Wie had er nog meer last van littekens?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Wie had er nog meer last van littekens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 10:52

Er heeft hier voor een tijdje terug een topic gestaan waarin een paar mensen lieten weten last van littekens te hebben.
Ik zelf heb ook 2 littekens waar ik regelmatig last van heb,
het zijn dikke paarse kabels die jeuken en steken als het weer omslaat.
Verder voelt het ook naar als je er aan zit, ook met strakke broeken is het dus niet zo prettig.

Nou heb ik vorig jaar een merrie gekocht met een litteken op haar been, lijkt een oude draadwond... Ik heb toen op MD een topic geplaatst of er iemand een middeltje wist waarmee een litteken nog wat zou kunnen slinken. Ik kreeg toen van Prakkie de tip om acupunctuurcreme van De Groene Os te gebruiken.
Dit sloeg echt goed aan en het litteken werd echt heel duidelijk minder, de vorige eigenaar stond ervan versteld...
Hier kan je daar over terug lezen:
[MD] Update behandeling oud littekenweefsel SUCCES!

Gistermiddag kwam ik dat potje weer tegen in de kast en dat bracht me op het idee om het ook bij mijzelf te gebruiken.
Nu heb ik het gisteravond voor het eerst opgesmeerd en verdomd...
Het litteken ziet er nu een heel stuk rustiger uit en ik kan er op drukken zonder dat het zeer doet.
It's Amaaaazing! Party!!

Misschien zijn er nog meer mensen bij gebaat? Je mag het trouwens maar 2 keer in de week gebruiken en ikzelf gebruik het snachts omdat ik niet zeker weet wat het effect is als je ermee in de zon loopt Tong uitsteken
Ik ga het nu iig ook gebruiken voor de littekens op mijn voorhoofd.

Het spulletjes heb ik toendertijd op www.puurnatuur.nl besteld,
maar ik las laatst op de site van www.paardendrogist.nl dat hier ook sinds kort producten van De Groene Os worden verkocht.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:41

Händell heeft, al 10 jaar, een lelijk litteken op z´n rechter bil waar hij soms last van heeft.
Ik heb dus net ook maar zo´n potje creme besteld, ben benieuwd.........

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 12:12

Dat paarse dikke is al weg van mijn litteken, biodermal litteken creme gebruikt.

Alleen of de rest ook weg zal gaan? Zou het ook tegen normaal litteken weefsel helpen? Ik blijf namelijk een hele rits houden op mijn elleboog, meeste mensen denken dat ik door een hond ben gegrepen Knipoog

Iig bedankt voor de tip Lachen

Ohw en ik ken nog een paardje met een rits op zijn kont, zal de eigenaresse even deze tip doorgeven.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 12:41

Hele goede tip Ik heb een heel erg lelijk litteken op mijn knie, geen last van, maar het staat zo lelijk en in de zomer verbrandt het gelijk...Ik ga ook maar even een potje bestellen

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 12:55

Ik heb dus ook meteen biodermal littekencreme gebruikt op mijn hoofd, het is alleen nog wat rozer dan mijn huidskleur, dus het valt mee.

Maar ik hou de tip zeker in!

28-09-2007
Nothing compares too you...


Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 18:58

Zou 't ook helpen voor littekens die niet zo heel erg zijn. Heb er namelijk totaal geen last van, maar het is op mijn buik en niet zo mooi dus.

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 20:45

Llewella schreef:
Dat paarse dikke is al weg van mijn litteken, biodermal litteken creme gebruikt.

Alleen of de rest ook weg zal gaan? Zou het ook tegen normaal litteken weefsel helpen? Ik blijf namelijk een hele rits houden op mijn elleboog, meeste mensen denken dat ik door een hond ben gegrepen Knipoog

Iig bedankt voor de tip Lachen

Ohw en ik ken nog een paardje met een rits op zijn kont, zal de eigenaresse even deze tip doorgeven.


biodermal heb ik ook gebruikt, mijn liteken is er niks beter van geworden.

Ik zal het ook eens proberen

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:20

Ja ik heb ook een litteken die wel vaak jeukt enzo maar dat zit in mijn haar (is van een operatie). Gewoon op de hoofdhuid dus, net voormijn oor langs, wat kun je daar dan ook doen?

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:56

Sakkia denk het wel, een paard heeft waarschijnlijk ook een beetje haar op de plek van het litteken zitten. Ik weet het niet zeker hoor, maar dit lijkt me gwoon het logischt.

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 13:19

ik heb ook littekens... brandwonden.
ik heb er geen last van (pijn ofzo) maar ik had ze liever niet gehad..heb er geestelijk namelijk wel behoorlijk last van.

ik denk dat ik ook maar een potje ga bestellen..misschien wordt het wat minder. ga misschien binnenkort ook nog eens naar het ziekenhuis voor een operatie. Kijken voor litteken-correctie.

Belker

Berichten: 15258
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:40

Zal het ook bij deuken in de spier helpen?
Is namelijk een erg lelijke grote plek aan de bovenkant van mijn been, net alsof ze alles daar hebben weggezogen.

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 08:57

ik heb een litteken op me voorhoofd.. jah jah iedereen staat me altijd aan te gapen. heb ik nu al iets van 12 jaar.. de dokter zei dat ik er niets op moest smeren omdat het toch niets meer helpt..

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 12:09

Ik ben twee keer geopereerd aan mijn linkerknie na een val met/en van mijn pony, toen ik 14 jaar was. Het is altijd een lelijk litteken gebleven. Gelukkig is het wel een soepel litteken en heb ik er weinig hinder van, alleen met weersveranderingen wil ik hem nog wel eens voelen en dan is het knap irritant. Lips are sealed Maar niet zo irri dat ik al wil gaan smeren met één of ander paardengoedje Haha! Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 13:11

Belker schreef:
Zal het ook bij deuken in de spier helpen?
Is namelijk een erg lelijke grote plek aan de bovenkant van mijn been, net alsof ze alles daar hebben weggezogen.


Het lijkt me een beeetje sterk dat een smeerseltje een deuk in je spier even op gaat vullen Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Kanzi en 11 bezoekers