schrik niet.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

schrik niet.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 17:18

maar ik geloof dat ik een dressuurpikkie ben today haha Haha! ik als fanatiek springer heb vandaag me aller 1e wp in de M1 gehaald haha, heb intussen 4 of 5 wedstrijdjes in het M gereden en vandaga was het eindelijk zover Haha!

maar daar tegen over stond ook wat minder leuks!!! me springen was werkelijk waardeloos!!!!! en stond ook zo laag!!!!!!! ik moest in het M springen....had gvd 4 balken en een weigering! hoe krijg je het voormekaar zou je zeggen!?! Verward echt zo stom! die weigering was geheel mijn fout! maar had van te voren al gezegd dat ik het een klote lijn vond!
maar die balken.......ik kan er met me hoofd niet bij! Lips are sealed maarja 2 weken geleden ging het wel super(2x 1e) en nu was ik alsnog 2e van de 3.....de nummer 1 jaja GOLDIE(zusje van gomir) zij had 2 balken! dus ik heb geluk want ik had 23 strafpunten(-8 is 15) dus geen verliespunten voor mij!
ben het je eeuwig dankbaar Goldie... Haha! Clown

maarja vanochtend me 1e proef tussen de hekjes! rijd echt prettig! ging wel redelijk eigenlijk, net zoals met hemelvaart(toen had ik 149 en 145 ofzo,dusja dan ga je niet veel verwachten haha) mijn 2e proef was niet echt denderend. in galop heftig in verzet haha, die oliebol te steigeren! naja en op het eind moest ik E afwenden ofzo en dan X volte 10m rechts gevolgd door volte 10 m links, en wat doe ik......eerst links haha! snugger he! dus daar kreeg ik al -2 voor....

naja smiddags prijsuitreiking, iedereen mooi tenue aan, behalve tabitha Bloos want ja als je nog nooit hoger hebt gereden als 149.....dan doe je ook niet mee voor de prijzen!
dus ik had me broek en shirt wel aan hoor, gewoon me sportschoentjes aan, me haar zat ook al zo top! NOT Haha! haha dus ik ff kijken bij de prijsuitreiking, al die meiden in tenue op een hekje..ik erachter verscholen met me kleertjes! hihi nou toen kwam het! ze kwamen ergens bij de M(mag je zelf uitvogelen of ze de M1 of M2 bedoelen) gelukkig zeiden ze het nummer van de proef erbij! maarja snuggere ik.....ja sorry mensen ben niet zo'n dressuurpikkie Haha!
maarja ze begonne met een 2e prijs....blabalbal met 148 pnt
dus ik lachen want ik d8 dat ik nu wel in de 130 zou rijden haha
maarja toen was 1e prijs voor...tabitha verburg haha schrok me echt rot! wie verzint dat nou!? }> haha ik over dat hek heen geklommen....
haha word je 1e en jaja met 158pnt haha.......kan het nog steeds niet begrijpen dat ik me 1e wp heb hihi. zo stom! maarja

ik baal alleen van het springen! gewoon me eigen stomme fout! vorig jaar ging het ook al zo fout in Den Helder, maarja kan nu tenminste zeggen dat ik M1 + 1 ben haha

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 17:42

Hahaha gefeliciteerd met je eerste winstpunt in het M, zie het echt voor me iedereen in een net tenue. Geen 1ste prijs, komt degene met de 1ste prijs in gewone kleren. Ik zou me kapotlachen.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 17:42

heeeeeej gefeliciteerd!!!
ik zei toch dat dat 'raspaardje' van jou super loopt
echt super he

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 17:48

hahaha geweldig!!! goed hoor, gefeliciteerd *LOL*
Ooit hoop ik ook nog eens in de M te komen Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 18:00

haha toppie hoor!
je bent nu wel echt M1 Haha!
gefeliciteerd met je wp Haha!
en springen, ach dat komt wel weer goed Knipoog

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 18:14

ik was ook zo verbaasd, en iedereen van de club mij uit te lachen haha
ik kwam ook heel ongelukkig dat hekje over haha
zei meteen tegen die vrouw die het uitreikte zo van: ik schrok me rot joh!
zegt ze: ach joh dat hoeft niet
haha maarja zei weet er verder ook nix van
ben wel heel erg blij, dat ik stomme puntje nu eindelijk heb!
geeft me weer wat meer stimulans om door te zetten!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 19:49

Jheeeej Tabitha, oleeee Tong uitsteken
Gefeliciteerd met je eerste winstpunt. Nu komen ze van zelf wel Knipoog
Goed hoor, haha. Zo zie je maar weer Knipoog *LOL*


Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 21:07

Gefeliciteerd! Prettig gevoel is dat wel he! Haha!

Ehmja??

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:04

Wij waren volgens mij veel eerder blij met je punt dan jijzelf Tong uitsteken Duurde even voor je het doorhad *LOL*

Springen bij Elisa ging wel goed, ze reed alleen te hard de dubbel in die al wat krap stond...2 balken. één op de insprong en één op de uitsprong Knipoog
(speciaal voor jou tabitha Knipoog )
Elisa reed trouwens wel bewust vlot in omdat venhuizen nog tussen haar oren zat. Ze vroeg voor ze de ring inging nog of ze een balk op 6b mocht rijden door vlot in te komen *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 09:59

ja nou lekker dat ze mooi rond is gekomen! ben haar eeuwig dankbaar haha! naja maakte mij niet zo heel veel uit, nu blijf ik op 14 hangen en anders op 12!
ja ik ging na me weigring ook ff vlot door waardoor bij mij de dubbel en de 3sprong nogal fout gingen, maarja

en idd, iedereen was super blij dat ik een wp had haha, ik besef het nog steeds niet hihi! echt raar hoor!!!!!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 18:38

Ik heb vandaag maar niet gereden (kon ik mooi miranda helpen Knipoog )
Hij had toch nog wat vocht boven de kogel(net was het helemaal weg trouwens *LOL* ) en hij moet woensdag ook al mee Knipoog

Er werd bij de paarden wel wat beter gesprongen dan bij de pony's gelukkig, was wel leuker om te kijken *LOL*

Ga jij dit jaar nog in het Z starten Verward Roy wsl wel, maar die heeft net zijn laatste punt nog niet

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:30

Zodra je je eerste winstpunt in een klasse hebt, volgen er snel meer..
veel succes en het springen ach volgende keer beter je moet maar denken, het kan niet altijd goed gaan toch?

Eindelijk mijn eigen paard!
Bantano (v. Santano) B+19 in 7 wedstrijden :D
L1 + 11 (debuut 194 en 208) in 4 wedstrijden

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 21:42

ja van de zomer komt ie te koop maar denk niet dat ik de kamp Z zal gaan rijden! misschien dat het er wel van komt dat ik voor die tijd Z ben gestart maar denk dat ik dan goed moet nadenken of ik meedoe!
roy gata ook wel erggggggg snel!
ik heb ff bekeken en ik was binnen 3 maand al van het M naar het Z, toen heb ik 3maand nix gedaan en ben ik er weer
maar we zullen zien, ik wil niet de fout begaan die vele ruiters maken om ff snel Z te starten!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers