Flappie geprikt!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Flappie geprikt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 18:08

vanochtend les gehad met passi, en hij ging heel goed, hij heeft weer veel nieuwe dingen geleerd en gegeven. Hij was dan ook helemaal kapot na mijn les.. Hij is als een zombie de trailer ingewaggeld.
Toen ik thuis aankwam ben ik hem lekker gaan wassen, hij zag wit van het zweet. Zie ik ineens net achter mijn singel een bult zitten om eng van te worden! Verdrietig . Hij hapte ineens tijdens de les opzij, en ik zag nog net een daas wegvliegen, dus ik denk dat hij gewoon flink geprikt is. Hij kreeg vorig jaar ook wel grote bulten, maar deze is echt GROOT!
Het is een hele dikke schijf.. Hij had er ook echt pijn aan, want ik kon hem nieteens aanraken, dan kromp ie in elkaar.. nou is het wel een mietje maar oke..
Ik heb er maar eistijd opgedaan, een soort witte klei die vocht trekt en koelt. Ben net gaan kijken , en het was nog steeds een grote warme plek..
Ik baal er echt van.. hoop wel dat ik morgen kan rijden, want de dag na mijn les barst ie meestal van de spierpijn, en dan wil ik hem er een beetje doorheen werken.. Burn all those little flying bastards from hell!! Extreme duivel

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 18:31

Ahhhh Ach gut zal waarschijnlijk vocht zitten,maar dat ie er dan ook zoveel last van heeft...nog niet meegemaakt gelukkig!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 18:57

Als hij nou morgen nog zoveel last van die plek heeft (heb ik trouwens ook nog nooit meegemaakt, dat ze er echt last van hebben), probeer hem dan gewoon even te longeren. Als je dit zonder zadel of longeersingel doet, heeft hij weinig last van de bult en krijgt hij toch even beweging.
Wel fijn dat je les zo goed ging verder trouwens!
Sterkte ermee...

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 20:58

Ik heb het ook nog nooit meegemaakt.. Hij is wel een gigantische aansteller hoor..Hij had een tijd terug een klein schaafwondje van ik denk 1 vierkante cm, je weet wel, net de haartjes eraf..op zijn schouder, dus ik tip heeel zachtjes met mijn vingers er een beetje msn zalf op, kruipt ie helemaal in elkaar alsof ik door zijn huid heen prik.... comediant.. Ik vind het ook een hele rare plek. Hij is echt helemaal warm. Misschien allergisch ofzo? Ik rijd niet met sporen, dus van "lekprikken" ben ik vrijgesproken!!