wij stellen gratis honderden rozen ter beschikking

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

wij stellen gratis honderden rozen ter beschikking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 08:16

wij hebben een rozenkwekerij waar we prachtige grootbloemige oranje rozen in telen. omdat wij overgaan op een andere bloemen soort moeten alle rozenstruiken eruit. daarom kreeg ik het idee om (als het kan samen met nog 2 bokkers) een dagje rozen te gaan knippen in onze kas en die gratis beschikbaar te stellen voor de rozenactie van dorine. met het opgehaalde geld kunnen we dan eventueel wat anders leuks voor haar doen. hoe vinden jullie dit aanbod en wie heeft er zin om een dagje rozen te knippen voor een goed doel.


Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:18

kan niets anders zeggen dan dat ik dat een super aanbod vind.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:21

Super Lonneke Lovers

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:25

Lonneke, ik woon in [plaats]. Ik wil wel komen helpen met knippen ! Wanneer zou het goed kunnen ?
Ik zou op Zaterdagmorgen/middag kunnen ( 10.00 tot 15.00 ), Zondag ( hele dag ) en Ma tot Do ( 16.30 tot 18.00 en 19.00 tot 21.00 ).
Dat is niet alleen voor komende week, maar voor alle weken van het jaar.
Laatst bijgewerkt door Gaby op 30-05-03 08:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:25

Ik vind het een geweldig idee lonneke! maarja berkel en roderijs ligt niet echt bij mij langs de deur en ik zit met mijn school, dus ik kan helaas niet helpen knippen, maar ik vind het wel een super idee!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:27

hé wat een mooi aanbod!! Dan kunnen we de andere centjes voor iets anders leuks besteden!!


leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:27

Misschien een ideetje om de andere rozenactie gewoon door te laten gaan, en deze rozen bijvoorbeeld aan Dorine's ouders en schoonouders te schenken?? Die mensen verdienen ook wel wat vind ik, zoals ze altijd klaarstaan om voor Dorine te zorgen als ze slecht is door de chemo, en haar rondrijden naar haar paard enzo...En zij hebben het ook zwaar nu.

Verder zou ik met liefde willen komen rozen knippen, maar is een beetje ver voor mij, en ik zit midden in mijn blokperiode, mijn examens starten volgende week Huilen
Dus: andere bereidwilligen??

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 08:36

er staan letterlijk duizenden rozen rozen op ons te wachten, we kunnen zowel dorine ervan voorzien ALS haar schoonouders. hoe meer mensen ik kan vinden die willen helpen, hoe meer rozen we kunnen knippen!! en ik denk dat mijn man voor dit doel graag een handje helpt. het lijkt me leuker om dat geld voor de rozen misschien aan een verrassinsontbijt te besteden of iets gegelijks. en dan na het ontbijt de bloemen bezorgen??

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:44

zie het topic over het ontbijt en het etentje, Dorine heeft nu nog twee weken chemo, daarna even een pauze, en dan weer chemo (als ik het goed heb)
Tijdens zo'n chemo kuur voelt ze zich echt heel slecht en heeft ze nauwelijks trek, of kan ze niets binnenhouden...
maar als het echt zoveel rozen zijn, kunnen we idd beter wel een andere bestemming voor het geld zoeken, maar wat?

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 08:56

ik zou zeggen... ga met dat geld naar een bloemenzaak...... en koop de hele voorraad vazen op... die zullen we hard nodig hebben. ik heb bij intratuin gewerkt... misschie kunnen zij nog wat vazen sponseren of kan ik korting krijgen als ik meerdere vazen koop??

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:09

Goed id, maar ik ga dus niet over het geld he, dat is Esther, ik zal haar even pb'en om haar op dit topic te wijzen

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:12

Lonneke... *SMAK*
Dit is super.
Ik moet even kijken hoe ik in mijn tijd zit, op het moment nogal krap, dus laat even weten wanneer jullie gaan knippen, dan kan ik kijken of ik er tijd voor kan gaan maken!

Goed plan om het geld aan vazen te besteden en het restant even te laten staan voor bijvoorbeeld de gedichtenbundel!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:15

Super, Lonneke! Echt een hele gave aanbieding. Jammer genoeg woon ik niet bepaald in de buurt, anders was ik heel graag komen helpen!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:15

Geweldig Lonneke!:)
Zo krijgt ze nóg meer rozen dan we van dat geld hadden kunnen kopen.
Helaas kan ik niet helpen met plukken, een beetje ver en ik heb ook geen vervoer.

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:18

Super !!
Ik kan ook niet helpen,het is niet zo in de buurt..

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Esther

Berichten: 4142
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:22

Dit is natuurlijk een erg aantrekkelijk aanbod!

Alleen weet ik niet in hoeverre Nuv al begonnen is met de voorbereiding omdat zij de rozen zou leveren.

En ik heb weliswaar aangeboden om het geld te verzamelen en de rozen te brengen, maar dat wil niet zeggen dat ik in m'n uppie kan beslissen wat er met het geld gebeurt, de mensen zelf zullen het er ook mee eens moeten zijn, toch?

En ik weet niet hoe snel dat gaat dat rozen knippen, de afspraak was dat we ze zondagmiddag zouden gaan brengen. Ze zijn dan thuis dat is geregeld. En dan hebben we ook weer het probleem van het vervoer (waar ligt Berkel en Rodenrijs?).

Ik zie de reacties graag tegemoet!
Groetjes

Sprakeloos

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:36

Wow, wat een super gebaar Lonneke! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:39

Super van je Lon, voor degene die het niet weten, Berkel en Rodenrijs,
ligt in de buurt van Rotterdam.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:58

ik woon in barendrecht dus kan makkelijk een dag komen knippen, ik zit wat in tijd nood, moet ff knallen met mijn school maar een paar zaterdagjes wil ik graag komen, alleen zit ff met vervoer misschien kan ik wel met iemand mee rijden ofzo??? nou ja dat komt vast wel goed!

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 10:03

Ik heb all tijd, dus als het gaat lukken met vervoer (moet natuurlijk niet te kostbaar worden). Kom ik graag een dagje rozen knippen. Ik hoor het wel...

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 10:13

esther ik hoop eigenlijk dat je het wat meer tijd kan geven. zondag red ik absoluut niet. ik hoor natuurlijk graag van de bokkers wat zij ervan vinden en of we het geld dat jullie aan esther hebben overgemaakt ook ergens anders aan willen besteden. hoe zit het met de vazen bijv?? zijn die er genoeg?? ik wil vanmiddag namelijk best naar de eigenaar van intratuin gaan met ons verhaal en kijken of hij er wat mee kan.... misschien dat we een deel van het geld dan in de vazen kunnen stoppen. iemand suggesties?? trouwens esther, ik wil absoluut geen roet in het eten gooien of jullie actie verstoren hoor. ik wil alles in goed overleg met jullie doen want ik vind het banketstaaf als we langs elkaar heen gaan werken.. mensen alle reacties en tips in dit topic zijn welkom. en ik zoek minstens 5 mensen die willen komen helpen dus ik vraag hierbij iedereen die in de buurt woont en een dagje tijd heeft om zich bij me te melden. hoe meer mensen hoe meer rozen!!!

Esther

Berichten: 4142
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 10:36

Oeps foutje

Sprakeloos

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 10:43

Lonneke, misschien makkelijk om nu alvast een datum te prikken.
Als je nou zaterdag 7 juni neemt, dan kan ik iig. helpen, dan kunnen we kijken of iemand die zondag de bloemen naar Dorine kan brengen!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 10:47

Lonneke, ik doe mee! Geef me de datum door en ik sta klaar om te knippen! Misschien dat ik nog iemand meeneem om te helpen.

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 10:52

Kei mooi aanbod, ik kan helaas niet komen knippen, ik woon er 138 km vandaan dus dat word moeilijk, maar Dorine zal zeker onder de rozen bedolven worden

So close,
no matter how far.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, AhrefsBot, Belle_Siem, blondies, CharleyT, Cubone, DotBot, IASCrawler, juval, Lis_Ol, NogSteedsGek, Patriesje, pluklief, RoronaZorro, stella92, sunshine, Utixo, VogeltjeM en 77 bezoekers