opendag kossack stud

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

opendag kossack stud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 17:57

Hey ben vandaag met een vriendin mee geweest naar een opendag op het kossack stud, arabieren fokkerij. Er waren franse arabieren en russische arabieren. Hengsten en merries met veulens Haha! vet schattig en ook een trakhener merrie met een veulen en dei heet pretty woman. Er liepen hele mooie hengsten tussen maar ja dat zijn nou eenmaal arabjes he... en er waren ook dressuur proefjes te bewonderen alleen t was wel errug warm!!!
Maarre we hebben onze vrije dag wel goed besteed Haha!
xxxxx Juul

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 11:21

Ikke had ook graag gewild, maar wist niet wanneer het was.... Huilen
Ik ben me nl een beetje aan het orienteren voor een nieuw endurance paardje en zo'n Rus is wel geschikt.

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 11:45

ja t was dat petra die ochtend belde en vroeg of ik mee wou anders had ik t ook gemist, als mn nrpssertje oud genoeg is en ingereden is lijkt t me ook leuk om mee te doen met endurance rijden *LOL*

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 12:09

Mijn huidige paard is inmiddels (minimaal) 17 en niet echt geschikt om klasse II of III mee te gaan rijden. Dus wil ik binnen ongeveer 2 jaar met een jong paard beginnen (3 of 4 jaar oud, niet ingereden). Het liefst een Arabier (rus, pools, spaans of Shagia) of een kruising daarmee, dus ik ben nu al een beetje aan het rondkijken.
Zo'n open dag had ik dan graag meegemaakt......

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 12:15

Kijk eens op hun site, misschien dat je daar iets vind. Ik persoonlijk vind, Gomel, Balaton, en Vatican echt geweldig...
http://www.kossack.com

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 12:26

Aha ja mn nrps is half pools arab en haflinger, dus ben benieuwd hoe die t doet

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 13:09

griebels schreef:
Kijk eens op hun site, misschien dat je daar iets vind. Ik persoonlijk vind, Gomel, Balaton, en Vatican echt geweldig...
http://www.kossack.com


Ik ben helemaal weg van Padisah (van Drug), maar die staat momenteel in het buitenland. Maar tjonge, wat een prachtbeest!

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 13:25

Ik heb ook even op die site gekeken, echt supermooie paarden he?
fantastisch. als ik toch eesn zon paard kon betalen haha!

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 13:25

Een vriendin van mij heb een zoon van Vatican,( Daraxo ) ik vind m er wel op lijken Lachen

Afbeelding

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 13:27

Dit is Vatican.... kijk maar en oordeel zelf!

Afbeelding

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 13:34

Ik ben er vorig jaar geweest met me vriendin en haar moeder! Haha!

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 14:02

Citaat:
ja t was dat petra die ochtend belde en vroeg of ik mee wou anders had ik t ook gemist, als mn nrpssertje oud genoeg is en ingereden is lijkt t me ook leuk om mee te doen met endurance rijden


he dan kwam je heel even bij mij kijken toen ik net wou inladen even hoi en doei en jullie waren erg snel weer weg (jammer) maar ik moest even op so what letten die wil namelijk nooit de trailer in echt irritant, maar goed jullie waren toen ineens weg

maar was wel erg leuk he?!

Typhoons

Berichten: 311
Geregistreerd: 13-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 14:13

He juul!
Leuk dat je bent geweest, ik kon niet (en dus ook niet helpen bij de kossack stud). Er was in de hele Beemster natuurlijk open dag en bij ons op stal ook. Ik heb meegedaan aan onze jaarlijkse verkleedwestrijd. Errug leuk, foto's volgen.... Haha!
Greets, maud

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 14:16

lars schreef:
Citaat:
ja t was dat petra die ochtend belde en vroeg of ik mee wou anders had ik t ook gemist, als mn nrpssertje oud genoeg is en ingereden is lijkt t me ook leuk om mee te doen met endurance rijden


he dan kwam je heel even bij mij kijken toen ik net wou inladen even hoi en doei en jullie waren erg snel weer weg (jammer) maar ik moest even op so what letten die wil namelijk nooit de trailer in echt irritant, maar goed jullie waren toen ineens weg

maar was wel erg leuk he?!


Hey!
Ja klopt Dorinda zei ook al niet te veel dus Peet ging weer verder en dat jullie met de trailer weg reden hebben we t hele stuk achter jullie gereden tot die brug vlak bij ranzijn weet je wel.. Peet zwaaide nog dat we langs reden maar t ging ff te snel dus zagen jullie t niet.
Grtjs Juul