Boktmeeting Groningen/ Drenthe

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 

Wanneer gaan we nou?

22 juni
1 (16%)
29 juni
Geen stemmen
6 juli
5 (83%)

Totaal aantal stemmen: 6


WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Boktmeeting Groningen/ Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-03 09:37

Omdat Maaike niet opschiet Tong uitsteken Bij deze een poll met wat data... (het zijn allemaal zondagen)


lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 11:49

Het is in gang gezet en ik ben benieuwd.
Ik heb er erg zin in.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48347
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 12:42

ik weet niet wat de bedoeling is te gaan doen met deze meeting... maar ik heb iig op 6 juli gestemd... dat is de meest waarschijnlijke datum dat ik in Uithuizermeeden kan zijn... Lachen

Sting

Berichten: 12855
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 15:17

Het maakt mij niet uit. Ik heb geen voorkeur ofzo. En tot hoe lang gaat deze Poll lopen??? Want ander is het alweer tijd:D

Sting

Berichten: 12855
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 16:59

Een vriendin van me wil ook wel meedoen, endie kan dan wel een pony huren bij de bongerd of op een andere pony. Of ze komt op een pony die bij Sting staat.

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 17:21

Ik stem nog maar niet, want het maakt me totaaal niet uit! Kiezen jullie maar Knipoog

Enne gefeliciteerd met je verjaardag, wkoekoek Knipoog

Romeo Lovers

Sting

Berichten: 12855
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 17:41

Deze poll stopt .... Want anders kan er verder niks meer worden afgesproken (waar we afspreken, wie er allemaal een pony willen huren, wie er allemaal meegaan ,of we daarna allemaal weer gewoon naarhuis gaan of nog wat gaan doen etc.)

Sting

Berichten: 12855
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 13:57

Wanneer? Stopt? Deze? Poll?

lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 23:15

Waarom stopt deze poll? We moeten toch een datum hebben dat wou je met de poll doen en als we een datum hebben kun je toch de rest afspreken.
Wie regelt de boel nou, bloemkooltje kwam met het idee wil zij het niet verder regelen dan blijft het in 1 hand want zo werkt het ook niet.

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 15:03

hey mensen, ook hier sorry dat ik zolang niet heb gereageerd.. Frusty ik heb bij het andere topic over deze meeting ook al wat neer gezet. er zijn dus drie (eventueel 4: 13 juli) data voor de meeting, allemaal op een zondag. de rit vertrekt vanuit manege de Bongerd. is het goed als 5 juni de laatste dag is dat er gestemd kan worden op een datum? dan is er het weekend bekend wanneer de rit gepland wordt. iedereen het hier mee eens?

*\o/* *\o/*

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 18:57

Ik kan op geeneen van die data Huilen Huilen dan zit ik of in Barcelona of in Salou Scheve mond Scheve mond

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

Sting

Berichten: 12855
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 19:50

Gaan we nu weer wat doen dan?

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 22:55

Jep, we gaan eigelijk nog steeds wat doen Haha! moeten alleen ff een datum prikken... dus stemmen maar *LOL*

*\o/* *\o/*


WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 23:06

Als Aniek dan even komt met een suggestie... Dan weten we ook wanneer die kan Haha!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 23:11

wkoekoek schreef:
Als Aniek dan even komt met een suggestie... Dan weten we ook wanneer die kan Haha!

idd, en anders wordt het denk ik 6 juli, die datum staat het hoogste bij de poll...

*\o/* *\o/*

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 23:16

Dat is geloof ik en hoop ik aan het einde van mijn tentamenweken *zucht* Tegen die tijd ben ik er wel geestelijk en lichamelijk op voorbereid Haha! De spierpijn wordt al minder

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 23:18

wkoekoek schreef:
Dat is geloof ik en hoop ik aan het einde van mijn tentamenweken *zucht* Tegen die tijd ben ik er wel geestelijk en lichamelijk op voorbereid Haha! De spierpijn wordt al minder

hihi, gewoon veel oefenen, dan heb je 6 juli geen spierpijn Haha!

*\o/* *\o/*

lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 16:57

Er was aardig wat animo maar volgens mij heeft nog niet iedereen zijn stem uitgebracht op de mensen na die het hier gezegd hebben.
Mijn vriendin wil misschien ook wel mee op een huurpaard maar zij zit nog niet op bokt dus dat horen jullie dan van mij of ze mee kan of niet als de datum bekent is.
We zitten nu zeker op ongeveer 9 mensen, dat zou een heel leuk groepje worden wat betreft de grote.
Ik wacht het af vol spanning.

Dees

Berichten: 18905
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 17:33

Ja, heb Froukje nu echt de smaak te pakken? }>

Ik zit nog te dubben of ik meega, het is mij nog niet gehaal duidelijk wat jullie bedoeling is...als in huurpaarden en/of eigen, hoe lang de rit, van waar uit vertrekken, hoe laat, welke dag....

Kan iemand het nog voor me samenvatten?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Alja

Berichten: 25575
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 18:09

geen bokt buitenrit zonder mij en me paardje wil dus graag mee en ga stemmen voor 13 juli!!!

ONDERSCHRIFTLOOS

lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:56

Er is nog een topic hierover en daar kwam de vraag of er mensen zin in hadden en we zijn nu bezig met een datum te bepalen.
Volgens mij is het de bedoeling dat we vanaf de manege bongerd vertrekken en daar kunnen ook paarden gehuurd worden.
Of het met of zonder begeleiding is weet ik niet.
En er zijn een aantal die de omgeving goed kennen dus ook de weg weten.
Welke datum daar gaat het nu over en de tijd zal later wel komen.
Vanaf 5 juli zou er de definitieve datum komen en ik neem aan dat er een tijd wordt neergezet en dat we daar niet over gaan stemmen.
Hoelang de rit duurt weet ik niet.
Als ik iets niet goed heb corrigeer me dan even.
Ja fraukje heeft de smaak weer te pakken.

Sting

Berichten: 12855
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:05

Ik denk niet dat het met begeleiding hoeft. Als het grootste gedeelte een ruiterbewijs heeft en de rest een beetje rustige paarden neemt kan het wel zonder begeleiding.
5 JUNI kwam er toch een definitieve datum (niet juli??)

annemieke21

Berichten: 1139
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 23:02

ja 5 juni, typfoutje.

Ik stem op 29 juni..13 juli kan ik ook!. 6 juli kan ik wel maar dan pas vanaf half 2!
EN IK WIL HEEL GRAAG MEE!!!

Een rit van 2 uur is wel leuk denk ik en ook wel de moeite waard voor mensen die van wat verder weg komen.
Of er wel of geen begeleiding mee gaat ligt aan de manege.
Het wordt dus een rit voor mensen met eigen paarden en huurpaarden.
(tenzij de manege dit niet wil ofzo) daar moet dus naar geinformeerd worden.

Als het warm weer is lijkt het mij verstandig een rit rond een uur of 10 a 11 uur te doen en anders een uurtje of 1??

IM BACK!!!!

lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 23:47

Ja 5 juni idd typfoutje dank je annemieke
Ik denk niet dat de bongerd paarden mee doet zonder begeleiding maar ik denk ook niet dat het uitmaakt of mensen een ruiterbewijs hebben maar dat het gaat om dat het geleid wordt door 1 of 2 personen anders krijg je onderlinge discusies over bv. route of snelheid, elkaar inhalen of niet en wie er mee gaan want ik heb geen zin in trekken en schuren.
Maar dan zou het onderling even goed afgesproken moeten worden.

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 08:48

lissyjd schreef:
Ja 5 juni idd typfoutje dank je annemieke
Ik denk niet dat de bongerd paarden mee doet zonder begeleiding maar ik denk ook niet dat het uitmaakt of mensen een ruiterbewijs hebben maar dat het gaat om dat het geleid wordt door 1 of 2 personen anders krijg je onderlinge discusies over bv. route of snelheid, elkaar inhalen of niet en wie er mee gaan want ik heb geen zin in trekken en schuren.
Maar dan zou het onderling even goed afgesproken moeten worden.

hallo mensen, de leidings hier Haha!
de meeting wordt zowiezo op een ozndag gehouden ivm met werkdagen. we gaan naar de BOngerd zodat de mensen zonder paard eentje kunnen huren. natuurlijk zijn mensen met eigen pony/paard welkom !! tijd en dag staan nog open. 5 juni is de sluitingsdatum voor het stemmen zodat iedreeen het optijd weet en zich kan voorbereiden.
bij de Bongers kun je in princioe paarden meekrijgen zonder begeleiding. je moet wel zo goed kunnen paardrijden dat het ook verantwoord is dat je zonder begeleidng mee kan. de route: ik denk dat het Appelbergen wordt. daar kun je ontzettend mooi en lang rijden Haha!
zo genoeg info?

*\o/* *\o/*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers