Alles draait hier rond, heb jij dit ook wel eens?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Alles draait hier rond, heb jij dit ook wel eens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 04:52

Tja, op stap gaan, dat doe ik nauwelijks....
Nachtelijke boktpartijen.. komen hier vaak voor, aangezien ik echt een nachtbraker ben.

Maar goed, afgelopen nacht was er in Drachten dus het wel bekende jaarlijkse evenement, de N8 van Drachten. Iets wat betekend dat je een toegangskaart koopt, waarmee je vrijwel iedere kroeg en/of discotheek binnenkunt, alwaar in alle deelnemende kroegen en discotheken verschillende bands optreden.

Ik zou niet heen, had geen geld, maar zette mijn auto in het uitgaanscentrum neer, zou even een blokje lopen en kreeg zonder pardon van iemand een toegangskaart in mijn handen gedrukt. Zomaar.. voor niets...

Hmmm.. voor mij toch de gelegenheid om even een kijkje te gaan nemen in verschillende kroegen en discotheken.

Iets wat erg gezellig was.. veel 'oude' bekenden tegen gekomen etc. etc.
Heb ondertussen mijn tas vol met bierviltjes met daarop telefoonnummers van jongens staan, die ik wel zou sms'en zodat ze ook mijn nummer zouden hebben. Haha! (die tas wordt zo dus even op de kop gehangen boven mijn luxe prullenbak Tong uitsteken ) En.. heb ik toch ook wel een slokje meer op als de bedoeling was en als ikzelf verwacht had.

Nu zit ik hier achter de computer in de hoop dat dat vreemde (inmiddels toch weer bekende Haha! ) draaierige gevoel in mijn lichaam ophoud.
Stiekem durf ik nu niet mijn bed in te gaan en te gaan liggen. Dit vanwege de angst dat alles me dan helemaal gaat draaien en ik misselijk wordt en dus helemaal niet meer kan slapen.

Klinkt dit bekend? Misschien iemand nog tips voor de toekomst? Haha! (mocht dit me ooit weer overkomen).

Heb wel eens gehoord dat het zou helpen als je één van je benen uit het bed hebt hangen en op de grond hebt staan. Zou dit helpen? Koffie heb ik niet.. dus dat helpt in ieder geval niet. Iets eten (waar ik wel zin in heb en mijn maag ook absoluut niet verkeerd zou vinden.. ) helpt op dit moment ook niet.. aangezien ik helemaal niets, nada, nop in huis heb Haha!

Schiet weer lekker op dus. Tong uitsteken Maar goed, al met al was het een geslaagde avond/nacht.... al ben ik dus helemaal in mijn uppie op stap gegaan.


spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 05:08

Als het maar gezellig was daar gaat het om.

Ik heb dat draaierige 1 keer gehad een paar minuten later moest ik Misselijk . Ik heb daarna nooit meer zo veel gedronken Haha! .

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 06:09

Achjoh als je de juiste plaatsen weet te vinden kan het in je uppie ook nog errug gezellig zijn.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 06:16

spokey schreef:
Als het maar gezellig was daar gaat het om.

Ik heb dat draaierige 1 keer gehad een paar minuten later moest ik Misselijk . Ik heb daarna nooit meer zo veel gedronken Haha! .


Eeeeeeeeeh..... gezellig was het zeker... maar eeeeeeeeh.. zoveel heb ik nou ook weer niet gedronken hoor Haha!

Maar voor nu.. geloof ik me een stuk beter te voelen en ga mijn bed eens opzoeken.. in de hoop dat ik me beter blijf voelen Haha!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 06:36

veel sterkte, ik kom ent mijn bed UIT Haha!
hahahaha
maar nee, dat draaierige gevoel ken ik (nog) niet, ik mag namelijk nog gen alcoholische dranken van mijn ouders... Haha!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 09:33

Hihihi geweldig! Klinkt super meid, volgens mij heb jij wel plezier gehad, en zo moet het ook!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 15:15

Plezier heb ik zeker weten gehad
Ben nu net een uurtje wakker, heb geen kater of iets dergelijks... maar voel me nu wel ontzettend moe, alsof ik nog wel de gehele dag kan slapen. Haha!

Maar goed, dat gaan we dus niet doen Deze dame gaat zo eerst even lekker douchen, met de hond wandelen en wat te eten halen Vork

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 15:39

Wat een leven!
Ik ben wel vaak dronken geweest, erger dan ik had willen zijn. Ik ben altijd gewoon frontaal op m'n bed geklapt en vrijwel gelijk naar dromenland vertrokken, s ochtends weer 'vroeg' op en niks geen centje pijn. En dan had ik toch wel 1,5 liter wijn oid achter m'n kiezen in zeer korte tijd...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 15:42

Laui! schreef:
s ochtends weer 'vroeg' op


Tja... 's ochtends 'vroeg' op... ging er bij mij niet meer in.
Dit aangezien ik pas 's ochtends vroeg (rond acht uur, afgelopen ochtend) op bed lag Haha!

Maar goed, eens in de zoveel tijd mag er een uitzondering gemaakt worden vind ik zelf. Schijnheilig

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 01:33

Leuk verhaal Haha!

Gaat het nu weer een beetje, alles weer "bijgedraaid"?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 01:37

Ja hoor, ik voel me weer helemaal toppie!
Heb nergens last van gehad, al had ik toen ik wakker werd wel het gevoel van..... hmmm... ik kan de hele dag wel blijven liggen, dit ligt zo lekker Tong uitsteken

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:19

spokey schreef:
Als Ik heb daarna nooit meer zo veel gedronken Haha! .


nou dat was dan zeker ver na mijn tijd Verward ik zag constant flessen
Canei bij jullie naar binnen gaan Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 17:09

Barb"]
[quote="spokey schreef:
Als Ik heb daarna nooit meer zo veel gedronken Haha! .


nou dat was dan zeker ver na mijn tijd Verward ik zag constant flessen
Canei bij jullie naar binnen gaan Haha!
[/quote]

Zaterdag gaat het weer gebeuren. Extreme duivel

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:24

wat goed tegen de kater helpt is tussen het zuipen door veel water drinken , en tegen die draaierigheid helpt bij mij altijd een flink stuk lopen voor ik naar bed ga, lekker raampje open en met een nat washandje je polsen,enkels en voorhoofd ff nat maken , helpt bij mij dus wel echt!! en van te voren een paar droge (witte) boterhammen eten ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, _Hinneke, _San87_, AhrefsBot, Axxy, Barchetta, Berdien, Besje, carola, Chinas, daiswees, Eliine, Firegirl, Happy_Hippie, hooi, idion, IndianSu, Jasia, Jessicauvita, Kairos, Leukertje, Luna_Rose, MareVeer, Mariett, Marocje, nick_en_ik, Niobe, nuevo_mien, paard1970, rien10, ryukapple, SemrushBot, sterregoud, vilheide, wisja, xChoco, XxxAnouk98 en 74 bezoekers