Ik ben Polderkampioen springen geworden + meer!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Ik ben Polderkampioen springen geworden + meer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 22:23

Wat een super dag zeg, echt, ik ben zo blij, en ik laat het ook goed merken Schijnheilig Weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen maar bij het begin lijkt mij een goed idee Haha!

Vanochtend om half 6 op omdat ik nog moest knotten en bij mij gaat dat nou eenmaal niet zo snel Schijnheilig Toch heb ik vandaag maar 35 minuutjes over gedaan, een record Pling Om kwart over 7 gingen we weg, want om kwart over 8 moest ik het parcours lopen voor het B springen. In Dronten was het, dus dat is lekker dichtbij. Om 10 voor 9 ongeveer moest ik dressuren dus nadat ik het parcours had gelopen ging ik er meteen op om in te rijden. Het werd al lekker warm maar het was precies goed om dressuur te kunnen rijden. Melano liep wel lekker met het inrijden. Deze week ging het rijden gewoon zo slecht. Had dus ook eigenlijk niet veel verwacht van deze dag maar bij het inrijden ging dat gevoel al helemaal weg Party!!
Toen moest ik de ring in. Naast mijn ring was er zo'n bixie proef bezig waar een mini Shetlander in reed Melano vond die iets te intressant en was verder niet echt geconcenteerd maar toch vond ik de proef netjes gaan en dat zeg ik echt niet vaak Haha! Naar de jury gegaan en zijn eerste zin was "goed gereden" *trots* Haha! . Ik was dus erg tevreden.
Toen op naar de trailer want ik moest Melano's neusriem verwisselen en zijn peesbeschermers om doen want 3 kwartier later moest ik gaan springen. Het inspringen ging redelijk. Bij mij gaat het inspringen nooit zo erg goed want weigeren kan ze dan zo goed Maar deze keer viel het wel mee Lachen Toen het parcours in en ik wou echt voor de foutloos gaan! Het ging op stijl maar ik had alleen maar gezegd dat ik ging rijden en niet op ging letten of ik wel in de goeie galop enzo zit Met dank aan het geheime woord hanjaa ben ik foutloos het parcours door gekomen Party!! Echt super ging het. Ik had niet zulke hoge stijlpunten (46 punten) maar dat maakte me verder niet zo veel uit want die 2 wisntpunten waren binnen Party!! De barrage was er meteen achteraan en had de hindernissen op me hand geschreven Haha! En die sprong ik ook foutloos Party!! Is dat super of is dat super? Lovers
Toen was ik eigenlijk al klaar en ik had me jasje al uit gedaan en zat eventjes wat te drinken op Melano. Opeens werd er omgeroepen dat de volgende mensen in de ring moesten komen voor de klasse B catagorie D, en ik zat erbij Party!! Had ik dus echt niet verwacht. Snel me jasje aan getrokken en naar de ring gecrossd Nerd Bleek dus dat ik een 5de plek had Party!! kreeg ook nog een waardebon voor een ruitersport zaak waar ik best wel vaak kom, dus dat komt altijd goed van pas
Me punten hingen er al van de dressuur. 168 punten had ik Party!! en dat was toen goed voor een 1e plaats. Maar er moesten nog een paar mensen dus dat werd afwachten Lachen Jammer dat ik net niet 1 puntje meer had want dan had ik in ieder geval 2 winstpunten, maarja Tong uitsteken
Helaas was er net 1 iemand die hoger dan mij had gereden dus ik had met de dressuur een 2e plaats en kreeg weer een waardebon Party!!
Toen werd er bekend wie er door mochten naar de finale, waar je moest overrijden dus. Dat was allemaal goed voor het polderkampioenschap. Helaas mocht alleen de 1e plaats van mijn rubriek (L1) door naar de finale maar met springen waar ik een vijfde plek had gehaald mocht ik wel door. Party!! Dat was dus wel heel erg cool Cool
Er stond dat er rond 3 uur de finale was voor de pony's die door mochten. Dat waren dus alle beste pony's die prijs hadden van alle rubrieken. In totaal waren er dat 12 Het liep allemaal erg uit en dus werd het steeds later en nu werd er omgeroepen dat de finale voor het springen van de pony's rond 4 uur zal zijn. Melano werd helemaal gek op de trailer dus heb haar er maar af gehaald en met haar staan grazen. Was was het warm zeg Cool *nee, ik weet het, ik mag niet klagen Haha! *. Ik was al erg rood geworden en alles plakte Lips are sealed Schijnheilig Om kwart voor 4 ben ik gaan opzadelen en om 4 uur was ik bij de ring en er werd net omgeroepen dat het nog mer uitliep en de finale van d epony's nu om kwart voor 5 zadel plaats vinden Gaaaap Fijn, zat ik daar op me pony die bijna geen energie had. Toch heb ik haar goed wakker gehouden en om kwart voor 5 was het eindelijk zover. De ZZ paarden waren klaar en nu was het tijd voor de finale. Het parcours werd veranderd en wij konden gaan inspringen, Melano sprong echt zo goed he Cool Lekker voorwaarts en ze was ook lekker fit geworden. Wie had dat ooit gedacht Het parcour ging op tijd. Daar was ik dus wel blij mee want dan kon ik tenminste lekker afsnijden en goed doorcrossen zodat ze moeilijker kon weigeren. Dus alles of niets was het voor mij.
Daar ging ik de ring in. Groeten en de bel ging. Ik zette er meteen vaart in en ik ging echt gewoon HARD Bloos Haha! En Melano was zo goeg te sturen. Ik crosse het parcour door en zette echt alles boven alles. En ik was foutlooos met de snelste tijd tot nu toe met 40.1 seconden Party!! Het werd spannend want er moesten nog 3 andere D pony's en als ik daar van de snelste zou zijn had ik in ieder geval een eerste prijs te pakken Pling En ja hoor. Niemand verbrak mijn tijd! Toen werd het nog spannender want als ik de snelste van allemaal (de hele spring pony rubriek dus van alle klasse) zou zijn zal ik polderkampioen springen worden Party!! Het werd aftellen want er moesten nog 6 starten. Dat waren mensen van de klasse L, M en Z. Het was echt zo spannend he. Telkens als iemand een balk had zei ik heel hard in me zelf yess Tong uitsteken Haha! En niemand verbrak mijn tijd! Toen de laatste. Dat was een gevaarlijke want die kon echt hele korte wendingen maken. Dat was in de klasse Z maar gelukkig had ze geen foutloos parcours dus dat betekende dat ik eerste was geworden van de klasse B catagorie D springen en polderkampioen springen van de pony's ben Party!! Party!! Party!! Echt, ik was zo blij.
Een erg geslaagde dag dus. Toen kwam de hele prijsuitreiking, te paard Party!! Dat vind ik altijd zo leuk Tong uitsteken Nu, de prijzen die ik vandaag allemaal heb mogen ontvangen.
4 rozetten:
5e plaats van het klassieke parcours B springen catagorie D,
2e plaats van het dressuur klasse L1 pony's catagorie C, D, E,
1e plaats finala springen pony's klasse B catagorie D,
En de kampioensrozet:
Polderkampioen springen pony's 2003 Party!!
Daarbij kreeg ik ook nog een hele mooi beker +
een hele mooi rode deken Party!!
Nu alle waardebonnen ook nog. In totaal heb ik 44 euro aan waardebonnen gekregen deze dag. Is toch 100 gulden hoor Tong uitsteken Schijnheilig Daar kan je wel wat leuks van kopen
Omdat het zo veel is kon ik het niet laten om alles eventjes op een foto te zetten Schijnheilig Erg ben ik he, maar ik ben ook zo trots. Mag toch wel? Haha! Schijnheilig
Afbeelding
Het vasthouden was wel wat moeilijk, daarom heb ik me waardebonnen (3 Tong uitsteken) maar weggelaten, hehe Schijnheilig best wel erg ben ik Lips are sealed Tong uitsteken

Een erg geslaagde dag was het dus.
Vandaag heb ik heel goed nieuw gehoord.
Wij van ponyclub de Lelyruiters gaan naar de Gelderse Kampioenschappen om te proberen om door te mogen gaan naar de Hippiade, Nederlands Kampioenschap dus Party!! De mevrouw van ons ponysecetariaat heeft een team zeg maar gemaakt. 4 ponyruiters voor het dressuur in verschillende klasse en 4 mensen voor het springen waar ik dus bij zit Party!! We rijden dus niet individueel (of hoe je dat ook schrijft) maar we zijn een team en als we het allemaal goed doen mogen we door naar het NK Party!! Echt tof dat ik ben uitgekozen voor het springen Party!!

Zo, lang verhaal is het geworden. Het was een erg lange dag want we waren pas om half 8 thuis vandaag Dromen Arme Melano, is die zondag weer een hele dag bezig want dan gaan we crossen Cool
Wij zelf hebben geen foto's gemaakt maar leden van mijn ponyclub wel en als ik die via E-mail krijg toe gestuurd, zal ik ze ook wel eventjes op Bokt zetten Party!!

kuzzz een erg blije Amy die super trots is op haar 4 jarige Melano Lovers
Laatst bijgewerkt door New-Forest op 29-05-03 23:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 22:25

eej gedeliciteerd zeg! Ik snap ook wel dat je trots bent op je 4 jarige. Veel succes verder

Loesiejj

Berichten: 272
Geregistreerd: 11-04-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 22:31

Haha jaaah ik ben ook heeel trots op je eemiej Haha! Alleen die fotoows hehe dies me moeder beetje vergessen geloof ik.... Boos! noujaaaah ik zal je der wel volgend jaaar aan herrineren Haha! Voorals je het vergeten ben ofzo Verward Haha!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 22:33

Super goed eempje! Party!! Veel succes met de volgende wedstrijdjes en kga je snel een keer groomen Knipoog We gaan ook no een keer saampjes op concours he? Knipoog

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 22:45

oh wat super zeg!
Ik vind die foto ook echt niet overdreven, je mag best een keer laten zien wat je allemaal in huis hebt!
Ennuh als je die waardebonnen niet op krijgt wil ik mijn adres wel doorgeven hoor! Tong uitsteken
koop wat leuks voor melano en verwen hem morgen maar lekker zodat hij zondag ook nog kan crossen! ben benieuwd hoe het zondag gaat.

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 07:25

He echt super eem !! Haha! Party!!

Dronten is zoiezo erg leuk altijd en als je dan nog wint Haha!..
De B Paarden dresuur was wel erg laag gepunt ofniet Verward
Heb jou jammer genoeg Tong uitsteken alleen die ereronde Tong uitsteken zien rijde met melaan *LOL* Haha!..

Veel succes met de rest nog he !!

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:31

Gefeliciteerd Haha! SUPER Pling
ik had me ook opgegeven maar
ik werd opgebeld het was alleen
voor de mensen uit Flevoland Huilen
achteraf had ik het wel geweten, maar
nu ga ik vandaag! Pling
echt SUPER!!!!!!!! *LOL* Party!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 10:38

hey gefeliciteerd aso!!!!!
haha oh jullie doen met aan het verenigingskampioenschap 4 dressuur en 4 springers..de beste 3 per onderdeel tellen! doen wij ook altijd!

mare vind het niet normaal dat jij zoveel prijzen rijd! hihi nou je hebt het verdiend hoor! zo'n leuke combi!!!!

groetjessss

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 11:59

Heeee wat goed zeg! Van harte gefeliciteerd met je prijzen!!! Ik heb je eerste parcour wel gezien, maar zag je later niet meer om ff te babbelen....
Ik heb gisteren ook gereden, B dressuur en voor mijn gevoel ging het super. Jammer dat er heeeeel erg laag werd gejureerd, ik had 157 - 2, dus weer net geen winstpuntje. Maar wel heerlijk gereden....

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 12:31

Gefeliciteerd Amy Party!!
Hartstikke goed hoor

Als je nou in Ambt-delden ook zo goed rijdt Knipoog Het is echt een supermooie cross *LOL*

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 13:33

reddytobias"]
haha oh jullie doen met aan het verenigingskampioenschap 4 dressuur en 4 springers..de beste 3 per onderdeel tellen! doen wij ook altijd!
[/quote]
Dus als jullie door de selectie's komen en wij ook moeten we tegen joun vereniging rijden? Tong uitsteken }> Tong uitsteken

[quote="Dancer_Valou schreef:
Heeee wat goed zeg! Van harte gefeliciteerd met je prijzen!!! Ik heb je eerste parcour wel gezien, maar zag je later niet meer om ff te babbelen....
Ik heb gisteren ook gereden, B dressuur en voor mijn gevoel ging het super. Jammer dat er heeeeel erg laag werd gejureerd, ik had 157 - 2, dus weer net geen winstpuntje. Maar wel heerlijk gereden....


Je hebt me dus ook horen schreeuwen? Bloos Haha!
Er werd inderdaad heel laag gejureerd zeg Frusty Echt niet normaal Jammer van die -2 maarja, volgende keer weer beter! Lachen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 16:15

Heej ik had je op msn net al gefeliciteerd, maar dat het zooo goed was gegaan wist ik ook niet! jee zeg, echt super!! Nogmaals gefeliciteerd!

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 18:37

Heeey amy! Echt goed!!!
Superleuk en gefeliciteerd nog!
Ben heel erg benieuwd naar foto's van het rijden met Melano!!!

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 23:27

he gefeliciteerd ! , zeker goed van jullie

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 08:36

Hee Amy, goed joh!!
Jullie gaan lekker , ga zo door!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 10:21

hey
proficiat!! Haha!
Ik doe het je niet na Knipoog
Heb je ook foto's van tijdens de wedstrijd? Knipoog
xxx

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 11:29

WOW, das echt kei-goed!!!!!
Ik wil jou en jouw pony'tje wel eens zien, en dat gebeurt in ermelo met de instructieweken!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 23:05

Dank jullie wel allemaal Party!!

KimS: Doro mijn vader zelf zijn er geen foto's gemaakt maar wel volgens mij door andere. Die krijg ik als het goed is maandag op een CD en als ze leuk zijn plaats ik ze wel hier eventjes op Bokt Party!!

Morgen naar Ambt Delden, crossen Cool

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:48

Leuk! Lachen
Ben benieuwd naar de foto's.
Veel plezier met het crossen!
xxx

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 18:47

wow, dat is echt niet niks, super joh!!!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 07:03

Afbeelding Haha!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 13:47

wat een leuke foto! Haha!
De deken staat hem mooi
xxx

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 13:55

Haha, jhaaa, die staat op internet van de Flevomanege site Haha!
Mijn vader neemt vanavond de foto's mee die door andere zijn gemaakt. Kijken of daar nog leuke tussen zitten Haha!

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:08

Gefeliciteerd! Ik ben zelf ook es polder kampioen gweest van Flevoland maar dat was toen Indoor in emmeloord in de klasse M.. maar ben nog wel wezen kijken deze keer.. was lekker weertje he?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:20

Hey, ik lees het nu pas! Wat ontzettend goed Amy, gefeliciteerd! Jij hebt echt een top-Hemelvaartweekend gehad met je knolgeval hè! Party!!

Mooie deken heb je er trouwens bij gekregen!