Gemeet met de trailer en dr-jacksel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Gemeet met de trailer en dr-jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 20:38

Omdat we zondag de boktmeeting hadden en ik haar wel mee wilde nemen maar ze nog nooit op de trailer had gestaan, vanochtend maar even geoefend.

Het ging eigenlijk boven verwachting, terwijl het vaak zo'n stresskip is, stond ze in vijf minuten (dankzij een stuk brood) op de trailer. Het rijden beviel alleen wat minder, ze brak de hele trailer zowat af. Stond maar tegen de deur te schoppen en te stampen. Ze kwam dan ook helemaal zeiknat weer van de trailer af. Toch even een rondje gelopen en weer de trailer in, en weer stond ze er na twee pogingen in. De tweede keer kwam ze er ook een stuk makkelijker uit Haha!

's Middags zou Karin (dr_jacksel) even komen kijken, om te kijken of ze me (rijtechnisch) nog wat tips kon geven. Helaas liet Regina zich zeker niet van haar beste kant zien Lips are sealed

Het ging al mis voordat Karin er was, zou haar halverwege ophalen omdat Karin de weg niet wist, maar daarvoor had Karin al een lekke band (die haar vader 's ochtends nog geplakt had *LOL* ). Regina uit het land gehaald en ondertussen waren Dennis en Leon ook weer terug. Even met hulp van Dennis Regina's benen gewassen (vooral de achterbenen zijn eng ). Bij het opzadelen wilde het al niet, Dennis bracht net zijn paard naar de wei en dat zorgt voor de nodige stress, dan staat ze te draaien en te gillen, kan je beter maar even uit de buurt blijven . Toen erop, het eerste kwartier rende ze alleen maar constant naar de hoek waar ze het dichtst bij de wei was. En was er echt niets mee te doen. Af en toe liep ze een klein stukje een beetje ontspannen, maar zodra ze iets hoorde of ik een wending/ volte reed begon ze weer....
Gelukkig was Karin er om haar vast te houden met aansingelen, want ook dat werd weer een gevecht. De tips die ik van Karin kreeg, waren trouwens wel weer mijn 'standaard fouten' . Uiteindelijk liep ze wel redelijk ontspannen in stap, en kon ik zelfs (zolang ik op de hoefslag bleef) aan een lang teugeltje draven. Ook nog even wat balkjes gedraafd, maar toen werd ze weer iets te enthousiast. Ten slotte buiten een stukje uitgestapt, en dan is ze weer super braaf en is er opeens niets meer aan de hand Frusty

Foto's volgen nog (als ze door de censuur komen)....

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 22:39

De foto's komen nog, heb even ruzie met de puter hier, hij wil de digi even niet zien...

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:38

Het is toch nog allemaal gelukt
Ze is toch in tijden niet meer zo vervelend
geweest, nu maar hopen dat ze zondag
wat liever is *LOL*

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 21:42

Ze is idd in tijden niet zo vervelend geweest. Maar ze heeft nu wel weer voor weken haar dwarse bui goed gemaakt (nu hopen dat zei er ook zo over denkt Haha!).
Ben heel benieuwd hoe ze zich zondag gedraagt....