Hoeveel is mijn zadel ongeveer waard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Hoeveel is mijn zadel ongeveer waard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 22:45

Je kunt op de foto's zien hoe oud hij is (letters Haha!), waar hij is gemaakt en hoe hij eruit ziet. Geen losse stiksels, leer goed onderhouden, dik leer...

Denk er alleen even dezelfde kleur beugels bij. Deze wil ik graag houden Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Meer info, just ask! Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 23:27

18 keer bekenen en niemand die hier enig idee van heeft?
Ongeveer mag ook hoor!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 23:30

Als je bedoeld voor de winnaar van dat zadel zou je zeggen heel veel(maarja aangezien je zegt dat het jou zadel is dus toch niet zo veel Cool )
Als je bedoeld voor de verkoop heel weinig.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:13

Ik denk dat Blaze een beetje gelijk heeft. Lips are sealed
Het is inderdaad een moeilijk verkoopbaar zadel, met die tekst erop. je moet er maar net iemand voor vinden en dan is het een beetje "wat de gek er voor geeft" Knipoog
Het zadel ziet er mooi uit en ik denk dat je zonder de tekst er ongeveer 1000 euro voor kunt vragen maar met deze print.... Verward

Moeilijk hoor!! Maare.....hoe kom jij eraan?? Clown

Wil je een ander zadel??

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:51

Waarde is moeilijk te schatten. Je moet er net iemand voor treffen die er helemaal weg van is.
Het zadel is erg bewerkelijk in onderhoud. En het moet nog goed passen ook.
Ik denk dat Euro 1000 wel reëel is.

ElCid

Berichten: 9221
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 10:01

Ik heb zelf ooit een trophy saddle meegenomen uit Amerika. Dat was een hele zware, deze ook zo te zien en een roper. Ik vond hem zelf prachtig, veel tooling, zat ook erg goed. Jammer genoeg pastte het niet op mijn nieuwe paard. Via particuliere verkoop raakte ik hem echt niet kwijt, uiteindelijk ingeruild op mijn nieuwe zadel. Heb er toen ca. 1000 gulden voor terug gehad. Overigens had ik er zelf 400 dollar voor betaald in Amerika, omdat ze hem daar ook niet kwijt konden raken. Er lag toen precies hetzelfde zadel, maar geen trophy, waar ze het dubbele voor vroegen. Dus sluit ik mij ook bij Blaze aan, niet zoveel, 1000 euro zeker niet. Aan de ander kant is het ook hier maar net wat de gek er voor geeft. Nadeel is dat je die gek eerst moet vinden en daar heb ik toen niet op gewacht. Ik vind het trouwens wel een mooi zadel, maar zie ze liever zonder print.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 10:06

Hahahaha, ik vind hem wel stoer *LOL*

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 10:13

Ik vind hem super!
Zou hem zo willen hebben .... als ik een zo'n zadel moest hebben dan hè. Ik zoek er een met round skirts. Alhoewel... op mijn ieuwe merrie zou het wel heel mooi staan..... Wat voor boom is het ? qua breedte dan dus.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 10:14

Neeee, ik wil hem hebben, leuk voor op mijn KWPN-er Tong uitsteken

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 10:17

haha, ruzie!

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 10:22

'Hebben' willen we hem allemaal wel Lachen
Ik schat dat het een semi boom met 7" gullith is.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 12:02

Leuk, een zadel met eikeltjes Haha! . Voor mij persoonlijk veels te druk, maar misschien zijn er liefhebbers van eikeltjes. Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 12:23

Ik vind hem echt super! Als ik straks een eigen paardje heb en ook geld voor een goed zadel, wil ik eigenlijk graag een Trophy zadel. Geen idee waarom, ik denk omdat ze toch wel uniek en apart zijn.. Ik denk niet dat er veel van dit soort zadels in omloop zijn, mocht dit zadel niet helemaaaaal uniek zijn. Dat er dan zo weinig voor betaald wordt, kan ik me bijna niet voorstellen, maar ik moet zeggen dat ik er totaal niet veel vanaf weet. Wanneer ik het geld had en er werd 2000 euro voor gevraagd, zou ik dat er misschien ook nog wel voor betalen.. Lips are sealed Inderdaad, wat de gek ervoor geeft... Haha! Ik voel me misschien wel een beetje aangesproken haha

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 12:29

Bedankt. Ik hoop er in ieder geval nog 1000 euro voor te krijgen. Als ik dit had geweten, met die letters, had ik hem nooit gekocht.
Hij ligt goed op Bud, maar hij zit mij niet helemaal lekker.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 12:30

ik vind hem ook wel fraai.

Tis een beetje jammer van de letters maar misschien kan een handig iemand hem omtoveren tot een mooi pleasure zadel door er wat extra zilveren (ja hoe heet dat ook al weer) plaatjes op te maken op de skirts.

Als je erop zit zie je die letters toch bijna niet.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 12:36

Als je erop zit zie je de letters niet nee. Haha! Vanmiddag gaan we hem passen op een paardje van stal. Past hij niet, dan zal ik eens gaan meten

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:48

Cowgirl schreef:
iemand hem omtoveren tot een mooi pleasure zadel door er wat extra zilveren (ja hoe heet dat ook al weer) plaatjes op te maken op de skirts.
.

Tooling Haha!

basß
Berichten: 83
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 15:42

Nee niet te veel zilver

kan je net zo goed een kerst boom op je paard leggen
een beetje is wel mooi maar niet te veel ( vindt ik )

basß
Berichten: 83
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 15:46

mooi zadel zo

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 15:48

Zilver gaat op dit zadel nooit mooi 'liggen' want er is met de tooling geen rekening gehouden met ruimte voor het zilver. Nu zal het er te veel bovenop liggen en niet mooi strak.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 16:58

Precies, zoals Sugarmiss zegt, zal het zilver er dan echt bovenop komen te liggen, niet mooi in het zadel verwerkt. De fender zouden eventueel vervangen kunnen worden (ik heb de tooling vaker gezien, dus de fender moeten er zijn zou je zeggen), maar het staat ook nog eens op de uhmm...nja, dat leer wat boven de fender zit Tong uitsteken

Het zadel pastte helaas niet op het Quartertje waar we het vandaag op hebben gepast, tot zowel mijn als haar spijt...ze vond het een prachtig zadel en ze vond het heerlijk zitten. Helaas pindakaas.

*schrik* Heeft SM een nieuwe avatar? Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 18:46

XoNo"]
Het zadel pastte helaas niet op het Quartertje waar we het vandaag op hebben gepast, tot zowel mijn als haar spijt...ze vond het een prachtig zadel en ze vond het heerlijk zitten. Helaas pindakaas.
[/quote]

Wat erg.... nu maak ik kans Schijnheilig Maar ja, zet hem dan maar op marktplaats, dan kan ik nog laag bieden, want ik ben niet zo rijk

[quote="XoNo schreef:
*schrik* Heeft SM een nieuwe avatar? Haha!


Ja! Dat merkte ik ook al op! Of is het een SM undercover? Sorry, maar tell me what it is.. Verward
Het heeft in ieder geval met de rustgevende werking van oranje te maken, zie ik in het onderschrift
(en we maken nu niet eens ruzie.. er is ook niet eens een felle discussie op gang!)

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 19:22

XoNo schreef:
*schrik* Heeft SM een nieuwe avatar? Haha!

Goed opgemerkt. Een persoon weet er alles van (en die moet haar mond houden Knipoog )
Morgen wordt het 'publiek' Party!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 19:59

Sm wordt vanaf morgen waarschijnlijk gesponsored door 'Orange' Haha!

flauw.....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 21:04

De verkoop van het zadel moet niet meteen hoor Knipoog Bud staat voorlopig nog ruim 3 maanden op rust, dus ik heb nog 3 maanden om een goed zadel voor ons beiden te vinden. Ik neem hem mee naar Friesland, misschien dat zij me kunnen helpen met de verkoop/inruil/whatever Haha!
Tenzij jij meteen zegt dat je hem wilt hebben voor 1000 gera Schijnheilig Tong uitsteken