M'n spullen zijn gepakt...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

M'n spullen zijn gepakt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 20:20

Ik ga een paar daagjes op vakantie naar Honfleur in Frankrijk.
Mijn vader had het idee om eens met een camper op vakantie te gaan, zo gezegd zo gedaan, we gaan met 7 vrouwen en ik heb nu al medelijden met pappie }>
Er gaat wel een tentje en een fiets mee, dus mocht hij zich even af willen zonderen dan kan dat Schijnheilig
Heb er wel veel zin in, vannacht gaan we weg en als het goed is komen we morgenochtend bij de krijtrotsen aan. Daarna rijden we door naar Honfleur. Het wordt mooi weer dus ik heb flink wat zonnebrandcrème mee Bloos maar het wordt vast genieten.
Zondagavond komen we terug, dus niet teveel bokken allemaal, anders moet ik zoveel bijlezen Knipoog



Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:21

Heel veel plezier Marije, en wens je vader maar succes met z'n kippenhok... Haha!

Lekker een paar daagjes relaxen, ik zag net de weersverwachting voor Europa en het wordt gewoon tussen de 25 en 30 graden in heel Frankrijk! Dus dat wordt vast genieten!

Ik zal proberen niet te veel te beleven komend weekend... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:27

Veel plezier Marije!
Slim van je vader om een fiets mee te nemen zodat hij zich af kan zonderen Knipoog

Ik heb afgelopen zomervakantie in een groep gezeten met 15 vrouwen en 2 mannen. En ik moet zeggen dat ik minder vrouwen helemaal niet erg had gevonden (Jeetje wat is dat erg )maar goed wij zaten dan ook drie en een halve week op elkaars lip.

Maar goed veel plezier en we zullen ons rustig houden hier op bokt Knipoog

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:44

Veel plezier, waar ligt Honfleur ergens in Frankrijk???

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:53

veel plezier Tong uitsteken
en succes aan je vader Schijnheilig Bloos

Marjo&Maaike

Berichten: 39
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:57

Veel plezier namens ons

Wij zijn een beetje irri.. maar wel gezellig
Heeeeeeeel gezellig

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:27

'Ik heb mn wagen volgeladen voooool met wijven'

Dat zong mijn vader ook als we met z'n allen ergens heen gingen, die arme man was ook de enige van het mannelijke geslacht Haha!

Veel plezier!

Het leven is een gebakje!

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:53

Lekker zeg! Geniet ervan en goede reis!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:19

Is het nog gelukt je spullen bij elkaar te vinden? Knipoog

Mocht je dit nog lezen vóór je weggaat; veel plezier!


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:51

Veel plezier, zus! Ik ga zondagmiddag voor 3 maanden naar Friesland en zal niet veel op internet zijn! Dus heel veel plezier!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:03

Ik ga ook naar Frankrijk, dinsdag morgen, uurtje of 6... en rij dan om een uurtje of 3 's nachts weer terug naar huis Haha!

Europe is our playground

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 21:25

Nou we zijn weer terug, heerlijke dagen gehad!!
Bij Meppel kwamen er erachter dat het gehuurde fietsenrek nog leeg was en dat de fietsen nog in de schuur stonden Schijnheilig maar toch maar verder gereden.

Honfleur ligt trouwens in Normandië, bij Le Havre, geweldig mooi daar!!
Bij Etretat bij de krijtrotsen hebben we donderdagochtend de zonsopgang gezien, erg mooi!!!! Toen door naar de camping in Honfleur, diezelfde middag nog wat in het dorp rondgekeken en 's avonds met de hele club uit eten geweest.

Volgende dag naar het strand geweest, het was ontzettend warm maar de zee was zooooo koud *brrrr* maar toch gezwommen. Bikkels Knipoog
's Avonds bij de camper de BBQ aangestoken, smaakte heerlijk.
Toen nog met mijn vader en zijn vriendin een stuk in de omgeving gewandeld, langs een mega-chique hotel, met helikopter-landingsbaan enz Bloos Daar even van het uitzicht genoten en toen in het stikkedonker weer terug. Erg gelachen want de vriendin van mijn vader was erg bang en wij wezen haar op die ene handschoen op de weg, de twee verdwaalde kinderfietsjes in de bosjes, de uil, het geritsel, enz }>

En opeens 's nachts om 4 uur werd ik ontzettend misselijk wakker, snel de camper uit, richting de toiletten, mijn hele maaltijd kwam er weer uit en ik heb nog een uurtje hondsberoerd buiten voor de camper gezeten. Daarna mijn bedje weer ingegaan (erg knus trouwens, met 6 meiden in een camper!!!) en de volgende dag was ik wat slapjes, maar in de loop van de ochtend was ik er weer.

Weer naar het strand geweest (mijn vader keek zijn ogen uit naar de hoeveelheid toiletartikelen die gebruikt werden en keek om de 5 minuten op zijn horloge of we nou al klaar voor vertrek waren Schijnheilig ). Daarna zijn we weer het dorp in gedoken, wat gewinkeld, daarna op de camping weer de BBQ aangedaan, deze keer viel het beter gelukkig. 's Avonds laat nog weer in het dorp op het terras gaan zitten, erg mooi met die haven op de achtergrond. Tja, en dat was alweer de laatste avond, wat vliegt de tijd.

Vanochtend om half 6 werden we bruut gewekt door een stroooooomende regen en onweer waar je U tegen zegt. De donderslagen lieten de camper trillen en bijna constant was de hemel verlicht door de flitsen. Ging met behoorlijk geweld, en wij zouden om 7 uur gaan inpakken Scheve mond
Om half 7 stopte het even met regenen. Snel de gewone tent en de partytent afgebroken en de camper op orde gebracht en net toen de laatste dingen naar binnen gegooid werden barstte het noodweer opnieuw los. Overal op de camping zaten campers vast in de modder, hier en daar geholpen met duwen en met een vrouw of 7 Schijnheilig kwam ook die van ons toch het terrein af en zo gingen we dan op pad.

Voorspoedige terugreis gehad, alleen bij Breda een file, maar verder ging het prima. Mijn nek en mijn schouders gloeien nog na van het gruwelijke lekkere weer van de afgelopen dagen en ik heb ook nog steeds een big Haha! op mijn gezicht. Heerlijk, zo een paar dagen er tussenuit!!!

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:05

Leuk, fijne tijd gehad dus!
Jammer van de boulimia-aanval...dat heb je toch de volgende dag wel goedgemaakt?! Lekker aan de croissantjes met jam.... yummie.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:11

Hmmmm...
heerlijk zo een paar daagjes er tussen uit.
Maar wij hebben ons ook prima vermaakt hoor: naar Des geweest, gezwommen (in een meertje, maar niet echt koud meer), en vanavond heerlijk lang uitgebreidt ge BBQ'd.
Oh en niet te vergeten: gisteravond naar BOUDEWIJN DE GROOT geweest!!!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:45

Cody schreef:
Voorspoedige terugreis gehad, alleen bij Breda een file


zal weer eens niet bij Breda zijn Schijnheilig

Maar zo te lezen was het wel leuk Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 22:59

Dat klinkt hartstikke gaaf! Echt lekker dat je zo een paar daagjes er tussenuit kon.
Hier kun je weer even op teren hè!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:52

Dus je vader heeft het zonder al te veel kleerscheuren doorstaan? *LOL*

Jammer dat je zo ziek was, maar zo te horen heb je verder een erg lekkere vakantie gehad! Hier geen onweer, alleen smorende hitte.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 11:32

Ja mijn vader heeft de vakantie met al die vrouwen goed doorstaan, maar hij werd wel ontzettend boos aangekeken van verschillende kanten toen hij 's avonds laat vroeg: "Welke broek zal ik aantrekken als ik straks mijn tanden ga poetsen?" Haha!

Eilandje

Berichten: 2823
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 15:25

Hé, Honfleur, ben ik gisterennamiddag ook nog geweest. & Donderdag ook in Etretat, maar wel in de namiddag. Wat is de wereld toch weer klein Knipoog Heb ook net 4 heerlijke dagen Normandië achter de rug dus. Maar 't weer was niet zo schitterend hé, enkel donderdag was super weer. Denk dat we het enige plekje in Europa gevonden hebben waar het weer niet zo mooi was als hier nu...

Wij zijn oa ook op de invasiestranden geweest & in Le Memorial in Caen & 's avonds laat op een heerlijk bijna uitgestorven Mont St Michel Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 15:52

Nah wat toevallig zeg!!
Wij zijn donderdag rond van half 11 tot half 2 ongeveer in Etretat geweest, daarna doorgereden naar Honfleur.
Wij hebben zowel donderdag, vrijdag en zaterdag supermooi weer gehad, veel zon en erg warm.
Alleen zondagochtend voor vertrek was het dus noodweer.
Grappig dat jij er ook geweest ben.
Caen, Caen... Verward komt me wel erg bekend voor, volgens mij zijn wij daar ook door/langs gereden.

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 16:07

aah wat leuk voor je vader hahah Haha!
wens hem sterkte he!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 18:41

Djiez, ik zag net op het nieuws wat dat onweer in Normandië heeft aangericht... Echt een ravage, allemaal modderstromen door huizen heen, wat een bende... Scheve mond

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 18:47

Heb ik nog niet eens gezien, maar ik kan me er iets bij voorstellen, het was echt enorm noodweer, zo even het nieuws kijken...
Denk dat we heel erg mazzel hebben gehad met die 20 minuten dat het droog was, toen hebben we gauw het boeltje gepakt.
Toen we veilig op het grind stonden met de camper zijn we nog de camping over gelopen, er stond al een flinke laag water overal, campers stonden in een laag water van 10 cm en een paar luifels stortten in door de heftige regen....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 19:36

Jeetje, net het nieuws gezien...
Dat noodweer was dus in Trouville en Le Havre.
Afbeelding
Wij zaten in Honfleur op de camping, op de kaart kun je zien hoe dichtbij dat is. Helemaal rechts bovenin op de kaart.
Honfleur ligt op een steenworp afstand van zowel Trouville als Le Havre, ligt er precies tussen...
Denk dat we idd behoorlijk mazzel hebben gehad dat we 's morgens heeeeeeel vroeg toch ons boeltje gepakt hebben!! Scheve mond

Eilandje

Berichten: 2823
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 20:39

Cody"]
Caen, Caen... Verward komt me wel erg bekend voor, volgens mij zijn wij daar ook door/langs gereden.
[/quote]

Caen is een tamelijk grote stad, het centrum van Basse-Normandie & de hoofdstad van Calvados (& dat is 1 vd 5 departementen waarin Normandië is opgedeeld). Ligt normaal niet op de route naar Honfleur, denk ik, maar het zou kunnen natuurlijk...

[quote="Cody schreef:
Denk dat we idd behoorlijk mazzel hebben gehad dat we 's morgens heeeeeeel vroeg toch ons boeltje gepakt hebben!! Scheve mond

Wel, wij hebben in de namiddag nog onder een stralende hemel op een terras in Honfleur gegeten. Het slechte weer is pas rond een uur of 4 begonnen, waarna we bijna vd Pont de Normandie geblazen zijn, het deed toen echt wel lelijk.

Maar afin, als we maar een leuk reisje gehad hebben Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, Fly_high, Hawkeye, IASCrawler, Kirrietje, Lipstick, Sjokki, Spike2019, xPabloBokt en 37 bezoekers