laptop

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

laptop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 12:24

Ik las in een van de berichtjes van Dorine dat ze erg moeilijk achter de pc kan zitten, omdat ze zulke zere benen heeft. Daardoor zal ze ook minder op bokt zijn. Kunnen we hiervoor geen oplossing vinden? Ik kan me voorstellen dat vooral als je zo ziek bent, je erg kan genieten van alle mooie foto's en paardenverhaaltjes hier op bokt.

Misschien kunnen we iets realiseren waardoor ze lekker vanuit haar bed kan internetten? Helaas heb ik zelf geen laptop o.i.d. Heeft iemand anders toevallig wel een laptop staan?

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:25

Ik zal kijken of ik nog iemand weet die er 1 heeft! Misschien dat we anders geld bij elkaar kunnen leggen en er 1 kopen ofzo?

Crissy
Berichten: 352
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:28

Ik vind het een heel goed idee, want als ze er toe in staat is, zal ze het best nog leuk vinden om op Bokt te zitten.

Misschien heeft er wel iemand in de buurt een laptop te leen voor haar. Ik heb er geen en ik woon ook niet dichtbij, anders bracht ik hem vandaag nog bij haar langs

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:29

Goed idee! Er is vast wel iemand die een laptop heeft die niets staat te doen, en een tijdje kan worden uitgeleend. Ik zal in mijn omgeving eens informeren.

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:30

heey dat is ook een goed idee, helaas ken ik niemand zo snel uit mijn hoofd die er eentje te leen heeft, maar ik zal eens rond gaan vragen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:43

Ik zal ook eens rond vragen of er iemand een te leen heeft. Dat moet vast wel te regelen zijn, want er één kopen gaat denk ik toch een beetje ver.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:50

Geweldig idee Lachen ! Idd, kopen hoeft niet meteen, eentje lenen zou toch ook al heel fijn zijn !!
Mariska, vraag anders even of een moddie je titel kan veranderen in "wie heeft er een laptop te leen??" of zoiets! Dan weet iedereen meteen dat je iemand zoekt Knipoog !

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 15:17

Dit vind ik tot nog toe echt het beste idee, dan houdt ze wat contact met de mensen die belangrijk zijn voor haar. Klasse-idee. Heb alleen een redelijk oude lap top over, zou niet weten of die geschikt is... Bart? Knipoog

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 15:25

Ik heb hier een laptop staan die niet gebruikt wordt.
Niet het nieuwste van het nieuwste maar wel prima te gebruiken voor mail, msn en internetten.
Kan zo geleend worden. Langsbrengen gaat op korte termijn moeilijk maar ik kan hem eventueel opsturen of misschien dat een van de bokkers die dit weekend bij mij komt, hem bij Dorine kan brengen?

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 16:30

Goed idee !
Op bokt raak je niet gauw uitgelezen,en bovendien blijf je op de hoogte Knipoog
Ik weet zelf zo snel niemand,ben nl zelf ook nog op zoek naar een laptop die ik een klein tijdje kan gebruiken Net als Pauline,ik vind dit tot nu toe een van de beste dingen !

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 16:31

Bloos ik reageer helemaal niet op het bericht boben me,
ik niet bij je in de buurt denk ik,maar als er al vaak bokkers zijn die bij je langskomen moet het toch te regelen zijn !

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 16:34

Tsja... Ik kan wel regelmatig bokken, maar naar Dorine gaan zit er voor mij niet echt in... Mischien zaterdag tijdens de dvt meeting iemand die dat kan regelen...

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 16:37

Is er niet iemand die hem mee kan nemen vanaf de snuffelmarkt?

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 18:08

Ik wil hem wel bij Dorine langsbrengen, ik kom er toch langs. Als iemand hem in de buurt van Wageningen (of Achterveld, Leusden) kan krijgen voor zondag, kan ik hem wel bij Dorine brengen!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 18:11

Dan kan Jacksel hem misschien toch het beste meenemen van de DVT meeting en dan even met Mariska wat afspreken.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 18:21

Tsja, maar ik heb geen vervoer terug zondag en ga dus waarschijnlijk maandag pas naar huis...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 18:25

en weer ga ik "roet" in het eten gooien, maar denken jullie niet dat ze wel iets beters te doen heeft dan bokken????????
Jongens, ze heeft ook familie vrienden en kennissen.....................

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:48

Ze hoeft als ze zo'n ding heeft toch ook niet altijd te bokken. Maar dan kan ze tenminste, als ze wil, bokken. Ze schreef namelijk dat ze dat nu niet kon omdat ze niet zo lang achter de computer kon zitten vanwege zere benen.
En niemand zal haar boos aankijken als ze niet dag en nacht achter bokt zit hoor.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:37

Richtje, ik ben het met je eens !
Als Dorine straks misschien nog minder "mobiel" gaat worden Verdrietig , is zo´n laptop wel een mooi venstertje naar de buitenwereld...

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:43

Ik denk ook dat dit misshcien nog wel een van de leukste ideeen is. Op deze manier zal ze als ze het niet ziet zitten het minst verplicht voelen... daar zit ik een beetje mee met die grotere acties, ik weet niet of ze daar nou echt zo op zou zitten wachten. Terwijl dit vooral op de mindere dagen een opening kan zijn naar de buitenwereld.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:51

Shiloh, je verwoordt precies mijn gedachten .

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:14

en de meine Haha!
ik vind dit een heel goed idee, net zoals de bloemen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:23

Tja Shiloh... ik denk dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben...
Alhoewel er naar mijn mening nog een paar dingen zijn, die ik persoonlijk erg leuk vind! (zoals het bundelen/ uitgeven van Dorines gedichten en de tekening/ schilderij van Cerise!)

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 07:29

Shiloh schreef:
Ik denk ook dat dit misshcien nog wel een van de leukste ideeen is. Op deze manier zal ze als ze het niet ziet zitten het minst verplicht voelen... daar zit ik een beetje mee met die grotere acties, ik weet niet of ze daar nou echt zo op zou zitten wachten. Terwijl dit vooral op de mindere dagen een opening kan zijn naar de buitenwereld.


Aan de andere kant is het risico groot dat ze zich juist binnen opsluit. Door een aantal acties moet ze naar buiten. En alsik het een beetje in kan schatten is Dorine superblij met de aandacht. Die heeft ze echt wel nodig denk ik. Maar ik begrijp je punt.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 08:10

Ik denk dat dit wel meevalt, zoals wij dorine kennen is ze een vechter en zal ze zeker niet zomaar opgeven. Ze zal de tijd dat ze nog naar buiten kan en dingen kan doen, ZEKER benutten, ben ik 100% zeker van, maar als ze nou niet meer labiel is, lijkt het me vreselijk dagen op bed te moeten liggen, zonder dat je iets te doen hebt... dan is een labtob al een hele steun..