Zielige Tony op hokrust (zie VvD)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Zielige Tony op hokrust (zie VvD)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 06:26

Tony is redelijk de nacht doorgekomen; gegeten gedronken; nog geen behoefte of plasje gedaan; en volgens mij heeft ie het daar ook moeilijk mee aangezien ie natuurlijk niet normaal op de bak kan maar nu in zijn hokkie moet; en dat zal wennen worden; hoop dat het fysiek wel mogenlijk is.
Hij moet voor vanavond iig geplast hebben volgens de DA

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb dus allerhande oud goed uit de kast getrokken voor een zacht ligplekje, een beertje voor gezelschap (hoop dat het helpt Knipoog ) en het tshirt wat ik gister aanhad voor mijn lichaamsgeur zodat ie zich wat prettiger voelt in het hokje hoop ik (hij slaapt altijd snachts bij me).

Vandaag maar eens een hokje voor hem maken; dit is de sjoelbak met wat losse multiplex plaatjes, naja het is wat iig Knipoog


AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 06:46

Wat een koppie, en wat kijkt 'ie... beledigd... Haha!
Hoe oud is hij?/zij?

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 06:55

Hij word volgende week 4 (naja ongeveer, we hebben destijds zijn leeftijd gegokt Knipoog )

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 07:17

Je kan aan de grootte van zijn pupillen zien dat hij pijn heeft. Zucht, katten en balkons. Onze katten komen niet buiten. alleen in de ren. Gelukkig leren ze dat van kleins af aan en dat scheelt een hoop. Is met een volwassen kat die gewend is buiten te zijn niet te doen.

Kan je niet een bak in zijn hokje erbij zetten? Al is het maar een kleintje. Dan doet hij misschien toch eerder zijn behoeftes.

'Paint' it 'Black'

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 07:26

Zodra de winkel open is ga ik kattenbakgrind halen, dat stond namelijk op het boodschappenlijstje voor vandaag maar vannacht had ik dus even nix in huis Knipoog
Ik heb neem gewoon een afwasteiltje, snij er een deel van de zijkant uit zodat ie er niet zo hoog overheen hoeft te stappen en hopen dat ie het dan doet.

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 07:29

Pfff Die jongeste van mij is gisteravond van drie hoog naar benee gesprongen net als mijn middelste kat .... Nu alleen de oudste nog en dan hebben we het compleet en weten ze daadwerkelijk dat ze op drie hoog zitten ... Mijn katten hebben er niks aan over tgehouden, ja behalve ontzettend veel respect voor de balkonstijlen *grijnz*

Het schijnt btw ook dat je kat van de oneven verdiepingen * tot op zekere hoogte natuurlijk* niks aan zijn val overhoudt vanwege de daraaing die ze moeten maken in hun draai ... *vreemd maar waar* Geef je beessie maar dikke knuf Haha!

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 08:45

aaaah hij ziet er heel zielig uit.
wel een mooie kat maarja daar heeft hij nu niets aan.
sterkte

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 09:02

Ik dacht dat Tony de teddybeer was Schijnheilig Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 58 bezoekers