help hele straten hier onder water...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 22:26

Al de straten staan hier blank,je staat gewoon tot je knieen in het water Frusty
Wij wonen in een zijstraat en die staat dan voor de helft blank en als we dan de straat uitlopen kan je gewoon niet verder(ja met kaplaarzen aan) Haha!
Het regent nu nog steeds en we zijn net even gaan kijken toen het droog was autos konden gewoon neit door de plas heen is ent een rivier Scheve mond\
Dus mijn vriend heeft net even lekker in de plassen gespeeld en autos geduwd Haha!
nou maar hopen dat het morgenochtend weg is Verward
En het gekke is nog me ma woont 10 km hier vandaan en die heeft nergens last van Verward
naja we zien wel ik zit gelukkig 3 hoog Haha!


Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 22:31

huh?waar woon je dan??bij ons vandaag geen 1 spatje regen gehad..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 22:34

Bij ons heeft het vanmorgen heel vroeg nog geplensd. Maar het is nu 22.30 uur en we zijn net een half uurtje terug. Het is hier fijn koel buiten en niet te fris. we zijn nog wezen fietsen. Maar dit is ook in Brabant he.

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 22:36

Ik woon in rotterdam en het is nu weer gestopt met regenen,maar we hebben het gefilmd zelfs was eht een bui en die plasen liggen er nog steeds Frusty

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 22:44

Hier heeft het ook niet geregend, het heeft vanavond wel wat gerommeld maar het is echt drukkend, plakkerig weer...'t zou vannacht wel flink gaan regenen geloof ik, vind ik juist wel lekker(als het maar niet teveel is) dan frist het zo lekker op...

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 22:44

yep ik woon in berkel 10 km van rotterdam het is nu 22 .42 u. en het is noodweer. onweer en regen. er is hier in 1 uur tijd wel 35 mm water gevallen. mijn man is de buurman zijn aks aan het redden. di is op vakantie en heeft bij noodweer altijd overstroming in zijn paprikakwekerij. dus nu staan er weer noodpompen daar. grrr het is het ene uiterste in het andere.

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 22:50

Jeetje da's idd s**t zeg....het is blijkbaar echt plaatselijk noodweer, hier in het zuiden merk je er (nog) niks van...

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 22:50

Lonneke dan denk ik dat de buien nu jou kan top zijn want hier is het momenteel droog Haha!
echt de autos kunnen hier gewoon niet door de straat rijden iedereen loopt naast zn auot omdat de uitlaten vol water lopen en ze het dan neit meer doen Frusty

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 22:59

ahm, hier echt nie hoor,w8,ik ga ff naar buiten....
ahm..het regent dus wel!!hahaha, ik was zo geconsentreerd aan het bokken dat ik het nie eens merkte...oei, het onweert nu ook al....f*ck, straks moet ik de comp nog uit zetten...neeeee!!dat mag nie gebeuren!!hahaaha

Jet

Berichten: 11974
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 23:10

Hier in de kop van Noord Holland is het nog steeds droog, wel bewolkt, maar lekker weer om buiten te zijn. Er is een straat BBQ, maar ik ben rond 10.00 uur naar binnen gegaan, vond het wel genoeg geweest....

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Sandra_H

Berichten: 2710
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 23:12

Nu zijn wij (omg. Haarlem) aan de beurt geloof ik. Flink onweer en een beste plensbui....


assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 23:31

Bij ons in Limburg is het lekker droog Tong uitsteken ,
Succes met die kas leegpompen....

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 23:31

Van woensdag op donderdagnacht waren wij aan de beurt (oost-gelderland)
Meer dan 40mm regen en het bleef bliksemen. Heel eng. Heb dus vrijwel niet geslapen die nacht. 1 geluk: De volgende nacht was het gelukkig rustig en toen hadden we 12 Engelsen die met tent (!) op ons terrein logeerden!!! Maar goed dat ze geen nacht eerder gekomen waren anders waren ze weggedreven.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 23:41

nou, ik denk dat we het hier nu ook wel hebben gehad..ik d8 nog, oei, als het harder gaat gaat de comp uit!!maar het is al weg denk ik(en hoop ik)
volgende is aan de beurt!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 23:46


Jet

Berichten: 11974
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 00:08

Het bliksemt en rommelt nu hier ook, maar het regent nog niet wou ik zeggen.... Nu hoor ik dus de eerste druppels op de lichtkoepel vallen, dus nu zijn wij aan de beurt Scheve mond\ .

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 14:05

En Jet lekker genoten van het onweer gister.
Er is hier dus ook Mega water gevallen gister avond.
Was ik fijn de Terminator aan het kijken viel de zender weg Frusty
later om een uur of 12 nnog even vanuit het zolderraam naar deze natuur verschijnselen gekeken.
Weet je waar het mooi is in Oostenrijk in de zomer tussen de bergen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 17:15

Ooow, was die film de Terminator?? *LOL* Ik kreeg steeds alleen maar flitsjes door Haha! , omdat het zo onweerde en omdat de televisie heeel erg oud is. Dus ik was me de hele avond al aan het afvragen welke film dat nou was Verward Maar nu weet ik het dus... Bedankt he?

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-01 17:21

Alles is nu gelukkig weer opgedroogd Haha!
Ze hebben wel vanacht tot 5 uur hier in de straat kelders staan leegpompen ,de onze was gelukkig niet volgelopen Haha!
Enige nadeel was dat mensen met emmers der kelderaan het leeghalen waren,en ik door dat klotsende geluid om de 2 min steeds naar de w.c. moest Frusty
En toen sliep ik pas om 6 uur(toen gingen ze weg)en om 7 uur moest ik alweer me bed uit om te werken Frusty

Jet

Berichten: 11974
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 17:30

Cowgirl, ik had de tv aan op Discovery en daar viel de zender ook steeds weg. Ik dacht al dat het aan Disc. zelf lag, maar dat was dus door het onweer...

Wendy, balen dat je zo kort geslapen hebt, vanavond maar dubbel en dwars inhalen.... Gelukkig dat jullie kelder niet onderliep!

Ik weet niet waar het water hier gebleven is, het is hier droog op straat, maar het land was wel te nat, dus liepen de paarden in de paddocks.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

wenda

Berichten: 384
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 19:01

hoi,

bij ons heeft het helemaal niet geregend maar als het hier hard regent staat bij ons de hele straat onder water en een stuk van onze woonkamer.
Bij ons is wel de bliksem woensdag op donderdag ingeslagen

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 20:56

jezus, toen ik naar bed ging was het wel heel erg, ik was alleen en het omweerde heeeeel erg, bij een flits was m;n kamer in een belicht (wel handig, hoeft de lamp niet aan hahaha)maar het was heeel dichtbij en ik was eigenlijk wel heel erg bang...(goh, wat ben ik toch weer dapper..ahum)

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 21:41

ik zat gisteren in Spijkenisse (voor de Rotterdammers onder ons) en daar regende het!!!!!!!! niet normaal meer!!
We zaten in een cafe (het moment nog VOORDAT ik dronken was Haha!) en we wouden net weggaan!! Duz toch nog maar ff een tijdje gewacht tot het over was!!
En het was zaterdag avond duz al die meiden in die korte rokkies op hun naaldhakjes richting de discotheken en de cafes rennen!!! Was wel lachen hoor die regen! Alleen het was een beetje TE erg!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie