aantrekkingskracht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

aantrekkingskracht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 10:15

Ik heb de laatste weken echt dat er allerlei jongens op me af komen waar ik gewoon bevriend mee wil zijn, maar zij willen meteen een relatie enzo... Ze zeggen mij speciaal te vinden, en ik vind eht maar vaag... Ik ga gewoon etm een jongen om, hoef niks meer, wil alleen vrienden zijn, en hij wil meteen een relatie met me.

Dit heb ik de laatste weken dus heel erg?
Wie hebben dit nog meer, en hoe gaan zij er mee om?
(mijn probleem heirmee is dus dat ik nu helemaal gene behoefte heb aan een vriendje, en gewoon nog even lekker happy single wil wezen... Haha!)

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:11

En dat laatste is nou precies waarom mannen je aantrekkelijk vinden Haha! Tenminste, dat merk ik bij mezelf ook. Net als je denk: "zo gaat het lekker, ik ben ik en het is prima zo. Aan mijn lijf geen polonaise Knipoog" dan komen ze op je af. Omdat je op dat moment een hele leuke uitstraling hebt, zelfverzekerd bent en dat soort dingen. Tenminste, dat denk ik.

Ik geloof dat ik altijd gewoon zei dat ik geen interesse had, totdat ik tegen eentje opliep waar ik dat toch niet voor kon zeggen Knipoog En dan is het dus exit "happy single", enter "happy with boyfriend" Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:13

Het is warm weer Haha!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 11:45

hmm... mijn lichaamstaal zegt genoeg hij zegt: ik ben happy single, laat me met rust Haha!
De jongen die dat kan lezen, en dus alleen bevriend emt me wil zijn, (alleen bevriend) is voor mij heilig *LOL*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 12:00

orri schreef:
Het is warm weer Haha!


Haha! *LOL* Schijnheilig
Haha ach gewoon niets van aantrekken en lekker verder gaan met leven Tong uitsteken

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:41

Pas nu ik tegen de 30 loop, schijnen mannen mij op te merken.
Helaas voor hen ben ik al bijna 5 jaar getrouwd....

Hoe meer ik "nee" uitstraal, hoe meer aandacht ik krijg.
Over een plaat voor je kop gesproken....

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 15:10

Jongens houden van Playing Hard To Get...
En als jij Happy Singel speelt... speel je in hun ogen Hard To Get..

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 15:58

Wat Wmijn zegt heeft wel een kern van waarheid.

Als je een relatie hebt, straal je niet dat 'wanhopige op zoek' uit.
Dat vinden mannen EN vrouwen heel aantrekkelijk. Haha!

Je bent zelfverzekerd, want je hoeft niet perse lief te lachen, aardig te zijn e.d.

Verder heb ik het ook al een paar keer meegemaakt dat een gewone vriend verliefd op me werd.
En dat is echt niet leuk, de vriendschap heeft zo toch een deuk opgelopen. Erg jammer, maar het is ook moeilijk om dan nog normaal te doen, want je gaat bij alles denken: 'O jee, misschien kan ik dit of dat maar beter niet doen, want dan wek ik misschien wel verwachtingen.'

Zo word de vriendschap een beetje geforceerd.
Maar goed, die dingen gebeuren. Probeer je gewoon zo normaal mogelijk te gedragen Lachen