Thermo 2000

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Thermo 2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 11:28

Mijn idee is om ze samen een dagje(misschien 2) naar Thermo 2000 te sturen Haha!
Ik ben er zelf nooit geweest, maar voor zover ik weet is het een dag vol massages, thermische baden etc etc. Een lekkere relax dag.
En ik denk dat de kosten wel te doen zijn met de inzamelings actie.
Ik kan denk wel even kijken wat de kosten zijn.

tis een idee.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:31

Op zich geen slecht idee (dat zijn trouwens geen van de ideeen die hier op dit forum geopperd zijn Knipoog ), maar denk je dat Dorine dit aan kan Scheve mond ?? Het is daar erg warm en als d´r hele lichaam pijn doet, is het voor haar misschien niet prettig om gemasseerd te worden ...

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 11:35

ik ben aan het zoeken op internet wat de mogenlijkheden zijn op zo'n dag, maar ik kan niks vinden.
Maar ik ga nog even door.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:36

Let op, is lichamelijk aardig zwaar, al klinkt het zo niet. Na een dagje Thermae ben je zowel heerlijk schoon als fris als uitgeput....

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:36

Sterre schreef:
Op zich geen slecht idee (dat zijn trouwens geen van de ideeen die hier op dit forum geopperd zijn Knipoog ), maar denk je dat Dorine dit aan kan Scheve mond ?? Het is daar erg warm en als d´r hele lichaam pijn doet, is het voor haar misschien niet prettig om gemasseerd te worden ...


Ik denk dat je hier wel een belangrijk punt hebt.
Misschien is dit niet zo geschikt voor haar?

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 11:48

ik heb wat gevonden.

http://www.thermae.nl/

en dan dacht ik aan het cadeubon arregement.
Klinkt wel te doen en er valt vast wel wat te overleggen als iets te zwaar blijkt te zijn.

alleen is het wel in zuid-limburg en zo'n reis maakt het natuurlijk al zwaar.

Maar goed, ik heb mijn best gedaan en ben benieuwd naar de ideeen van anderen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:55

Ik denk dat wanneer je haar een arrangement termea aanbiedt, je haar ook minimaal 1 overnachting moet aanbieden anders zal ze het echt niet aankunnen.

Trouwens, kan niemand aan het telefoonnummer van haar man komen ?? die kan beter inschatten of ze het aankan dan wij denk ik ...

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:54

Het is noord limburg en hemelsbreed niet zo ver van Zevenaar vandaan. Ik heb van mijn zoon voor kerst ook zon verwenbon gehad, met massages, kleipakkingen etc
Je kan uit veel opties kiezen en de mensen daar zijn opgeleid dus zullen wel weten wat voor Dorine haalbaar is.
De baden lijken me heerlijk voor haar, alleen wat korter dan de meeste mensen ze kan op een bed in het termale bad liggen, dus met hulp moet dat te doen zijn. Wat is een rekeringnummer waar op gestort kan worden???

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:04

Het gaat niet alleen om de lichamelijke belasting van bv massages ed, maar ook om de drukte om je heen. Dat put ook heel erg uit als je zo ziek bent.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 13:08

Door de week is het niet zo druk, gewoon even bellen met die mensen daar die kennen de daluren om het zo maar eens te zeggen.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:00

IK wil het wel coordineren hoor, maar dat lukt maandag pas, maar is ook zo rond bellen wat mogelijk is voor een patient als Dorine en kostenplaatje opvragen??

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 16:22

Ik denk dat je beter eerst kan bellen, maar ik vrees dat ook dit te zwaar is... Ze heeft echt maar heel weinig conditie...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 18:32

Ik ga af en toe ook naar een kuurbad en ik kan je vertellen dat het heel vermoeiend is, ookal doe je bijna niks. Je loopt vrij veel, je gaat van de ene naar de andere plek, het is er warm. Ik val meestal na een paar uur al in slaap.

Ik denk dat Dorine dat niet aankan.

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:54

Ik denk ook dat dit te vermoeiend voor haar is.
Ze schreef dat ze niet zo veel kan bokken omdat haar benen zeer doen bij het zitten. Denken jullie dat ze dan wel 1.5 uur in de auto kan zitten en vervolgens nog zo'n behandeling kan ondergaan?

Ik vind dit een heel mooi idee, maar denk dat het gewoon niet haalbaar is.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:59

Arcen ligt niet zo ver van Nijmegen, dat is toch geen 1 1/2 uur. Maar even afwachten en de behandeling kan ingesteld worden per persoon. Het liggen in het warme bronwater is heel weldadig, je hoeft verder niets als je dat niet wilt.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:06

Sarabande, informeren kan altijd Lachen !
Vraag gewoon maar eens wat de mogelijkheden zijn, voor iemand die heel ziek is! Als het niet aan te raden is, zullen ze je dat vast ook wel zeggen!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:11

Sterre schreef:
Sarabande, informeren kan altijd Lachen !
Vraag gewoon maar eens wat de mogelijkheden zijn, voor iemand die heel ziek is! Als het niet aan te raden is, zullen ze je dat vast ook wel zeggen!


Ja ik ga er maandag direkt werk van maken en zal mijn bevindingen en de mogelijkheden doorgeven

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beegee, Besje, Blacklady, gerlienke, Jatoby, Ladypronk, Lestrange01, Marjo, Paardennamen, Prince, Selina, Stephaniiee_, TessaxQuincy, Xayah en 192 bezoekers