rare 1e trouwdag-verjaardag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 21:51

Hoe noem je dat eigenlijk. ik ben vandaag 1 jaar getrouwd. Hoe wordt deze dag dan genoemd?

Maarre, vanmorgen stonden we al om 07:15 te afwassen. Gisteravond hebben we gerummicubd, en toen gingen we om 23:45 slapen. Marc lag al op bed en toen kwam ik er met zijn kadootjes aan. (Ik had mijn kadootje al eerder deze week gekregen, een cd van Boudewijn de Groot, op het liedje "avond" van hem zijn wij getrouwd). Ik heb voor Marc 2 oorlogsboeken van piet prins gekocht (kinderboeken, maar daar is ie helemaal weg van!).

Na de afwas ben ik weer ven in bed gekropen en moest hij zich douchen. Vervolgens ontbeten en weg. Marc nbaar de winkel en ik naar Des. Was wel een heel raar idee toen ik op des wegging, want immers een jaar eeder maakten we rond dat tijdstip foto's in vol ornaat met des (oh wat was dat trouwboeketje interressant!), en nu reed ik lekker buiten.... Toen ik terugkwam en de paarden in het land had gezet gingen ze natuurlijk eerst lekker rollen, en daarna zat Des gekke bekken te trekken (wat was ik blij dat de foto's vandaag niet gemaakt moesten worden, dat zou en giller worden met zo'n idioot paard!).

Vervolgens de hele middag bij de kweker waar des staat gewerkt. Om 16:00 naar huis, langs mijn ouders (die hadden gevraagd of ik het kadootje kwam halen, zij waren aan de deur geweest gi.avond, maar ik was pas 22;00 vrij, en zolang hebben ze niet gewacht). Tegen vijven als eemn hazewind naar huis. Douchen en omkleden en wachten op Marc. We zouden gaan Bbqén met een groot deel van de flatbewoners. Dit voor de gezellie, en om elkaar beter te leren kennen. was dus echt geslaagd. Vooral als je bedacht dat wij vorig jaar rond hetzelfde tijdstip begonnen met de bbq met de ouder/schoonouder/broers/zus en aanhang en kids.

Vorig jaarrond dit tijdstip waren we nog flink aan de zwier... Ik denk dat ik zo maar even bij Marc op de bank ga zitten, kijken of we nog een beetje de sfeer van vorig jaar naar boven kunnen halen. de video kijken ofzo.... Zakkie chips erbij.... slecht voor mijn bokt-dieet, maar goed vandaag is het feest!!!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 03:35

heeeey gefeliciteerd dat er maar vele jaren bij mogen komen Grappig 2 bokkers op dezelfde dag getrouwd en zelf in het zelfde jaar Lachen van stef heb ik destijds alles op horses kunnen volgen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 08:42

jij ook gefeliciteerd!!!!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 15:56

Hey Riette gefeliciteerd!!!
Leuk me idd een raar idee om nu precies een jaar later zo anders bezig te zijn.
En wat die bbq's betreft: in Assen was het echt raak gister! Aan de Steendijk, Wethouder Buningstraat en bij ons voor het huis ook!
Wel gezellig hoor hele buurten op straat.

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 16:12

GEFELICITEERD!!!!!En dat er nog maar heel wat jaartjes bij mogen komen Party!!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 16:37

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!! En dat jullie nog maar heeeeeeel lang getrouwd mogen wezen. Lachen

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 16:41

Jullie ook gefelicibokt!! Party!!