Heel wat te vertellen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Heel wat te vertellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 14:09

Nou Natal heb ik nu al bijna 2 JAAR (!!!) en hij heeft een half jaar stilgestaan omdat ik mn been had zwaarverbrijzeld emt Pinto, maar ik kon weer beginnen en toen had ik het aan mn knieen en dat heeft een half jaar geduurt en ik kon eindelijk weer beginnen. Nou in het begin ging het allemaal heel goed, maar ik had altijd les gehad en nu neit meer omdat de manege is gestopt ik kreeg prive les. En dus na een paar maanden ging ik helemaal de mist in hij zat godsegruwelijk vast in de rechterhand, als ik benen gaf zag ik alle hoeken van de bak , hij gaf nooit meer na, als ik hem terug nam stijgerde die, hij was mega sterk, hij was stout in de stal, hij beet, stamote af en toe, en hij deed super vervelend zonder Pinto, en ik werd er gekl van ik kreeg huilbuiien omdat ik dacht dat ik niet kon rijden (wat ik schijnbaar volgens mensen WEL goed kan, ben 2x op NK geweest op mn 10 en 11e) Ik dacht dat ik hem had verpest, ik had oook nog een maand in die tijd van iemand les gehad en die zij dat het door mij kwam dat hij vast zat enzo terwijl ik hem moest trekken van hem, nou ik had het af en toe helemaal gehad ik wilde zoooo graag les. en in mei 30 april op de koninginnen markt belde Mama en zij dat ze les had geregeld, van Joyce Lenaerts, nu heb ik sinds mei les en ik ben vooruit gegaan, en echt Natal kan ik nu alles mee hij ontspant helemaal hij is niet meer sterk, wel doet hij nog een beetje vervelend in de stal dus bijt ie maar daar word aangewerkt maar ik ben echt zo vooruit gegaan met het rijden ik ben nu zo blij, toen ik met Natal helemaal fout ging zij mijn stief opa dat Natal nog niet in de M kon komen en nu zegt ie dat als ik zo doorga dat ik het einde van het jaar M2 zit!! en die weet veel van paarden die rijd al 49 jaar!
Nou ik was trots
Ik ben echt helemaal happy. Morgen gaat iemand foto's maken en dan zet ik ze zo snel mogelijk op ITP en dan kunnen jullie zien hoe goed het gaat. Ik ben echt helemaal blij. En inmiddels kan ik ook op Pinto alles (springen zelfS) zonder zadel, hoofdstel, touw of halster.
Echt super!!
Nou dit moest ik ff kwijt

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 14:31

Wat fijn zeg dat alles weer goed gaat nu met jou en je paardje! En we willen wel gauw foto's zien hoor Haha!

Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 14:58

Wat gaaf zeg. Klinkt echt super allemaal.
Dus zo zie je maar een goede leraar is heeeeeeel belangrijk hahaha.

Nou, nog veel plezier en ik kijk uit naar de foto's

Groetjes Nair

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 18:47

Wat goed dat je ondanks alles toch doorgezet hebt, en het nu zo goed gaat. Ik ben ook erg benieuwd naar je foto's...

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 09:05

Dankje wel allemaal voor de leuke reacties, foto's komen zeker wel!!