Paard mishandeld!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 09:40

Hebben jullie ook op het nieuws gezien dat er een paard hier in nederland is mishandeld.
Hij is in elkaar geslagen, hij had overal wondjes en zijn been was gebroken.
Hij is van de pijn doodgegaan, erg he!

Vertel me wat jullie hier van vinden!
Huilen Huilen Huilen


Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 10:50

alweer!!!jezus, het houdt echt nooit op!!!kl*ote mensen!!!nou, en ik denk dat je niet hoeft te vragen wat we ervan vinden, ik bedoel iedereen vind dit natuurlijk vreselijk(mag ik hopen dan)denk niet echt dat een een paardengek gaat zeggen dat het leuk is Verward Verward Verward Verward Verward maar IK vind het dus iig vreselijk!!!

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 10:58

Huilen het houd gewoon niet op Verdrietig eergisteren zag ik ook wat op tv erover. Ik weet niet of het hetzelfde was.
Huilen Verdrietig Huilen

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 11:03

Inderdaad, ik denk dat iedereen hier op bokt vind dat het zielig is! (Hoop ik!) Welke k*t mensen doen dat nou?! Echt zielig...Je hoort het (jamergenoeg) de laatste tijd steeds vaker! Boos! Die mensen moeten afgemaakt worden, die dat doen! Waarom zou je zoiets stoms eigenlijk doen?! Dat begrijp ik nou nooit. Boos! Boos! Boos! Boos!

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 12:33

het is echt erg,het is de zoveelste keer al.Je vraagt je toch af wat voor nut het heeft om een onschuldig paard zo te mishandelen,dat beestje heeft toch niks gedaan,het is gewoon zielig voor de paarden en de eigenaren en die mensen die het doen zijn gewoon echt zielig Verdrietig Boos!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 12:46

Ik zit dan ook echt zowat te huilen voor de Tv !!!!!!
Ik moet er niet aan denken,zo n onschuldig dier die niemand kwaad doet.
Wat bezielt zoiemand toch??
Boos! Wat is daar nou voor leuks aan??
Dat arme paard,wat zal die een angst gehad hebben... Verdrietig

Maarre,met dit soort dingen komt er altijd een bepaalde man in actie : Pistolen Paultje.
Kennen jullie die??
Die kerel gaat dan met een hele groep grote sterke mannen,zo n dierenbeul opsporen,en dan doen ze hem precies t zelfde aan,als wat die dierenbeul de dieren aangedaan heeft.
Goed he??
Enne dat doet ie met toestemming van de politie!!
Haha!

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 13:18

Ja want de politie durft hem toch niet aan te pakken want het is gewoonweg niet aan te tonen. Dat ie het doet. Iedereen weet het maar niemand heeft bewijs. Haha WERELDVENT!!!!!!

Van mij mogen ze al die dierenbeulen hetzelfde aandoen van wat ze een beest aan doen. Boos!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Hasse
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Huizen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 15:47

Ik begrijp gewoon niet wat ze er leuk aan vinden Frusty
Ze moeten er mee stoppen!!!!!!!!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 16:53

GRRR!!!!!!! Boos! Extreme duivel ik zal ze eens @$&&)(*)(&(^^#@%%*$%**)(_&*^&%^@#!#@&^&(&! En ook nog eens @%)*(^&$%#$$&(*)&^*%%&! Bleh! Ik haat die mensen die dat een dier aan kunnen en durven doen! Boos! Extreme duivel Koe

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 20:56

Alweer??? vreselijk, wanneer houd t een keer op???

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 21:14

weet je wat ze bij dat soort mensen zouden moeten doen??? Afbeelding en daarna moeten ze dit doen: Afbeelding Grrrrr Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Ben een beetje boos Afbeelding

_________________
Man: Is this seat empty?
Woman: Yes, but this one will if you sit down...



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: assie op 2001-08-18 22:17 ]</font>

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 22:01

Ik kan echt zo kwaad worde om die mensen! Extreme duivel


Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 09:19

ik ook.. echt. waar slaat dat op man?! ik kan daar echt niet tegen.. een keer was ik ook op een site tegen paardenmishandeling nou ik moest echt janken hoor want daar stond dus ook wat sommuge mensen die dieren aandoen!!

-Tascha-
Berichten: 23
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 12:19

egt erg!
Laatst was eer iemand die zijn schetjes had verwaarloost de hoeven waren zoooo gegroeit dat ze nauwelijks konden lopen! Boos! Extreme duivel Boos!
Die mensen moeten gewoon geen paarden kopen als de geen verstand van hebben!!!

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 12:20

ik vind zoiets echt ziek Frusty Misselijk Misselijk

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 13:08

Ik hoorde gisteravond op de radio- toen we hollandia weer inreden- dat er een of andere zieke gast een paard in z'n.. ehm.. 'achterste' had gestoken.. Als ik die kerels te pakken krijg.. Boos! Boos! Die willen mij echt niet tegen komen!! Dan wordt ik ook ene Pistolen Paultje.. of nee.. dan Mitrailleur Paultje!! Grrrrrr

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 13:41

die eikels zou je de lanzaamste en pijnlijkste dood moeten geven die er is. Je bent echte Koe Misselijk Extreme duivel
als je een dier zo`n pijn laat lijden
ik haat die mensen ik moet daar van Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk en ik word er Frusty Frusty Frusty Frusty van.

ikke

Berichten: 37462
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 13:44

Doe mij een een dubbelloops jachtgeweer. Is misschien niet dodlijk, maar je kunt er een hoop schade mee aanrichten bij zo'n kerel Extreme duivel Extreme duivel

jackline
Berichten: 12
Geregistreerd: 08-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 22:30

Het is gewoon schofterig ik hoop dat iemand het een keer ziet en dan hetzelfde met hem doet.Maar ja dat is hun mazzel dat niemand het ziet.Ik vraag me wel eens af waarom maar daar kan niemand antwoord opgeven ik vindt het niet normaal maar die mensen zijn gewoon ziek of ze sporen niet.Het klinkt misschien raar maar als ze geweld willen uitvoeren pakt dan gewoon een mens maar nee dat durven ze niet .Nou ik vindt het zo erg dat die mensen die dat doen geen recht hebben om nog voet op de aarde te zetten dus dan begrijpen jullie wel wat ik hiermee bedoeld.Groetjes.

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 08:48

Weet je wat ik wil doen? Ik wil een nieuwe schoen ontwerpen, met zo'n grote mes op de neus. En dan die vent eens effe goed in zijn b*len trappen zodat zijn edele delen geen dienst meer kunnen doen! Frusty kan hij dat ook niet meer flikken bij de paarden, laat staan mensen Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 14:55

als ze hun agressie op dieren afreageren moeten ze zich zelf maar gaan slaan en al die andere dingen.
ik zou zeggen :koop een knuffel en ros die helemaal af

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 15:11

Dood mogen ze van mij, dat soort 'mensen'. Kan er nou echt helemaal niets aan gedaan worden om dit te voorkomen? Hoe kan het toch dat het steeds weer gebeurt?

Waarom treed de politie niet een keer op?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 19:34

Stom he!!! Boos! Boos! Boos!
Hier is het al een tijdje aan de gang. Ik ben blij dat mijn pony niet meer in de wei staat. Toen het een jaar geleden in de buurt was gebeurd, werd ik ook bang dat ze Sil iets aan zouden doen. Scheve mond\
Maar die stomme kl**tzakken moeten ze opsluiten en mishandelen. Geen genade wat mij betreft!!! Boos!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 20:13

Vandaag was t weer op t nieuws......

Waarom nou??????????????????????

Extreme duivel Boos! Extreme duivel Boos! Extreme duivel Boos!

Ik word hier echt zo sip van!!!!!!!

Zo n paard doet niemand kwaad,en dat gaat zo n gefrustreerde psycho een beetje in een paard zn achterste snijden!!!!!

Dit paard van vandaag was ook zn hele achterste opengehaald met een mes.....

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Ik Misselijk van die persoon die dat doet!!!!

T liefst zou ik m opsporen en m hetzelfde aandoen!!!!!!!!!!!!!!! Extreme duivel

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 21:33

het was in zeeland he ik hoorde zoiets dat ze ook met stokjes in z'n kont hadden geprikt en geschopt en geslagen waarom doen mensen zoiets ik ben me eigen rot geschrokken omdat een pony die ik heeel goed ken ook in zeeland staat
maar gelukkig was zij het niet maar ik vind dit verschrikkelijk ik kan die mensen wel wat doen van mij mogen ze in de gevangenis dood hongeren *bah* wat een vreselijke lui!!!! Extreme duivel }>

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Anouk_H, Babe02, beegee, Cas10, Fling, Myrthe_bz, nijnthju en 7 bezoekers