Welke film is dit?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Welke film is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 07:56

Mijn moeder vertelde gister over een enge film die me wel leuk leek, maar ze wist de naam ervan niet meer. Ze heeft hem ooit in de bios gezien(waarschijnlijk al een hele poos terug omdat mijn moeder nooit meer naar de bios gaat)

Het gaat over een gezin dat in een huis leeft dat op een kerkhof is gebouwd. Daar krijgen ze dus last van. Er schuift en stoel door de keuken, met kind en al erop. Als het kind voor de tv zit komt er een hand uit en grijpt het kind de tv in. Dan komt er iemand en die gooit eerst ballen in de lucht. Die verdwijnen. Dat een touw dat blijft hangen. Mams klimt naar boven en red het kind. En er was ook nog iets met een paranormaal team dat het probeert vast te leggen en dat er dan heel veel spoken van de trap af komen en weer verdwijnen.

Er zouden vier delen gemaakt moeten zijn. Weet iemand hoe die film heet?

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:01

Volgens mij Poltergeist of zoiets. Er zijn meerdere films met een dergelijk script, maar denk dat je moeder Poltergeist bedoelt.

Arrabel

Berichten: 5391
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:00

Ik zou niet weten hoe de film heet, maar hij lijkt me heel eng!!!!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:05

ja, dat dacht ik ook
polthergeist ofzo


DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:40

100% zeker poltergeist. Overigens is het eerste deel wel het beste. Deel 2 gaat ook nog, daarna gaat het bergafwaarts. Er is ook een tv serie van geweest.

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 23:18

Dat is Poltergeist 1.

Als je hem kijkt... have fun...

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 23:30

Poltergeist 1 idd.

Heb ik gezien toen ik een jaar of 10 was (fout!). Heeft mij veel nachtrust gekost. Uiteindelijk heb ik nog heel lang met knoflook op mn kamer geslapen.

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 07:03

Ja, dat is 100% zeker polthergeist *mooi* net als deel 2 en deel 3 Haha! *grijnz* alleen net als Apple ook iets te jong gekeken ...
Ik was er van overtuigt dat die lantaarnpaal die toen voor mijn slaapkamer raam stond me te grazen zou nemen *grijnz*

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 08:51

Ik heb ook geen idee welke film het is, maar die wil ik wel zien. Lijkt me echt eng!

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 11:38

Ja idd Poltergeist deel 1,
Ik heb ook een tijdje niet zo lekker geslapen toen ik hem had gezien... ik had hem stiekem met een vriendinnetje gekeken toen ik nog veel te jong was.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 12:32

Hmm, nu kan ik twee dingen doen. M'n mond erover houden en 's nachts kunnen slapen of toch maar kijken en zorgen dat vriendje lief bij me slaapt(want dan ben ik natuurlijk niet bang Knipoog )

Ik denk dat het toch kijken wordt, want hij lijkt me heel spannend Bloos

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, __danielle__, __Sannne, Besje, huckellover, MarjanB, moeshie, ogidni, Paloma_Janet, RobinSputnik, sandra1312, spookyskippy, Typhoon, Xanthippe en 60 bezoekers