Vannochtend weer een superwedstrijd gehad!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Vannochtend weer een superwedstrijd gehad!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 15:44

Ik had vannochtend weer wedstrijd. Mijn laatste keer B. Ik had namelijk al 13 winstpunten maar wou nog een keertje in de B. Ik moest al om half 10 dus ging om half 9 weg. Omdat we de trailer 3 keer moesten verzetten was ik al 10 minuten te laat Boos! bleek er ook nog 1 uit te vallen dus ik had nog maar 10 minuten om in te rijden Scheve mond
Dus tja snel ff stap, draf en galop en maar proberen het beste er van te maken, mijn punten heb ik niet echt nodig meer dus dat zou geen ramp wezen Schijnheilig Haha!
Eerste proefje ging niet zo super voor mijn gevoel, al zei mijn voorleester dat het er erg netjes uitzag. Hij liep niet echt lekker op zijn eigen beentjes vond ik en hij liep linksom naar buiten te hangen zeg maar Verward
Ik mocht gelijk mijn tweede proef erachter aan doen, en die ging wel wat beter gelukkig Lachen
Tijdens de proef liepen de zweetdruppeltjes gewoon over me hoofd zo warm had ik het *LOL* (dat heb ik nooit zo snel namelijk)
Ff uitgestap en weer op de trailer gezet, en gewacht op de prijsuitreiking. We zaten maar met zijn 3-en in de B dus veel concurentie was er niet.
Ik was 2 keer 1ste met 170 (eerste proef) en 178 (tweede proef) Party!! Onwijs hoog dus! Lachen nu had ik er weer 4 winstpunten bij 2 lintjes en nog 2 waardebonnen van ieder 5 euro Party!! Nu heb ik 17 winstpunten en mag ik niet eens meer B starten van iedereen Tong uitsteken Schijnheilig (was ik ook niet van plan maar goed) Woensdag voor het eerst L1 en ik ben benieuwd hoe het gaat, we zullen zien Lachen

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 15:52

Beter dat je twee keer eerste bent geworden!!!! en wat een hoge punten zeg!
Veel suc-6 in het L1!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 15:54

Wow!!!!!! Haha! Super man!!! Veel succes in de L1, maar dat gaat je echt wel lukken!! Echt goed Party!!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 16:12

Dat is een mooie afsluiter van het B zeg!!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 16:31

Wow !! zussie Tong uitsteken
Super zeg Party!! Echt goed nou in de L1 ook zo he Knipoog Haha!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 16:55

Gefeliciteerd!! Op naar het L1!

Jamy schreef:
ik had nog maar 10 minuten om in te rijden


Eerlijk gezegd vind ik dit een beetje slordig, je moet er rekening mee houden dat het een half uur kan inlopen. Dus een uur voordat je moet starten gaan, is een beetje laat. Sorry als ik iets zeg waar je het niet mee eens bent, bedoel het niet verkeerd en weet ook niet waarom je zolaat gaat.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 17:21

Ik ging altijd een uur en kwartier van te voren weg, met parkeren is het maar 10 minuutjes rijden op z'n langst. En omdat ik ALTIJD tijd over heb dacht ik dat we wel ff later weg konden Schijnheilig . Jamy wordt namelijk slomer als ik te lang rijd oid en om eerst een kwartier in de kantine ofzo rond te hangen ... Maar voortaan gaan we ook maar weer een kwartiertje eerder maar het was een keer te proberen toch...

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 17:30

Gefeliciteerd met je prijzen en winstpunten, goed hoor !
Met zulke punten kun je met een gerust hart de overstap naar de L1 maken.

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 19:25

Zo wat een hoge punten!! echt knap, zeker omdat je maar 10 minuutjes hebt ingereden en omdat het zo super warm was!! Veel succes in de L1.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 20:37

Nou idd met zulke punten mag je geen B meer starten Haha!
Gefeliciteerd! En dat je zo verder gaat in de L!