wat kan ik nog met dr doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

wat kan ik nog met dr doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 20:23

me verzorgpony, meike, is drachtig, en moet nog ong 2 weken, en ze is laatst hoefbevangen geweest, wat wel over is... denk ik, volgens de eigenaar in ieder geval, maar ze loopt echt niet goed, en vooral op harde grond niet maar in het gras ook niet, en altijd als ik daar aankom is ze helemaal bezweet. maar dat zal ook komen door die warmte natuurlijk, verder is ze ook erg gespannen....

nu wil ik wel nog iets doen zeg maar, wat ze leuk vind en wat geen pijn doet....

ik poets dr wel elke dag heel lang en goed... maar verder kan ik er niks mee heb ik het idee...

dus, iemand nog ideeen??

doeii

MarjoEisla

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-04-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:36

lekkere slobber geven:) en wassen! das wel afkoelend en helemaal mooi maken ofzo:) succes ermee

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 20:38

heej! ja slobber is een goed idee! Lachen Lachen alleen het afspuiten gaat niet, vorige keer probeerde ik het, en ze vond het echt heel eng dus ik wilde het rustig opbouwen, maar die eigenaar kwam dr aan, en heeft dr heel strak vastgezet en gewoon die spuit erop gezet, en toen ze begon te stijgeren kreeg ze een trap met zijn klomp Scheve mond Scheve mond dus dat word echt moeilijk, en als hij het ziet als ik het wil opbouwen dan ben ik echt bang dat hij het weer doet

lailapri

Berichten: 22121
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:47

Ga je eerst met een emmer water aan de gang.
mandy

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 20:48

Frusty dat ik daar niet eerder op gekomen ben.. goed idee thnnx!! *LOL*

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:57

Let goed op!Je verteld dat je pony gespannen reageert.Hoe bedoel je dat precies?Is het als je haar aanraakt?IK heb de ervaring dat als ze gespannen aanvoelen,de hoefbevangenheid nog niet weg is.Dat ze een veulen krijgt is heel goed voor haar.Alles wat ze teveel binnenkrijgt kan ze dan aan het veulen kwijt.Trouwens dat ze nog gevoelig is op haar hoeven is ook een teken dat het nog niet weg is.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 21:01

ja ik heb ook het idee dat het nog niet helemaal weg is, maar ze loopt eigelijk al jaren zo gevoelig op de weg enzo... aleen volgens de eigenaar komt het doordat ze drachtig is... dus daarvoor is niet veel te doen... ze is heel gespannen als je dr buik aanraakt (maar dat zal ook komen door dr veulen... die trapt enorm vaak en hard Verward )

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 21:07

en als ze net bevangen is geweest, ga haar dan niet zomaar van alles voeren.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 21:08

dus een slobbertje met appeltjes enzo kan beter niet..?

lailapri

Berichten: 22121
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 21:27

Misschien ttouch. Soort massage, er is een site van, moet maar even zoeken.
mandy