Horseland - Bilthoven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Horseland - Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 16:41

Korte maar krachtige vraag:

Wie kent de zadelmaker van deze zaak en hoe zijn jullie ervaringen?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 18:40

Ik ben bij bij Horseland langs gegaan toen ik op zoek was naar een goede zadelmaker en een nieuw zadel. Heb daar een tijdje met de zadelmaker staan praten, maar uiteindelijk geen zadel gekocht.
Hij kwam over als iemand die goed weet waar hij het over heeft, maar ik vond hem niet zo symphatiek.
Ik vond dat hij wel heel erg op bepaalde zadels aanstuurde en hij gaf mij het idee dat als ik bij hem een zadel uit zou willen zoeken, ik daar zelf eigenlijk geen inbreng in had.
Verschillende mensen van de stal waar ik eerst stond hebben door hem een zadel aan laten meten en waren er allemaal tevreden over hoor. Dus ik wil ook niets negatiefs zeggen over zijn vakkennis, ik was alleen niet zo enthausiast over de manier waarop hij het bracht.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 20:34

waarom ga je niet naar meneer Koch in Utrecht? Hij is een ECHTE vakman! (030-2880971)

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Sim
Berichten: 31481
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:07

Ik ben ook niet zo dol op Horseland. De meeste ukkels daar in de winkel zijn niet echt klantvriendelijk en er loopt daar een doos rond die echt geen verstand van paardenartikelen heeft. Mijn vriendin heeft er wel een zadel vandaan maar dat bleek achteraf toch niet goed te passen op haar paard. Maar ja, da's maar 1 voorbeeld.


Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:22

Ik heb er jaren geleden in de zomer eens gewerkt, toen was het goed weet niet hoe het nu is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 00:33

Er wordt wel vaker verteld dat "de meneer van Horseland" moeilijk doet. Ik ken deze meneer al jaren en ik heb nooit problemen met hem gehad. Het is wel een beetje een apart figuur, maar ik de omgang is hij best te doen. Als ik hem vraag om met een zus-en-zo zadel te komen en dat-en-dat zadel vooral thuis te laten, dan doet hij dat ook.
In de winkel zelf kom ik niet echt vaak, het is niet meer wat het geweest is namelijk en daarom ga ik er dus niet meer zo'n eind voor rijden.

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 02:29

Was hij niet eerst particulier? Voor Horseland zeg maar...

Europe is our playground

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:19

Ik heb zelf ook een dergelijke ervaring met Horseland. Ik kwam daar voor een Ainsley zadel en de betreffende meneer zei dat "al die amazones die niet konden rijden een Ainsley wilden" en dat degene die wel goede konden rijden wel voor een Kentaur zouden kiezen. Ben gelijk weg gegaan.

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:30

Ik ga absoluut niet meer naar Horseland, hij heeft bij ons ook aan een aantal klanten pony's zadels verkocht terwijl het paarden zijn niet echt slim! Paarden lopen nu niet meer. Beetje slordig!!!(vind ik persoonlijk) ZOals rhijnauwen hierboven al beschreven heeft is koch echt een man met verstand van zadels ! Succes!

..........................................................


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, JornaR, Kirja, Luzerna en 110 bezoekers