boek over dorine haar denken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

boek over dorine haar denken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 19:51

Dorine zal het waarschijnlijk zelf dan niet meer meemaken maar als een soort van eerbetoon aan Dorine kunnen we misschien een boek laten maken over dingen die ze aan ons geschreven heeft.

Ikzelf kan me een pb herinneren die ik gekregen heb toen ik het even niet meer zag zitten en daarin heeft ze hele mooie dingen geschreven, met veel humor ook.

Nou ben ik vast niet de enige die dat heeft gekregen. Ze staat namelijk altijd voor iedereen klaar met een opbeurend woord.....

Wellicht kunnen we deze persoonlijke dingen in een boek bundelen en dit laten drukken (er is vast wel iemand die een drukker kent hier op bokt).

Misschien kunnen we het zelfs laten uitgeven (met toestemming van de familie natuurlijk) en kunnen we van de opbrengsten een Dorine fonds oprichten die weer wat kan betekenen voor ernstig zieke bokkers.

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 19:52

Goed idee! Misschien samen met de gedichten in 1 boek, daar is de drukker e.d. al rond voor geloof ik.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 19:53

Misschien kunnen al haar berichten uitgeprint worden oid?

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:03

Ik weet het niet hoor. Ze heeft ze natuurlijk niet voor niets per Pb gestuurd. Ik denk dat je ze prive voor jezelf moet houden en met een glimlach aan haar terugdenken als je het nog eens overleest. Huilen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 20:05

Nou ja het is natuurlijk geheel vrijblijvend........

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:21

Nee maar haar berichten op bokt in het openbaar toch wel?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 20:23

Ja die kunnen zowizo toch... en verder is het persoonlijk en aan de persoon zelf of ze dit openbaar wil maken. Ik heb bijvoorbeeld geen problemen als dat wat ze naar mij geschreven heeft openbaar word. Mijn problemen toen waren in vergelijking met dit zo enorm klein.........

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:54

Hier zla Peter misschien ook wel wat aan hebben, als we zoiets laten drukken. Heeft hij ook weer een mooie herinnering aan haar.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:13

Super idee.. Als je een beetje rondspit op bokt dan vind je vanzelf genoeg uitspraken en gedichten van haar.. Het zou wel geweldig zijn als het allemaal zou lukken zeg!

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:28

Ik bedoelde eigelijk te zeggen dat Dorine zelf misschien niet wil dat berichtjes die ze prive naar iemand heeft gestuurd, openbaar gemaakt worden.
De zaken die ze in de forums heeft geschreven zijn natuurlijk al openbaar, die kun je misschien wel bundelen of bij in een gedichtenbundel.