Land ''gehuurd'' voor niks!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Land ''gehuurd'' voor niks!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 18:48

Jaja, ik heb land gehuurd voor niks, normaal moet je er dus voor betalen om land te huren, maar ik niet Haha!
Zoals sommige Bokkers al weten, ik woon tussen de bollenvelden. Dat betekent dus dat er heel veel land om ons huis heen is (helaas is dat niet allemaal van ons Knipoog ) Maar de mensen van wie het land links naast ons huis ligt, daar mogen wij dus het land van ''huren'' voor niks Haha!
Het is best veel voor 2 pony's al zeg ik het zelf, ik geloof 1 1/2 hectare Bloos Haha!
Ik moest het effe melden Schijnheilig Want ik ben er best wel blij mee Lachen
Het is niet voor het hele jaar maar ik geloof voor de lente en zomer maanden Lachen

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 19:20

Hier een erg jaloers iemand..!..Haha!
Wat heerlijk dat je zo'n lekker stuk voor je poonies hebt...en dat het voor niets is...is inderdaad erg mooi meegenomen...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 19:28

Lekker hoor Yaar! Nog meer ruimte voor je pony`s Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 19:28

Da's idd mooi meegenomen Lachen
De meneer waarvan ik het land ga ''huren'' bood het zelf aan, omdat hij ze zo lief vind, hihi Lachen
Trouwens, die meneer waarvan ik het ga huren is de vader van Marianne mijn voetbaltrainster Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 19:29

flair schreef:
Lekker hoor Yaar! Nog meer ruimte voor je pony`s Haha!


Thanx Kim Lachen
Kom je van de zomer nog eens langs? Haha! Knipoog

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:54

Ik heb ook een lekker gratis stukje voor de paarden om op te lopen, maar daar zitten wel gebruiksregels aan: het is clubterrein en dus mogen de paarden er maar een paar uur per dag lopen, zodat clubleden gebruik kunnen maken van de bak die op hetzelfde terrein ligt. En het is 7 min. lopen van ons huis, dus niet naast ons huis zeg maar. Maar ze staan er nu weer lekker te grazen en dat is natuurlijk hartstikke mooi Haha!

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:45

lekker hoor. en mooi toch dat het gratis is kan je van dat geld weer leuke dingen kopen voor pferden?!?!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:51

Cool, Kom binnenkort een keertje kijken!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:54

Da's echt fijn!! Zulk soort buren zijn er niet veel. Ik ben er gelukkig ook mee gezegend (mag het land van mijn buren in de winter gebruiken als weide/bak/longeerruimte) en zulk soort mensen moet je koesteren. *LOL*

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:34

Zo dat is wel heel erg lekker, al hoor ik ook zeker niet te klagen. Mijn paardje staat zo'n 600 m van thuis vandaan. En ik heb daar stal en wei voor € 250,- per jaar dus dat is ook niet veel. Ik ben er MEGA gelukkig mee. Daarbij kwam op een gegeven moment de overbuurman me vertellen dat ik wel in zijn wei kon komen rijden omdat hij het jammer vond als ik mijn wei kapot zou rijden. Dat mag ik gratis dus dat is ook HELEMAAL mooi meegenomen....

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:14

Lekker hoor!! Ik heb t ook wel relaxed, een wei van bijna een hectare, van m'n ouders Lachen Met opslagruimte en stal Haha! Solide; dat is heel aardig!! Oja ik mag ook gratis in een binnenbak en buitenbak rijden (helaas zijn die niet zo vaak vrij)

HappyDay

Berichten: 202
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:33

Gaaf zeg!
Had ik ook maar zo'n stukje land, wedden dat ik van mijn ouders dan eerder een paard kreeg Knipoog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:42

Hihi, tsja ik bof maar met zo'n buurman Lachen

MarjoEisla

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-04-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:52

ooo had ik maar zon buurman jeetje egt geluk heb jij!!