Keuze leveranciers rozen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Rozen voor Dorine via Nuv of via Lonneke

Nuv
35 (43%)
Lonneke
45 (56%)

Totaal aantal stemmen: 80


Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Keuze leveranciers rozen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 17:58

Voor de rozen voor Dorine hebben we nu de keuze uit twee leveranciers.
Nuv en Lonneke. Omdat ik geen keuze wil maken zonder dat ik weet hoe jullie erover denken hier maar even een poll om de keus wat makkelijker te maken.

Via Nuv is geregeld dat de rozen kant en klaar in vazen worden aangeleverd. Het vervoer is geregeld en we zijn er zeker van dat Dorine én Peter zondagmiddag thuis zijn. Zondagmiddag hebben Rocamor en ik ook tijd om de rozen te brengen.

Via Lonneke kunnen we gratis aan rozen komen, bokkers hebben ook al aangeboden om te helpen knippen. Vazen moeten nog geregeld worden. Lonneke wil ze geloof ik dinsdag komen brengen maar dan ter plaatse in de vazen zetten, en ik weet niet of dat te vermoeiend wordt voor Dorine. Dinsdag hebben Rocamor en ik geen tijd om de rozen te brengen omdat we op ons werk gewoon gruwelijk druk zijn en dinsdag dus op pad zijn en niet op tijd thuis zijn. Het geld gaat dan naar een andere actie voor Dorine. Het is ook niet zeker of Peter dinsdagavond thuis is als de rozen komen.


Mijn voorkeur is, zonder dat ik mensen voor het hoofd wil stoten, de rozen van Nuv. Ik weet dat de kans groot is dat ik nu half bokt over me heen krijg, maar dit is hoe ik er over denk. Bovendien is Nuv geloof ik al begonnen met het schrijven van kaartjes want de eerste -tig namen heeft ze al van me doorgekregen.

Sprakeloos


Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 18:09

Ik vind het een super aanbod van Lonneke maar aan de andere kant vind ik het een beetje erg jammer dat Lonneke niet eerst even een pb naar Esther toegestuurd heeft om het een en het ander voor te stellen.
Dit veroorzaakt erg veel verwarring namelijk, dit zal ik wel weer niet mogen zeggen want er worden mensen boos op mij...

Ik wil wel even de sluitingsdatum van dit topic weten aangezien ik degene ben die de rozen morgen bij Nuv op moet halen. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, dus mensen gewoon even stemmen

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 19:28

Mijn voorstel: de "levering van Nuv" laten doorgaan, voor Dorine en Peter
EN een beperkt aantal rozen (dus geen honderden) van Lonneke, voor Dorine's ouders en schoonouders (bijvoorbeeld twee keer 50 rozen)
Die mensen zullen voor zo'n beperkter aantal wel zelf een vaas hebben.

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 19:30

Goed idee Leentje! *LOL*

Sprakeloos

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 19:31

ik vind het idee van leentje ook erg goed! maar vazen voor rozen heeft echt lang niet iedereen, dus is het wel leuk als we er 2 mooie vazen bijdoen.

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 19:32

Of misschien 2 x rozen voor Dorine?

Eerst die van Nuv omdat die al geregeld zijn en over anderhalve week die van Lonneke?
En dan heeft ze de vazen al in huis.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 19:36

Ja ik ben het met Fitzroy eens. Het is toch geen wedstrijd?
We willen allemaal toch Dorine blij maken.
Dus waarom niet meer keren een rozengroet???

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 19:40

welke kleur hebben de rozen van NUV eigenlijk? zijn dat rode?

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 19:40

De vraag is maar of het voor Lonneke praktisch haalbaar is om haar rozen nog een paar weken te laten staan!
Zij schreef dat ze alle planten gaan wegdoen omdat ze gaan overschakelen op een andere soort, en ik weet niet of het voor haar haalbaar is om de rozen dan nog zo lang te laten staan.
Zolang ze ze niet kan wegdoen, kunnen die andere soorten niet gezet worden, en heeft ze geen inkomsten misschien
Ik weet niet he, gewoon even "luidop gedacht"

En het is idd geen wedstrijd, en meerdere keren rozen geven is ook heel leuk, maar het probleem is, dan zou je dat eigenlijk moeten blijven volhouden...snappen jullie?

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 19:49

Nuv schreef:
Oke dan! Natuurlijk kan ik nu nog terug, ik zou morgen pas aan de slag gaan. Bij ons kun je nog wel grote vazen kopen voor 9 euro of 12 euro. Maar als ik dit zo lees gaat het om een oud gewas, en zullen de rozen die we gaan knippen dus niet zoveel lengte meer hebben. We hebben dus waarschijnlijk kleine vazen nodig. Ik zal hier vanavond nog even kijken, ik moet nu even een wedstrijdje rijden. Haha!
Kan iemand er voor zorgen dat hier vanavond besloten is wat er gaat gebeuren, en dat desnoods even aan mij pben? Dan hoor ik het wel!


Ik ga dus voor Lonneke. Nuv kan immers nog terug en het geld voor de rozen kan het geld voor de vazen worden !

Druif_01

Berichten: 8834
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 19:55

ik ga met het idee van leentje mee. De rozen van Nuv voor Dorine, en de rozen van Lonneke voor de ouders en schoonouders van Dorine, en eventueel nog voor andere familie, zo weten ze dat we ook aan hun denken

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 20:16

helaas kan het dan dus idd niet doorgaan want deze teelt gaat er van de week uit. we gaan er dan een ander soort bloemen in zetten. dus als iedereen gaat voor de optie van nuv kan het helaas niet doorgaan. het maakt mij echt niet uit, t was maar een idee. ik dacht dat we het geld voor die rozen dan voor een ander doel voor dorine konden gebruiken. en in principe hoeft het ook niet dindsdag. het zou woensdag ook nog kunnen. ik kan ze een dag later snijden... dan kan het ook woensdag of donderdag?? vazen kan ik regelen!! dat is geen probleem. vervoer heb ik ook, ook al geregeld. ik kan ze van te voren in boeketten zetten in vazen, ook geen probleem. heb beschikking over een ruime dus dus daar kunnen heel wat vazen in.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 20:37

Lonneke leverd graag gratis rozen.Alleen zit er geen vaas bij.En moeten ze nog klaar gemaakt worden voor de vaas.

Nuv maakt zelf vazen maar moet dan ook nog rozen kopen.Twee keer geld dus.

Kunnen deze twee dingen niet samen?

Bv Nuv regeld de vazen(waar een deel van het geld heen gaat dus)
en rijd(of iemand anders) richting de rozen.
De rozen gaan in de vazen en vandaar uit weer verder naar Dorine(en de rest)
Dat dan de rozen pas op dinsdag aankomen is dan toch geen punt?
Dat er effe gekeken moet worden hoe de vazen bij de rozen komen is toch geen punt?
Dat er een manier moet worden gevonden om de rozen nog snel in de vazen te krijgen voor de bij dorine aan komen is toch geen punt?

Het punt is wel,dat er samengewerkt word en dat het wat goedkoper is en dus iets meer geld overblijft voor andere dingen die op de planning staan.
Nuv maakt dolgraag mooie vazen.Lonneke bied de rozen aan die anders wie weet nooit een bestemming krijgen.Mooiere samenwerking kan toch niet?

Ik had voor mijn 21ste verjaardag(oe was ik nog maar zo jong)een bosje met 21 rozen gehad.Dat was een erg dun boeketje.
Dus wil je een mooi vol boeket,dan is 50 toch redelijk.Ik vind eigenlijk wel dat dorine een mega boeket verdient.Dat ligt dan tussen de 150 en 250 ofzo.Meer is altijd leuk,maar ik denk dat als je dat moet kopen van de bokkers hier,dat je dan niet echt een super mega boeket hebt.En dan daarbij dat elke roos 1 euro per stuk kost.Stel je wil een super boeket,dan kost dat effe 250 euro.Waarom dat over de balk smijten als lonneke het gratis en voor niks wil doen?Dat is toch eeuwig zonde!
Het geld wat nu al onderweg is kan namelijk best gebruikt worden aan bv hapjes en drankjes want daar is nog niet aan gedacht denk ik.
(sorry voor het vele nadenk werk)

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 20:39

Als het logistiek mogelijk is, lijkt me Holly's idee op zich heel goed klinken.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 20:41

Haha,ik mag dan wel van natuure blonT zijn,maar mijn denkerd is nog niet zo kapot hoor. Tong uitsteken

Druif_01

Berichten: 8834
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 20:47

zoals holly het bekijkt heb ik het nog niet bekeken, dat is ook wel een goed idee als het mogelijk is. En zo krijgt Dorine inderdaad een groot boeket, dat is toch wel zo leuk!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:06

Ben het wel met Holly's redenatie eens Lachen !
Als de rozen en de vazen bij elkaar gebracht kunnen worden, lijkt het me een prima plan om de rozen van Lonneke te laten komen !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:13

maar ik geloof dat het probleem was dat Nuv alleen vazen heeft voor lange rozen en ik weet niet of Lonneke lange rozen heeft?
Kijk het maakt mij niet uit van wie de rozen komen als ik maar weet
waar ik aan toe ben

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:14

Ik ben het ook met Holly's redenatie eens. Pling Het is ook weer erg jammer om de gratis rozen van lonneke weg te gooien.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:15

De rozen van lonneke zijn 60 tot 70 cm lang. Klinkt lang, maar ik heb er geen verstand van *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:33

Ben het ook met Holly eens... Weet alleen niet of het haalbaar is?

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:35

Met wat denkwerk van elkaar komen we er vast wel uit,en zal het dus best wel mogelijk moeten gemaakt kunnen worden.
Beetje moeite mag het wel kosten!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:51

Barb schreef:
maar ik geloof dat het probleem was dat Nuv alleen vazen heeft voor lange rozen en ik weet niet of Lonneke lange rozen heeft?
Kijk het maakt mij niet uit van wie de rozen komen als ik maar weet
waar ik aan toe ben

Maar Lonneke kan waarschijnlijk ook korting op vazen regelen.
Dus dan zijn we erg goedkoop klaar, kan alles op 1 plek in orde worden gemaakt, hebben we megabossen en... geld over.
Dat geld kan in een ander "Fleur hier Dorine op" project gestoken worden!

Ik ga dus voor Lonneke!
Zonde om die rozen af te slaan!!!

Wil hierbij in ieder geval wel Nuv en Lonneke bedanken voor het aanbod. Van welk aanbod we ook gebruik maken, het is van allebei een gigantisch mooi gebaar! Altijd goedkoper dan wat we in de eerste instantie wilden doen, via Fleur Op bloemenservice!!!!
Bedankt!!!! *smak*

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:03

Ik vind het plan van Holly ook goed !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 22:11

Mij lijkt het dan nu toch een moment om knopen door te hakken, zodat meerdere mensen weten waar ze aan toe zijn.

Het lijkt mij dat we de rozen gewoon via Nuv laten komen. (stand nu 18-17 voor Nuv)

Voor de ouders en schoonouders van Dorine kan dan via Lonneke ook een giga bos bezorgd worden. Dorine heeft dan zondag haar rozen waar ze dan zo nog zo lang mogelijk van kan genieten komende 2 weken als ze behandelt wordt en niet zo goed in orde is. De beide ouders hebben dan wat later ook een (paar) mooie bos(sen) rozen.

Je kunt wel andere dingen gaan regelen met vazen e.d. maar dat vreet tijd.
Laatst bijgewerkt door Esther op 30-05-03 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Sprakeloos


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Facebook, luuntje, Telpeva, YandexBot en 194 bezoekers