Wie slaapt er ook op zolder???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Wie slaapt er ook op zolder???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 22:20

Jeetje, ik zie nu al weer op tegen komende zomer...

Ik slaap op zolder, helemaal in het puntje van het huis. Daarbij komt ook nog eens dat ik eenhoogslaper heb, dus ik zit echt in het ultieme topje. De architect van ons huis heeft de ramen een beetje dom geplaats waardoor het op zolder slecht kan doortochten!

Resultaat! EEN SUPER SNIK HEETTE KAMER!!

Vanacht sliep fleur hier! die had het geloof ik ook snik heet! en die sliep zelfs nog op de grond, moet je nagaan hoe warm ik het had op mijn bed.


Vanacht ga ik gewoon op het matras waar fleur gister op lag liggen... en dan zet ik de ventilator op mijn bureau lekker op mij gericht...


Wie heeft er nog meer last van slapen op zolder met dit weer?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:27

Ja, ik heb vanacht bij jou geslapen op zolder, ik werd gewoon wakker en mijn pyama was gewoon nat, dan betekend het wel dat het heel erg is!

Gelukkig slaap ik thuis wel gewoon op de 1e verdieping!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:29

Ik ook! En heeeeeeet dat het is!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:29

}> Heerlijk wonen in een bungalow Tong uitsteken
en mijn kamer op het noorden is zomers heerlijk Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:43

ik ben ook zoon zolderslaper..lekker onder de pannetjes...zomers snikheet en swinters ijzig koud...maar dat is het allemaal waard!! ver van alles, nix horen van wat er zich beneden afspeelt, heel veel privacy (ja want de luitjes zijn te lui om zo hoog te komen, teveel trappen Lachen ) lekker handig voor mij dus...ik zet altijd al mn ramen (2 dus) open in de hoop op een beetje tocht...maar meestal is het écht niet te doen, in de zomervakantie slaap ik dan ook zoveel mogelijk buiten op de tuinbank of hangmat Cool

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:54

Ik niet maar heb wel een zelf gemaakt hoogslaper (die is dus tot het plafond) Pff dat is me toch heet! Ik ben blij dat ik vandaag de hele dag m'n raam open heb laten staan. (nouja hopen dat ik niet zo een mug aantref Boos! ) Anders pak ik toch maar lekker de ventilator erbij.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 23:08

Acilon schreef:
ik ben ook zoon zolderslaper..lekker onder de pannetjes...zomers snikheet en swinters ijzig koud...maar dat is het allemaal waard!! ver van alles, nix horen van wat er zich beneden afspeelt, heel veel privacy (ja want de luitjes zijn te lui om zo hoog te komen, teveel trappen Lachen ) lekker handig voor mij dus...ik zet altijd al mn ramen (2 dus) open in de hoop op een beetje tocht...maar meestal is het écht niet te doen, in de zomervakantie slaap ik dan ook zoveel mogelijk buiten op de tuinbank of hangmat Cool


Dat is waar, mijn oude lui zijn ook te lui om naar boven te komen..

zo beginnen ze ongeveer eens per maand te zeuren over mijn rotzooi Tong uitsteken vaker komen ze er simpelweg gewoon niet

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 23:32

Ik slaap thuis-thuis ook op zolder maar mijn kamer is juist het koelste van het hele huis. Hij's goed geïsoleerd en ligt op het zuidwesten, 's nachts dakraam wagenwijd open en ik slaap best. Mijn broer verkast zomers naar de aardappelschuur Haha! (is een koelschuur) want zijn kamer ligt op het oosten en daar is het echt benauwd.
Ventilator zou een optie voor je zijn, maar let wel op hoe je hem zet, heb wel eens een stijve nek opgelopen wegens permanente koele lucht daar, en dat vond ie niet zo fijn.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 23:46

Meld zich!!! zit nu bij vriendlief op een snik heet zolder kamertje.. pfffffffffffffffffffffffffffff! ben blij dat mijn studentenkamertje wel lekker op het noorden zit! heerlijk!

Dag lieve mama...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 23:48

Ik slaap af en toe op zolder. Is eigenlijk de oude kamer van mijn zusje dat ook al uit huis is, maar als we 'thuis' zijn, slapen we afwisselend op zolder. Nu is het mijn beurt. Het valt op zich nog wel mee, hele dag luxaflex dicht & donkerblauwe gordijnen, dan wil het nog wel. En de ramen wijd open. Maar als het een week lang 25-30 graden is geweest, dan is het hier niet meer te harden...

Sterkte, ik weet wat je doormaakt!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 00:00

Ik ken het probleem ook, de bovenetage van mijn boerderij is de zolder en daar zijn de slaapkamers van mij en mijn oudste dochter. Het is allemaal goed geisoleerd maar die zon schijnt ongenadig door de dakramen. 's-ochtends word ik wakker omdat ik op het kookpunt beland Haha!
Mijn jongste dochter slaapt beneden in de opkamer boven de kelder en die kamer is wel heerlijk koel. Misschien moet ik 's-nachts maar eens bij haar in bed kruipen i.p.v. zij bij mij Alleen is het in het tweepersoonsbed natuurlijk wel wat comfortabeler dan in haar eenpersoons hoogslaper.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 09:35

Ik slaap ook op zolder en bij ons is het daar ook snik heet s'zomers, ik heb zo'n grote ventilator op m'n kamer staan en als het echt warm is slaap ik alleeen onder m'n dekbedhoes, maar idd de privicie is heerlijk Haha!

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 09:48

Ik slaap op zolder. Daar is het ook bloedheet. Ik vind het wel leuk, want het is de grootste slaapkamer.

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow

Druif_01

Berichten: 8834
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 15:00

pff ik slaap gelukkig niet op zolder, maar mijn zus heeft wel op zolder geslapen. Pff dan had je de hele dag de gordijnen dicht en nog stikte je bijna. In de zomer sliep ze dan ook vaker bij mij op de kamer omdat het gewoon te warm was, zelfs met ventilator

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

roloke
Berichten: 97
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 16:43

Ik slaap zalig!!!Allez ja toch meestal want ik heb speciale gordijnen die alle warmte tegenhouden!!!Dus ist lekker frisjes :p

Sometimes I dan't wanna think anymore,then I just wanna hope

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 17:11

Zet je een ventilator naast je bed, wedden dat je het zo koud hebt.. Haha!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 17:48

Ik slaap ook op zolder, onder de zwarte dakpannetjes, dus dat is lekker koken in de zomer. Nu ook trouwens! Ik slaap er echt slecht door. Scheve mond

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 18:20

Ik slaap ook op zolder, heb er ook wel last van!!!
en in de winter is het er weer heel erg koud Scheve mond

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:16

Ik slaap aan de kant waar je het minst last hebt van de warmte Haha!
Ik is dus heel happyin de zomer als ik merk hoe warm het is in de kamer van mijn broertje Haha!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:49

Ook ik slaap op zolder.
Maar het is gelukkig goed geisoleerd.
m'n raam blijft nu dag en nacht open.
ik heb gister m'n klamboe weer boven m'n bed gehangen, dus mugjes: kom maar door m'n raampje, jullie kunnen toch niet prikken Haha!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:59

Onze studeerkamer is op zolder. We hebben twee kamers op zolder en de kamer op het zuiden is nu lekker koel, omdat het verduisteringsgordijn de hele dag dicht is geweest. Ik heb hier in de studeerkamer (noorden) nu de ramen open gezet, want het is hier zóóó warm En dan te bedenken dat ik hier nu echt hele dagen zit Scheve mond

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 21:05

Ik slaap ook op zolder. Gister wilde ik mijn ventilator aanzetten tegen de hitte, maar maakte me toch iets te veel lawaai... Haha!

Gelukkig was ik zo ontzettend moe, dat ik meteen als een blok in slaap viel en geen last heb gehad van de warmte. Lachen

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:20

ik ga over 2 maandjes naar zolder, ik was daar net toevallig echt stikheet, misschien blijf ik toch maar in dit kamertje slapen!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 23:28

Moonlover"]
Zet je een ventilator naast je bed, wedden dat je het zo koud hebt.. Haha!
[/quote]

doe ik ook, maar het helpt niet veel Boos! Het enige wat hij naar me toe blaast is warme lucht. Maar het feit dat de lucht nu cirkuleerd scheelt een klein beetje!

[quote="NiCoLiEnTjE schreef:
misschien blijf ik toch maar in dit kamertje slapen!


Ik zou van die 2 een 3 of een 4 maken...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 00:11

Ik zelf niet maar mijn vriend wel. Ik slaap dus ieder weekend bij hem en ben nu ongeveer een weekje hier omdat ik vrij had.
Maar echt....da's zo heet hey!!!
Meneer zet zijn raampje niet open want het zou toch eens gaan regenen en zijn cd ding staat eronder.
En dat waai ding wil hij ook niet aanzetten want dan krijgt ie last van zn oren. Dus zoals je merkt is het POTDICHT...een aangezien ik niet zonder deken durf te slapen Tong uitsteken
Nou je weet iig dat ik smorgens gewoon bezweet wakker word. Wat heb ik toch een geluk met mijn eigen kamer Haha!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 65 bezoekers