vandaag weer goed voor 2 wintspunten!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

vandaag weer goed voor 2 wintspunten!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 13:35

Wat was het ongelovelijk warm vandaag, dat zal de reden zijn geweest dat Jaike vanochtend pas in een half uur op de trailer stond
Madame wilde eigenlijk liever op het weiland staan Vork

Ik had al een telefoontje van cloris gehad dat ze al bij WMR stond, na een kwartiertje arriveerde ik eindelijk. We hebben lekker geklept en op ons gemak opgezadelt enzo. Toen op het paard gestapt en na 10 minuten werd er verteld dat ik na degene in de ring was. Jaike was heel loperig en moest alles perse zien Boos! dacht: dat kan nog leuk worden.
In de ring vond ze al die hekjes maar een beetje raar en zelfs Cloris was een keertje een beetje eng Haha!
Op zich ging het wel lekker behalve dat ik haar echt bij me moest houden, ik probeerde de proef zo rustig mogelijk te doen. En verbaasde me er over dat Jaike ook rustig kan galloperen Haha!

2e proefje moest op zand, de bak was erg mul maar Jaike is wel wat gewend van hier thuis. Maar wat bleek nou mijn basisinenting klopt niet, ik kijk nooit in het paspoort en ging er vanuit dat het wel klopte.
De jury zag dat ik verschoot en zei toen toch maar: ga maar lekker starten zodat ik even van jullie kan genieten. Ik had het ondertussen al gehad en dacht ik kan beter niet starten, maar toch heb ik mijn best maar even gedaan. De prijsuitreiking duurde een hele tijd omdat er 13 combi's gingen starten in de B maar in die tussentijd heb ik gezellig gekletst met Cloris en met Jet die ik pas ontdekte nadat ik had gereden Haha!
Later bleek dat ik in de 1e proef 156 punten had gereden, net aan een winstpuntje, toen de 2e proef werd uitgereikt moesten weer dezelfde mensen naar voren komen voor de 3e en de 2e plaats maar voor de 1e plaats werd mijn naam omgeroepen ik was super verbaasd ik had
163 punten. Op 1 protocol stond: blijf zo vriendelijk met been naar hand rijden, kijk van dat soort dingen word een mens vrolijk *LOL* . Ben erg trots op mijn truttebolletje Party!!

Cloris hartstikke bedankt voor je hulp en voor het voorlezen, ik vond het erg gezellig!! Jet bedankt voor je geestelijke steun tijdens mijn proefjes (aangezien ik je nog niet gezien had op het terrein Haha! )

Nu op naar de volgende wedstrijd in Heerhugowaard op 11 juni

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:15

Wat een ontzettend leuk commentaar op je protocol!!!
En eindelijk die oranje rozet!! Haha!
Gefeliciteerd, meis!! Ik ben echt trots op je!

"Zorgen moet je doen...niet maken" Loesje

prompter

Berichten: 10914
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:29

Hee, wat goed, gefeliciteerd!

Extremely rare and Beyond Compare


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:36

Gefeliciteerd Barb, goed gedaan en je hebt veel geluk gehad dat je mocht starten.

Nu alsnog een correcte basisenting uit laten voeren! Denk er ook aan dat je binnen 7 dagen na de laatste enting niet mag starten, dus houd daar even rekening mee bij je wedstrijdschema.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 14:52

ja Fitzroy ik heb zeker geluk gehad, ik bel morgen meteen de VA op die moet ook komen voor de enting van Ilet dus ik hoop dat hij maandag tijd voor mij heeft. En dan start ik 11 juni weer.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:56

11 juni is je basisenting dan nog steeds niet correct of is Jaike minder dan 92 dagen (=3 maanden) geleden geent?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 15:57

Gefeliciteerd!! En zo'n opmerking is erg leuk! Heb ik ook wel eens gehad, 'jullie kunnen een super combinatie zijn, alleen vandaag mislukt'. Had die jury al 2 keer eerder gehad, waarvan allebei gewonnen, toen mislukte het dus.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 18:29

Whaa goed man!! Dus nu heb je er 9 he? Je heb je goed aan de afspraak gehouden!! Knipoog

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 19:20

super joh! 163,1 toch?! haha haddden ze een beetje raar gedaan! mare stond dat opd e coupons?! niet de mijne hoor! naja vond hem ook lekker gaan! zag je helemaal verstijven toen de jury dat zei over je entingen! naja toch mooi 1e plek gehaald! en die jury!!!!!! dat is de tante van het meisje wat mijn pony heeft! vet pittig!
nou ik had wel lekker gereden vanochtend, naja 3 maand niet gestart! dus was wel redelijk tevreden, iedereen zei dat het er veel beter uitzag dan de keren ervoor! krijg je toch een beetje hoop!

maarja zei voor mezelf maar dat ik voor de 143 ging!
zat er niet ver naast! 2x dezelfde jury en ik had 145 en 149!pfffffffff ga wel weer springen haha
maar ik was geneens laatste en ook niet ena laatste haha

en ik ben nu aan 1 schouder VERBRAND.....omdat ik moest schrijven en de deuren stonden op!
auuuuuuuuuuuuuu

doeidoei
en nogmaals..super gereden hoor!!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 19:36

Gefeliciteerd!
En het is natuurlijk super om zo'n compliment te krijgen! *LOL*

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 20:36

wow super!!
Ik had vandaag 2x 160 Lachen

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 20:38

reddytobias schreef:
super joh! 163,1 toch?! haha haddden ze een beetje raar gedaan! mare stond dat opd e coupons?! niet de mijne hoor! naja vond hem ook lekker gaan! zag je helemaal verstijven toen de jury dat zei over je entingen! naja toch mooi 1e plek gehaald! en die jury!!!!!! dat is de tante van het meisje wat mijn pony heeft! vet pittig!
nou ik had wel lekker gereden vanochtend, naja 3 maand niet gestart! dus was wel redelijk tevreden, iedereen zei dat het er veel beter uitzag dan de keren ervoor! krijg je toch een beetje hoop!

maarja zei voor mezelf maar dat ik voor de 143 ging!
zat er niet ver naast! 2x dezelfde jury en ik had 145 en 149!pfffffffff ga wel weer springen haha
maar ik was geneens laatste en ook niet ena laatste haha

en ik ben nu aan 1 schouder VERBRAND.....omdat ik moest schrijven en de deuren stonden op!
auuuuuuuuuuuuuu

doeidoei
en nogmaals..super gereden hoor!!!!


ja Tabiet ik schrok me een hoedje ik dacht dat ik wel naar huis mocht gaan, was reuzeblij dat ze me door liet gaan maar ondertussen schoot ik in de stress. Want ik dacht nog misschien zegt ze aan het einde wel van: de proef telt niet mee ofzoiets

Hey goed dat je een goed gevoel over je proefjes had hoor, dat is ook belangrijk. Mooi dat Tobias zijn kreupelheid over is

oh ja, ik dacht dat jij in de 1e auto zat bij proef 11 dus ik ging even overdreven glimlachen Haha! kom ik er later achter dat jij in de auto bij proef 12 zat Dat jurylid in de eerste auto, had zij iets met stal v.d. Oostwal te maken?? Ze was nieuwsgierig naar de afstamming van mijn paard *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 20:40

geen idee, hoe heet de jury!? de 2e jury(mijnes om ff te zeggen) vroeg ook al wat de vader was van jouw paardje, ze vond het een mooitje!(wees er maar trots op!)lekker door het lijflopend paardje, niet zo stug en lomp haha
nou dat zjn al heel wat complimenten bij elkaar! vandaar natuurlijk ook 1eeeeeeeeee

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 20:43

hahaha ik ben ook echt supertrots op haar hoor *LOL* de 1e jury was mevr. van Exter.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:21

Jaaa geweldig joh, gewoon fff 2 punten pakken op zo'n zonnige dag Haha! moet ik zondag nog maar voor elkaar krijgen..
Ik vond het reuze gezellig en zeker voor herhaling vatbaar

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:49

Dat van die basis enting even goed nakijken hoor.
Paulanda heeft bij de selektie in hhw niet mogen starten.. Ze miste het boekje waar de basisenting in stond..en al die jaren die ze wel had maakte helemaal niets uit. We konden naar huis. Dus je hebt zeker wel mazzel gehad.
Gefeliciteerd trouwens met je winstpunten Toppie !!

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:57

Ja ik heb je nog gezien( Tong uitsteken ) Maar echt goed hè! enne reddytobias ik heb jou ook nog gezien Knipoog Maare Marieke Peetoom die zit nu in de Z he! ze was 2x 1e geworden Haha!

Jet

Berichten: 11941
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 22:23

Ik heb heel veel van jullie dus niet gezien, maar Barb d'r tweede proef dus wel. Lekker voorwaartse proef, dus goed beoordeeld door de jury! Verschillende daarna die ik nog zag. waren niet mijn proef, dus van harte nogmaals! Die jury's kende ik beide niet, maar ze hebben zo te zien wel goed gepunt. Ik heb dus ook nog even met Cloris gemeet, was wel grappig, nu weet ik dus nog haar echte naam niet, Barb zei ook steeds Cloris.... De rest heb ik dus niet gezien, maar dat komt vast nog wel, zondag ben ik vast wel even in Den Helder, nieuwe meeting??

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:42

Jet schreef:
Ik heb heel veel van jullie dus niet gezien, maar Barb d'r tweede proef dus wel. Lekker voorwaartse proef, dus goed beoordeeld door de jury! Verschillende daarna die ik nog zag. waren niet mijn proef, dus van harte nogmaals! Die jury's kende ik beide niet, maar ze hebben zo te zien wel goed gepunt. Ik heb dus ook nog even met Cloris gemeet, was wel grappig, nu weet ik dus nog haar echte naam niet, Barb zei ook steeds Cloris.... De rest heb ik dus niet gezien, maar dat komt vast nog wel, zondag ben ik vast wel even in Den Helder, nieuwe meeting??


dan heb je mij ook vast gezien! ik schreef Barb 2e proef!
enne je hebt toch wel lekkere pnt bij die Exter gehaald, want er kwamen me toch een potje klachten binnen van haar in de klasse L2!!! niet te kort! heel veel in de 140 pnt, mijn vriendin reed een lekkere proef voor haar gevoel(voor het eerst tussen de paraden, was de vorige x nog een pony, nu paard) maar ze kreeg gewoon 132.....
was ze wel een beetje verdrietig om! demotiverend....

maarja zo is het nu eenmaal, zou zeggen....als het je niet bevalt ga springen Haha! Tong uitsteken Haha! Tong uitsteken Haha! Tong uitsteken hihi

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 11:34

Balen voor Wenda zeg...Ik zag haar al tussen de paarden staan op de startlijst voor Den helder. En dan ook nog tegenvallende punten...

Ik reed gistermorgen al voor half acht lang het terrein op weg naar Ambt-Delden Knipoog
Heb superfijn gereden(zie verslag van chantal_cs)

Gefeliciteerd Barb Hartstikke goed hoor
Nu alleen nog even die basisenting in orde maken Knipoog Ik moet 11 juni trouwens ook in Heerhugowaard starten alleen dan springen Tong uitsteken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers