus ik rijd gewoon in het wit rond. Of in donkerblauw, grijs of zwart... Als het maar mooi schoon is. Knipoog

Toos paardloos

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:32

Ik rijd graag met een wit sjabrakje, niet alleen omdat het mooi staat maar het verbleekt iig niet!
Prachtige rode sjabrakken kunnen zo ontzettend lelijk worden! (vaal) door de zon en door het wassen.
Nee geef mij dan maar wit, goed je wast het misschien wat vaker maar dan heeft je paard ook zeker weten een schoon sjabrakje op Knipoog


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:33

nee ik niet..
ALleen met wedstrijden!!

Finesse

Berichten: 533
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:40

Ik wel, heb zo'n wit reclamedekje (ooit es gewonnen op een wedstrijd) maar daar rijdt ik nooit wedstrijden mee. (op wedstrijden rijdt ik meestal met een zwart fluwelen dekje, staat mooier op schimmel vind ik)
Tja, dat ding moet ik dan toch ergens voor gebruiken, het is ook zonde als ie alleen maar in de kast ligt te liggen he Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:50

Ik heb 3 witte dekjes, gebruik ze ook rustig tijdens de training. Eén daarvan krijg ik toch niet meer schoon, dus gewoon gebruiken Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 22:53

Waarschijnlijk morgen toch nog ff terug naar het CH om het sjabrakje op te halen! Jullie werken al lichtelijk overtuigend, maar mag nog wat meer hoor! Knipoog

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131946
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:17

Ik rijd ook weleens met een wit shabrak.
Niet omdat ik een snob ben Schijnheilig of omdat ik het zo mooi vind, maar tijdens het verharen is het het meest practisch op m'n bijna witte schimmel Knipoog
Een donkere kleur shabrak moet ik dan echt elke dag helemaal ontharen, en met een witte ziet het er toch nog een beetje "schoon" uit.

Verder vind ik dat iedereen gewoon moet doen wat ie leuk en mooi vindt, als jij een wit shabrak mooi vindt: doen !

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:35

In de zomer is een wit schabrak nog het fijnst van allemaal, dus kopen dat ding Haha!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 00:45

Koortje schreef:
Waarschijnlijk morgen toch nog ff terug naar het CH om het sjabrakje op te halen! Jullie werken al lichtelijk overtuigend, maar mag nog wat meer hoor! Knipoog


ga ik morgen ook heen, oa voor een mooi wit dekje(rij thuis met alle mogelijke kleuren, maar wil een chique witte hebben, voor thuis maar ook voor wedstrijden waar ik mn clubdekje niet op hoef, die van de club is een beetje klein en niet meer zo supermooi)

wat voor wit dekje had je gezien?met en mooi randje/stikseltje, of alleen een effen witte?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 00:50

Ze hebben beiden Renske... Er zijn twee kraampjes van Hipporama, en verder nog een paar van die hele luxe (-> dure!)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 00:53

ja ik had al een mooie van BR gezien, daar heb ik al een bruine&blauwe van, zo'n hele dikke, soort suede, met dan een gedraaid koortje en een biesje eromheen, 45 euro, maar ja dat moet wel kunnen voor een keer(die ene keer werd dus al 2x en nu wrsch een 3e keer als ik zo;n witte koop! Tong uitsteken )

heb je toevallig ook hoofdstellen van Kieffer en Imperial riding gezien? zoek nml een mooi nieuw hoofdstel, wel goede kwaliteit maar geen aso hoge prijzen!wil een chique hoofdstel, heb nu wel een paar mooie frontriempjes maar krijg voor mn verjaardag een nieuw hoofdstel, dus ga ff goed rondkijken morgen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 00:58

Ja hoofdstellen zat! Weet zo ff de merken niet, maar er zaten erg mooie en minder mooie bij..


Ahum, we gaan nu wel erg off topic!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 01:01

haha ja ik ga gewoon flink rondkijken morgen! ga nu maar slapen, heb de hele week maar 5 uur per nacht geslapen, en om 7.15 gaat mn wekker alweer...ook de rest vd week gaat ie zo vroeg, of vroeger Boos!

maar terug ontopic, met een wit dekje kan je altijd rijden, staat wel mooi vind ik!ken genoeg mensen die bijna altijd met een wit dekje rijden!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 09:47

Ik heb een aardige verzameling witte dekjes.
een paar die ik echt alleen voor wedstrijden gebruik maar ook wat die ik heb gekregen met ene sponsornaam die heb ik gewoon zo op. ligt er ene beetje aan of ik netjes wil zijn die dag en of ze bovenop de stapel liggen Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 09:51

Ik rij er nooit mee
Ik vind het helemaal niet mooi staan bij Kawa
Maar ik denk als ik een donkerder paard zou rijden dat ik mijn oude witte dekjes, die nu nutteloos op zolder hangen, zeker zou gebruiken.

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 09:56

Ja, ze liggen er toch en ik rijd geen wedstrijden. Niet vaak, want ze worden me toch net iets te snel vies *LOL*

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 15:14

Ik rij eigenlijk altijd met een wit dekje, mijn collectie dekjes bestaat uit wit:D

Als je het echt niet meer weet wordt je toch gewoon passagier!

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 15:17

ik rijd verschillende kleuren dekjes, dus ook weleens met wit, maar heb er echt veel te veel haha.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, hagelslag, Homerup en 85 bezoekers