paard bijna op me gevallen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

paard bijna op me gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 11:00

Zoals jaarlijkse gewoonte zouden we vandaag in Brussel mee gaan doen aan een wandeling. Maar omdat mijn vriend zijn paard gekwetst is moesten we de buurvrouw haar paard meenemen. Ik moet eigenlijk niet veel hebben van dat paard want die springt in je nek als ze een trailer ziet en durft omhoog gaan. Maarja mijn vriend wou geen ander paard dus wij een longe spannen en mijn paard er al opgezet en toen met goede moed Silva (zo noemt ze ) er op proberen te zetten. Maar ze wou er weer is niet op natuurlijk. Ik moest van mijn vriend haar bij het touw nemen en hij zou er wel is achter gaan. Maar mijn vriend is nogal bruut met paarden en stond hard aan de longe te trekken en Silva stampte in zijn richting. Wat deed mij vriend, die stampte keihard in haar ribben met het gevolg dat Silva die links naast de klep stond over de klep heensprong met mij aan het touw en we alletwee aan de andere kant op de grond lagen. Ik zag de hoeven langs mijn oren maaien en dacht dat dat mijn einde zou zijn. Maar toen stond ik recht en had alleen pijn aan mijn hand die ik al is gebroken had en geopereerd is geweest, aan mijn arm en in mijn rug waar ze me met een van haar hoeven geraakt had. Mijn papa stond aan de andere kant van de straat en had alles gezien. Hij zei op een normale manier tegen mijn vriend dat dat geen manier van doen was en dat hij dat paard niet zo had mogen stampen als ik haar nog vast had. Mijn vriend vloog tegen papa uit en zat te liegen dat hij niet gestampt had. Nu stuurt hij berichten naar mij dat hij altijd de schult krijgt en dat ik moet kiezen tussen hem en mijn papa. Ik ben eigenlijk heel boos op hem want zo tegen papa doen trekt op niks. En er zijn nogal van die dingen gebeurd die niet door de mand kunnen. Ik denk dat het nu wel gedaan is tussen ons. Ik hoop nu dat mijn hand niet opnieuw is gebroken.

Sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen.

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:18

Jeetje,is jouw vriend altijd zo'n bruut? Boos! Hij had hem niet mogen schoppen terwijl je hem vast had,zeg je.Nou,naar mijn mening anders ook niet.Je krijgt een paard met geduld een stuk sneller in de trailer.Succes met je ''vriend'' en ik hoop voor dat je hand meevalt.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 11:27

Ja mijn vriend (ex) doet regelmatig van die dingen waarvan ik begin te koken. Maarja ik kan er niks tegen doen als hij zo doet tegen zijn paard. Maar bij mijn paard moet hij dat niet proberen hoor want dan gaan er problemen volgen.

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:41

ex? Dus je hebt gekozen? Ik vind het niet echt normaal wat je vriend heeft gedaan hoor!

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:48

Goeie keus meid...ik denk dat je die beter kwijt dan rijk was. Zo'n driftkikker
Ik zie het zo: kijk naar hoe een man zijn dieren behandelt en je weet al veel van over hij mensen behandelt...
(gaat antuurlijk niet altijd op maar is soms wel voldoede aanwijzing)

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 13:25

Ja je hebt gelijk, als hij boos is ben ik er echt bang van. Hij heeft ooit een boormachine tegen mijn hoofd gegooid toen hij boos op me was.

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:14

Lekker type,zeg.Die kun je beter kwijt zijn lijkt me.

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 16:43

O zulke kerels kan ik echt niet uitstaan Boos!
Maar ik hoop dat het goed gaat met je hand verder Ach gut ,ik heb eens tussen een paard en een bakrand gelegen en das ook niet erg confertabel!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 22:02

Met mijn hand valt het gelukkig nog goed mee, het ergst vind ik dat ik onze paarden heb moeten scheiden van elkaar en dat ik zijn paard binnekort niet meer zie. Ik ga dat paard heel erg missen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 22:54

Ben maar blij dat je hem geloosd hebt. Zo'n eikel kun je maar beter kwijt dan rijk zijn. Er zijn nog genoeg leuke jongens op de wereld die niet met vanalles gaan smijten als ze hun zin niet krijgen!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 14:11

jeetje heb je geluk gehad dat ie nie top je is gevallen da doet gruwelijk pijn geloof mij maar

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 19:14

Nou dat geloof ik graag! Verdrietig

The_man
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: vraag maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:01

ZO je (ex)riend is wel heel erg lomp!
Je hebt geluk gehad dat het paard niet bovenop je gevallen is!
Hoe gaat het nu met je hand?

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 12:29

Je hebt wel erg veel geluk gehad zeg.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 12:37

ik zou zeggen: Dag vriend zoek het even lekker uit!!