Lisse of Neede???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Lisse of Neede???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 11:09

waar gaan de bokkers naartoe?? aangezien er veel sgw wedstrijden zijn afgelast ga ik naar een van deze twee toe,alleen ben ik er nog nooit geweest.ik heb over lisse niet zoveel goede verhalen gehoord, maar wat is jullie ervaring????

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 11:51

Lisse is een bochtige, over smalle paden rijden cross. Niet echt lekker.
Neede weet ik niet, daar ga ik dit jaar voor het eerst starten.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 12:01

Wat voor paard heb je Verward

Ik vind Lisse zelf helemaal niets, maar met een klein en wendbaar dier gaat het wel.
Ik start dit jaar wel in Lisse in de terreinrit. Mijn paard moet veel ervaring opdoen en kilometers maken(vooral op het water Knipoog ). Lisse is een hele lastige waterbak(lag er vorig jaar ook zomaar naast *LOL* ) en daarom rijd ik dit jaar de terreinrit mee
Kan ik mooi oefenen op het water en kan ik in de rest van het parcours heerlijk rustig aan doen Haha!

Neede ken ik niet, dat is voor mij nogal een eind weg en ik reed voorheen ook altijd in Lisse Lachen

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:46

ach Lisse is met een pony wel leuk! vond het wel leuk toen ik in de B moest crossen(3e prijs) was echt lachen! mooie bochtjes enz
maar de laatste 3 jaar eigenlijk niet zo, komt vast door het water hahaha, heeft watervrees denk ik!
maar vind het wel een redelijke cross hoor!
erg makkelijk!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 16:54

Met een paard van tegen de 1.70 is Lisse niet makkelijk hoor...Probeer maar eens door de bochten te komen en je knieƫn heel te houden Knipoog

Ik heb trouwens wel net alle coupons voor het crossen geschreven en in enveloppen gedaan *LOL* Lisse heb ik net opgegeven voor de terreinrit, lekker draven in de bochten en even oefenen op het water.
Lisse is voor mij wel lekker dichtbij maar anderhalf uur rijden Knipoog

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 18:00

dan denk ik dat we naar neede gaan , ik heb een superwendbaar paard,maar mijn andere zou dan in draf vallen , die snapt dat nog niet zo.ik heb ook gehoord dat lisse vaak een slechte bodem zou hebben .......dan ga ik ze maar op de bus gooien voor neede Lachen