Actie met mijn circus hond ;) BALOU!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Actie met mijn circus hond ;) BALOU!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 14:01

Vanmiddag was fleur hier, en we hadden best zin om buiten te zijn, maar we wisten niet wat we konden gaan doen. Uiteindelijk had mama gezegd dat we haar digi mochten gebruiken en foto's van mijn hond Balou in de achtertuin mochten gaan maken...

Dus dachten wij, laten we lekker doen alsof balou een paardje is Knipoog

Dus eerst lekker laten uit uitrazen op de wei. Dan uit de wei halen, even poetsen, toen gingen we springen. Eerst wat balkjes lopen natuurlijk..

Toen heeft baloutje 50 centimeter gesprongen, toen 75, toen 1 METER!! toen onderwierpen wij hem aan de ultime test. 1.25 m, en geloof het of niet, hij kwam eroverheen!

Daarna hebben we hem even lekker laten rusten. En toen uhm.... uhm, we zullen het maar vrijheidsdressuur noemen Haha! ....

Voor de foto's waren we hem gaan uitlaten en had hij lekker in de grote vijver gezwommen, maar helaas mochten we mama's dure digi niet daarmee naartoe nemen. Hoe dan ook, die hond stonk verschrikkelijk, bovendien was het warm! Dus hebben we hem nog maar eventjes gewassen ook...

We hebben echt ONTZETTEND!!! veel foto's gemaakt, zodirect gaan we ~de foto's uploaden, en ik denk in zo'n 3 versies bij ITP zetten... moest het toch eerst even kwijt, we hebben ook zo gelachen met die gekke hond van mij!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 22:23


"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 00:41

Wat een avontuur he?!
Ik heb de foto's ook allemaal gezien. Hadden jullie niks beters te doen? Knipoog

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 11:07

Haha,ik had de foto's ook allemaal gezien,stoere hond hoor!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 23:30

nee niet echt, we verveelde ons een klein beetje Boos!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:39

zal zo even naar de foto's gaan kijken! hoe groot is jouw hond eigenlijk?

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 23:43

47 centimeter Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 23:43

trouwens die maten hierboven kloppen niet helemaal, het hoogste was 1.05 meter...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:46

ja, dat scheelt nog wel! haha! de 5 en de 0 omgedraaid

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 10:13

nee sorry, ik dacht eerst dat die iets langere buizen ongeveer een halve meter waren, maar die bleken 35 centimeter te zijn. en die korte dacht ik dan 25 centimeter, maar die bleken dus 15 te zijn, de zwarte dingetjes waren 5.

toen we dat gingen meten was dit berichtje al getypt

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 182 bezoekers