Rex

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-01 17:56

M'n moeder is afgelopen woensdag met Rex naar Someren geweest omdat hij al een paar keer kreupel was geweest en we wisten niet wat het was.
Ze hebben hem daar van 9 tot 13 uur onderzocht. Ze wilden hem daar houden, maar Rex zou waarschijnlijk van streek zijn als hij daar zou moeten blijven.
Dus ging hij mee naar huis. Vrijdag moest hij terug komen. M'n moeder moest hem van te voren flink belasten zo dat het allemaal duidelijker zou zijn als hij weer in Someren zou zijn. Ze heeft toen een uur en een kwartier met 'm aan 't werk geweest en heeft een beetje gesprongen (ik weet 't, het klinkt heel gemeen).
Hoe het allemaal gegaan is in Someren weet ik niet. Ik weet alleen dat hij ontstekingen heeft aan z'n gewrichtskapsel ofzoiets. Dat komt door verwaarloosde kreupelheid. Hij is dus een paar keer kreupel geweest en daar hebben we niks van gemerkt. Rex laat dingen alleen zien als hij echt pijn heeft.
Nu mag hij twee maanden alleen maar twee keer per dag een kwartier stappen, daarna moet hij terug komen om te kijken of hij rustig aan mag gaan draven. Ik denk dat het twee lastige maanden worden. Hij mag niet op de wei, dus staat hij kei veel op stal. Daardoor wordt hij chagrijnig en gaat kei druk zitten doen in z'n box.
Hij krijgt nu nog niet eens een kilo brok meer per dag en helemaal geen haver meer, anders lukt het al helemaal niet.
Maar we zijn hartstikke blij dat hij beter wordt. Party!! IK zat tijdens 't kamp de hele tijd te denken dat hij er misschien wel niet meer zou zijn.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 22:31

Gelukkig is het minder erg als jullie dachten.
Hopelijk is het na die twee maanden al weer een heel stuk over! Scheve mond\

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 23:48

jeetje Amina wat lees ik nu. dat is niet zo mooi. maar gelukkig komt het allemaal weer goed, toch?

ik hoop het wel.