oh oh, dat wordt niks met m`n wedstrijd!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-01 21:46

Argh, ik heb komend weekend een wedstrijd en het is weken geleden dat ik voor het laatst op m`n paard heb gereden! Eerst was het kloteweer dus geen rijden, toen was ie kreupel. Was ie net weer beter, ga ik op vakantie. Ben nu net terug van vakantie en heb gisteren en vandaag op `m gereden. Niet te houden zeg! Kan alleen maar bokken, keihard stappen (en dan bedoel ik echt hard, nog nooit een paard zo snel zien stappen!) draven en galloperen heb ik het niet eens over..... Nou, dat gaat dus een lekker zootje worden dit weekend.

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 21:58

Ik zou het paard eerst eens flink 25 a 30 minuten laten lopen aan de longe om het extreme weg te werken, natuurlijk de eerste 10 min stappend warmlopen. Dit verhelpt het meestal wel

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 22:45

of misschien niet starten? is ook een beetje oneerlijk tegenover je paard?
zo'n tijd niets doen en dan moet ie wel goed lopen op een wedstrijd.
Ik heb het ook een keertje gedaan moet ik bekennen.
eerst amandelen eruit toen 3 weken op vakantie was een paar dagen terug acute blindendarm ontsteking in totaal lag ik er 6 weken uit. ik was een week uit het ziekenhuis kon amper rechtop lopen vrijdag heb ik even gestapt en zaterdag gestart met 2 paarden....
Ging zo goed dat ik in de Finale met de 1 kwam en daar reed ik zo goed dat ik de prijsuitreiking te paard mocht doen en toen ben ik in elkaar gezakt....
Stom achteraf was het helemaal niet belangrijk maar van te voren moest en zou ik daar starten...
als je toch echt start succes en sterkte hihi

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-01 06:16

Tja, ik start maar gewoon. Krijg mijn inschrijfgeld toch niet terug. En bovendien is het "maar" B, dus echt werken hoeft ie toch niet!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 10:22

Ik moet binnenkort mijn verstandskies eruit laten halen, alleen zie ik dat niet zo zitten omdat ik nog veel wedstrijden voor de boeg heb. Ik denk dat ik wacht tot de zomervakantie ofzo.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 12:19

s
Laatst bijgewerkt door janna op 03-02-22 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 21:59

en als je hem nu ipv longeren gewoon eens lekker losgooid ofzo (als je daar de mogelijkheid hebt uiteraard)
'tis maar een idee

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-01 02:54

Ha, hij was vandaag weer de oude! De energie stoomde er nog wel vanaf, maar hij gebruikte het nu niet meer tegen mij en liet zich geweldig rijden. Stef- hij staat dag en nacht in het land, dus op zich kan ie zijn energie kwijt. Maar hij is van nature gewoon een erg looplustig paard. Nouja, eigenlijk moet ik gewoon niet zeuren. Het is een hartstikke leuk beesie en ik heb liever dat ze iets te veel temperament hebben dan dat je ze vooruit moet trappen. Ik heb er in ieder geval weer zin in dit weekend, ik laat jullie wel weten hoe het gegaan is! groetjes